logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, כפר סבא, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
כפר סבא
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס פוליטיקה ומדיה חברתית



מבנה הלימודים

מבנה הקורס - קורס התנהלות פוליטית במדיה החברתית של מכללת סומו
מכללת סומו מובילה את ענף לימודי המדיה החברתית בשנים האחרונות ומתאימה מגוון של קורסים בהתאמה אישית ללמידת הפלטפורמות השונות שמציעה המדיה החברתית.
כחלק מזיהוי המגמה והביקוש יצרנו קורס ייחודי וראשון מסוגו בו נלמד כיצד ניתן באמצעות התנהלות פוליטית נכונה במדיה החברתית לבנות ולקדם אג´נדות ואישים חשובים ברשת.
הקורס מועבר על ידי מרצים בעלי ניסיון במיתוג בזירה הפוליטית וכמובן בשימוש נכון בשלל הפלטפורמות שמציעה המדיה החברתית.

ההשפעה על הפוליטיקה
האמונה האמיתית בכוחה של המדיה החברתית נולדה בעיקר בעקבות ההשפעה העצומה שהייתה למדיה החברתית במישור המדיני.
המדיה החברתית פתחה בראש ובראשונה את האפשרות לכל אחד ואחת לקדם את עצמו ועיסוקיו ברשת ולייצר לעצמו המוני עוקבים שתומכים בו וצורכים את תכניו.
אחד הראשונים והבולטים שבלט בניצול לטובה של הפלטפורמה החברתית הוא לא אחר מאשר ברק אובמה, נשיא ארה"ב הנבחר, שהוביל קמפיין ויראלי שזכה לחשיפות אדירות ובסופו של דבר הוביל לבחירתו לנשיאות ארה"ב. תוסיפו לזה את התמורות והמהפכות במשטרי המזרח התיכון ותבינו את כוחה האמיתי של המדיה החברתית להובלת שינויים ותהליכים חשובים בעולם.
השינוי האמיתי במדיה החברתית היא יכולתו של האחד להשפיע ולהשמיע את קולו – זו גם הסיבה שלמעשה מדובר בדמוקרטיה האמיתית של העולם – כל אחד באמת יכול להשמיע את קולו ולנסות לדחוף אותו במעלה הזרם – וכאן בדיוק טמונה ההזדמנות האמיתית של פוליטיקאים ועוזריהם.

נושאים נלמדים:
• ניהול קמפיין פוליטי ברשת
• שיווק בפייסבוק
• ניתוח קמפיינים של פוליטיקאיים ברשת
• אסטרטגיה תקשורתית ברשת
• ניהול משברים
• עבודה מול העיתונות והבלוגספירה
• גיוס תרומות
• מיתוג פוליטי ודיפלומטי במדיה החברתית
• ממלכתיות ברשת
ועוד...


תנאי קבלה

הקורס דורש ידע והכרה בסיסיים בשימוש ותפעול רשתות חברתיות מוכרות כגון: טוויטר, פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין וכדומה.

משך הלימודים

הקורס יתקיים במבנה של שמונה שיעורים, מפגש בשבוע.
מיקום: רמת גן


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.