קמפוס לימודים

 

השער ללימודים בחול

logo
הלימודים מתקיימים בחול
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודים בהולנד



מבנה הלימודים

רקע כללי

הולנד היא אחת המדינות היפות בצפון מערב אירופה ומכונה גם "ארץ השפלה". היא נחשבת למדינה מאוד ליברלית, בעלת כלכלה משגשגת, אנשים ידידותיים. בהולנד דוברים שתי שפות רשמיות – הולנדית ופריזית, אך רוב התושבים דוברים אנגלית שוטפת וקל מאוד לתקשר ולהתמצא בהולנד מבחינת שילוט, תעבורה ושפה.


הולנד- נמלי תעופה והפרשי שעות
הולנד נמצא במרחק של כ-5 שעות מישראל ויש טיסות סדירות מישראל להולנד ומהולנד לישראל. נמל התעופה הלאומי סכיפול השוכן מרחק של כ-20 דקות נסיעה מאמסטרדם (12 ק"מ מאמסטרדם)

עלויות מחיה בהולנד
הולנד בעלת כלכלה יציבה ומציעה הטבות מס רבות ליצואנים וחברות זרות. ניתן ליהנות בהולנד מאיכות חיים גבוה בעלות אטרקטיבית.

תרבות ומידע על אוכלוסיית הולנד
אוכלוסיית הולנד מונה כ-16 מיליון איש. הולנד היא מדינה רב-תרבותית פלורליסטית מאוד, שמורכבת ממהגרים וזרים רבים. למעשה, יותר מ – 10% מהאוכלוסייה ההולנדית הם מהגרים ממדינות לא אירופיות. ההולנדים נחשבים לאנשים ידידותיים ומסבירי פנים. זו מדינה ליברלית עם חיי תרבות עשירים ומגוונים.

קהילה יהודית בהולנד
בהולנד תרגישו בבית, קהילה יהודית חמה המונה בסביבות 30 אלף איש וביניהם כ-10,000 ישראלים. הולנד היא ידידה קרובה של ישראל ויש בין שתי המדינות יחסים טובים.


הולנד היא מדינה יפהפייה וידידותית, שמציעה איכות חיים גבוה בעלות אטרקטיבית. אומנם היא מדינה שטוחה ולא גדולה אך היא שופעת מוזיאונים, נופים עוצרי נשימה, מסעדות טובות ואתרי בילוי תוססים.

השכלה גבוהה בהולנד

בהולנד קיימת מערכת לימודים בינארית, כך שניתן לבחור בין שני סוגים של לימודים: לימודי מחקר באוניברסיטאות מחקריות או השכלה גבוהה מקצועית המוצעת על ידי האוניברסיטאות למדעים ומקצועות טכנולוגיים, לימודי תואר אלה מכשירים את הסטודנטים ישירות לעבודה בתחום.


כמו כן, ישנם מוסדות להשכלה בינלאומית שמציעים תוכניות ייעודיות שתוכננו במיוחד עבור סטודנטים זרים. יש לשים לב, שבאוניברסיטאות טכנולוגיות בהולנד ניתן ללמוד רק תואר ראשון ולימודי מאסטר ואת לימודי הדוקטורט או פוסט דוקטורט ניתן להשלים אך ורק באוניברסיטה מחקרית.

הולנד פופולארית מאוד בקרב סטודנטים זרים וכיום עומד מספר הסטודנטים הזרים בהולנד על 87,100 סטודנטים. המקצועות המבוקשים ביותר ללימודים בהולנד הם כלכלה, מדעי החברה והנדסה.

הכרת התארים
לפני שבחרתם לימודים בהולנד, כדאי לבדוק את ההכרה בתואר עם הגוף האחראי על הכרת התואר בישראל – היחידה להערכת תארים ודיפלומות במשרד החינוך. כמו כן, יש לבדוק עם גופים מקצועיים כגון רשם המהנדסים, לשכת עורכי הדין וכולי אם לימודי התואר באוניברסיטה הנבחרת בהולנד מוכרים לצורך רישום באיגוד או בארגון המקצועי.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.