logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, כפר סבא, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
כפר סבא
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

בוגרי קורס ניהול מדיה חברתית זוכים בהכשרה באחד המקצועות הדינאמיים והמתפתחים ביותר כיום. שוק המדיה החברתית בארץ הולך ותופס תאוצה, כשארגונים ומותגים רבים מנהלים דפי מותג וקהילות גולשים ברשת סביב המותג שלהם. מנהל מדיה חברתית הנו מקצוע שנולד מהצורך הארגוני לתת מענה אונליין לשיווק נכון בכלל הכלים והרשתות החברתיות ברשת. אם בתחילה היה מדובר במקצוע צדדי – היום מדובר במשרה מלאה לכל דבר בארגונים. מתמחים במדיה חברתית ומנהלי דעה ברשתות חברתיות, מחוזרים באופן שוטף על ידי המותגים הגדולים. סומו מביאים ניסיון עשיר בבנייה ושיווק קמפיינים במדיה החברתית. החברה מרכזת את מיטב אנשי הפרסום, קופירייטרים, מעצבים , מתכנים ושלל אנשי שיווק – שמביאים את כל ניסיונם בבניית קורס לימודי מדיה חברתית לניהול נכון של קמפיינים

שיווקיים במדיה החברתית.

מכשירים מובילי דעה ברשתות חברתיות
שיווק ברשתות חברתיות הוא לא משימה פשוטה. על אף ששיווק ברשת חברתית נראה כפעולה מתבקשת וטבעית, הזירה החברתית אינה מקבלת בקלות מסרים שיווקיים.על מנת שהגולשים יקבלו את המסרים השיווקיים שלנו בטבעיות , עלינו לעשות פעילות זו עם אינטליגנציה רגשית רבה ובהחדרת מסרים שיווקיים בדרכים הנכונות. אלו מאתנו שלא ידעו לעשות זאת, יגרמו נזק רב למותג שלהם ולא יצליחו במלאכתם. מובילי דעה ברשתות חברתיות לא נולדים ביום אחד, זוהי פעילות יומיומית ארוכה שדורשת את רכישת אמון הגולשים בצורה שתאפשר עם הזמן גם לשווק להם את המוצרים שיתאימו להם. מומחי מדיה חברתית מחוזרים כיום על ידי כל המותגים המובילים ברשת, כשכל ארגון או עסק רוצה למשוך אליו את מובילי הדעה שמושכים אחריהם אלפי גולשים, שעוקבים בשקיקה אחרי כל סטאטוס שיוצא פרי עטם.

סומו – מכשירים את מקצועות המחר
זה היה רק עניין של זמן עד ששיווק במדיה חברתית הפך לאחד המקצועות המבוקשים במחלקות השיווק הארגוניות כיום. בעלי עסק רבים מחפשים באופן נואש אחר אנשי מקצוע שיידעו לשווק בצורה נכונה במדיה חברתית. לאחר שמקצועות שיווק באינטרנט וקידום אתרים הפכו לפופולאריים ביותר בשנים האחרונות, כעת הגיע זמנן של הרשתות החברתיות. אלו שיידעו לשווק במדיה החברתית בצורה נכונה, יזכו לביקוש ולעבודה רבה אצל שלל עסקים ברשת.
בשנים האחרונות שמענו על מקרים רבים בהם נעשה נזק תדמיתי לארגונים רבים, בשל ניהול לא מקצועי של הארגון במדייה החברתית. עסקים רבים זוכים לתגובות שליליות רבות בשלל פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות ללא מענה – דבר שמייצר תוצאות שליליות על העסק ופוגע בתדמית שלו. לשם כך נדרש כל ארגון לעבור הכשרת לימודי מדייה חברתית – על מנת שיוכל להתמודד ולנהל נכונה את תדמית הארגון. כיום ישנם שלל כלים ורשתות לניהול מוניטין עסקי, החל מניהול מותג בפייסבוק, טוויטר, בלוגים , לינקדאין וניהול מוניטין ושיח מול הגולשים והלקוחות בשלל פורומים ואתרים ברשת. לימודי מדייה חברתית יעניקו לארגון שלכם כלים לניהול תדמית הארגון ברשת, דבר שיעזור בבניית מותג בעל שם חיובי שהגולשים עוקבים אחריו ועוזרים בקידומו ברשת.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.