קמפוס לימודים

 

השער ללימודים בחול

logo
הלימודים מתקיימים בחול
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי הנדסה באוסטרליה (תואר ראשון)



מבנה הלימודים

לימודי הנדסה באוסטרליה (תואר ראשון)
מידע כללי
לימודי ההנדסה באוסטרליה מספקים לסטודנטים כישורים טכניים על פני מגוון רחב של התמחויות הנדסיות ופועלים בשיתוף פעולה והסמכה מקצועית של איגוד המהנדסים באוסטרליה.ההסמכה של מהנדסים באוסטרליה עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת תכני לימוד, פרקטיקה, תקנים ואיכות הבוגרים של לימודי הנדסה באוסטרליה.

תוכן הלימודים
במסגרת לימודי הנדסה לתואר ראשון באוסטרליה ניתן ללמוד בתוכניות שונות כגון הנדסת בניין, חשמל, הנדסת הסביבה, תוכנה, תעופה, מכאניקה, ייצור, ניהול פרויקטים ושילובים שונים של מסלולים ניהוליים. 
ניתן למצוא מסלולי תעודה מקצועיים ומהם להמשיך לתואר וכן אפשרויות לימודים מתקדמות לתואר שני ומחקר.

היכן לומדים
לימודי הנדסה באוסטרליה לתואר ראשון ושני מוצעים באוניברסיטאות טכנולוגיות וכן באוניברסיטאות מחקריות כגון אוניברסיטת סידני, אוניברסיטת UTS (האוניברסיטה הטכנולוגית של סידני), אוניברסיטת מלבורן, RMIT, La Trobe, קרטן, קווינסלנד, QUT – (האוניברסיטה הטכנולוגית של קווינסלנד).


תנאי קבלה

תנאי קבלה
תעודת בגרות מלאה ומבחן לסיווג רמת האנגלית.

משך הלימודים

משך הלימודים

הלימודים לתואר ראשון בהנדסה נמשכים כארבע שנים.
לימודים לתואר שני נמשכים בין שנה לשנתיים ומציעים גם אפשרויות המשך במחקר.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.