logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

עבודי קריאייטיב – בית ספר לפרסום בע'מ

עבודי קריאייטיב, בית הספר הגבוה לפרסום, פועל מזה 25 שנה, מכשיר דורות של אנשי קריאייטיב המשתלבים בצמרת תעשיית הפרסום בישראל.

'עבודי קריאייטיב  בית ספר לפרסום', שייך לקבוצת 'עבודי' –חברת הענק הוותיקה בענף הפרסום בישראל. עבודי קריאייטיב הוא בית ספר 'בוטיק', יוקרתי ומקצועי שמתמחה בהכשרת כל מקצועות הפרסום, קופירייטינג, ארטדיירקשן (תקשורת חזותית), תקציבאות ופלנינג, עיתונאות, יחסי ציבור וסטיילינג.

בית הספר, פיתח עם השנים, תוכנית לימוד ייחודית, מקיפה, רחבה ועמוקה , יחד עם מתן דגש על התנסות  ורכישת ניסיון עם לקוחות אמיתיים, בתנאי שטח האופייניים למשרד פרסום.

את בית הספר מוביל צוות מרצים שמכהן בתפקידי מפתח במשרדי

הפרסום והתקשורת הגדולים בארץ. הצוות מייצג את כל מקצועות הפרסום ובכלל זה, קופירייטירים, ארטדירקטורים, עיתונאים, יעצים אסטרטגים, סטייליסטים, מעצבים, ועוד רבים אחרים.  אלו מביאים את נסיונם מהשטח אל כתלי בית הספר.

חברת 'עבודי' מחויבת לתעשיית הפירסום בישראל ודואגת שתכנית הלימוד תותאם במדויק לצרכים העדכניים והמשתנים תדיר של ענף הפרסום.

בתכנית הלימוד בבית הספר  עובר הסטודנט מגוון רחב של התנסויות, מהכשרה טכנית מוקפדת ועד לחשיבה אסטרטגית מופשטת  הרחבה ביותר. הסטודנט מתנסה במהלך הלימודים בימי צילום, הקלטות ועריכה באולפנים, סיורי שטח ועוד. כמו כן הוא רוכש ניסיון רב במתן פרזנטציות שוטפות, הן בפני צוות המרצים והן בפני לקוחות אמיתיים.

בתום הלימודים רוכש הסטודנט יכולת מעשית ויתרון תחרותי, הבא לידי ביטוי בתיק העבודות שלו. זהו למעשה כרטיס הכניסה שלו לעבודה במשרדי הפרסום המובילים. צוות המרצים ומנהלי המגמות מלווים את הסטודנט עד להגעה לתיק עבודות מושלם גם מעבר לסיום הלימודים הפורמלי. 

בוגריו של עבודי קריאייטיב נמצאים בתפקידי מפתח במשרדי הפרסום היוקרתיים והמובילים בענף בארץ ובעולם.
עבודי קריאייטיב  - בית הספר לפרסום, שם לנגד עיניו את המטרה לאתר  את הסטודנטים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להוביל את תחום הפרסום והתקשורת העתידי; ומיצוי מקסימום הפוטנציאל שלהם.
כל מגמות הלימוד מוכרות לתשלום ע'ח פקדון חיילים משוחררים.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.