logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

ירושלים
רחוב הלל 24, ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי בניית אתרים



מבנה הלימודים

לימודי בניית אתרים - למי זה מתאים? כמה זה עולה? איך מתחילים?

רשת האינטרנט מלאה באינסוף אתרים בכל התחומים, המשרתים מטרות שונות, מביאים סוגי מידע רבים, ופונים לקהלי יעד מגוונים. בכל אתר ינסו להציג בפני הלקוח מידע, למכור סחורה, להציג חדשות ולספר סיפורים. אתרי האינטרנט כיום משמשים ככלי שיווקי מוביל, והם מהווים למעשה את הפנים, או את כרטיס הביקור של העסק. האינטרנט מגדיר עקרונות וקריטריונים ברורים כדי שהאתר יתאים למנועי החיפוש. בכדי לעמוד בדרישות מנועי החיפוש (בעיקר גוגל), ועל מנת ליצור אתר אינטרנט יעיל, שימושי ואטרקטיבי, על בונה האתר להקפיד על איכות התוכן והצורה, על נגישות גבוהה למידע, על אמינות ועדכניות, על מראה נעים לעין, על מבנה נוח למשתמש, על רמת גיוון ועושר באמצעות שילוב של אפליקציות, תמונות, מוסיקה, צבע, קטעי וידאו ועוד.
 
תכניות הלימוד
במסגרת הלימודים רוכשים התלמידים כלים מעשיים המסייעים להם לבנות, להקים או לנהל אתרי אינטרנט באופן שוטף במסגרת עסק עצמאי או בחברה לבניית אתרים. לימודי בניית אתרים מלמדים את הסטודנטים להתחשב באפיון האתר על ידי הלקוח ובמטרותיו, וליצור אתרי אינטרנט דינמיים - החל משלב בניית יסודות האתר וממשק הניהול ועד לשלב הליטוש, הבדיקות הסופיות והתחזוקה השוטפת. כל זאת בהתאם לתקנים ולנהלים שהוגדרו באיגוד האינטרנט העולמי.
 
רוב תכניות הלימוד בתחום בניית אתרים מתעדכנות בהתאם לדרישות השוק, והתכנים בהם מועברים למשתתפים על ידי התנסות מעשית בעבודה על אתר, מאל"ף עד ת"ו. הסטודנטים נדרשים לבנות אתרים הלכה למעשה, וזאת במטרה להעשיר את נסיונם המעשי, ולציידם בתיק עבודות ראשוני, הכולל פרויקטים מסוגים שונים. בוגרי תכניות הלימוד מסיימים, אם כן, את הקורס לאחר שנחשפו לטכניקות עבודה ולטכנולוגיות מתקדמות.

נושאי לימוד
הלימודים בקורסים אלה כוללים נושאים, כגון:

  • מבנה רשת האינטרנט
  • צרכים של גולשים באינטרנט
  • תכנון האתר ועיצובו
  • אפיון חווית משתמש      
  • סוגים שונים של סביבות פיתוח      
  • WIX
  • WORDPRESS
  • שפת  HTML  CSS  JS
  • התאמת אתר לטלפון הנייד
  • ועוד

תנאי קבלה



משך הלימודים

משך זמן הלימודים:
קורס בניית אתרים נמשך כחצי שנה (150 שעות)



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.