logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

להב, היחידה לפיתוח מנהלים של הפקולטה לניהול ע'ש קולר, אוניברסיטת תל אביב, היא הגוף המוביל את תחום פיתוח המנהלים בישראל.

להב מציעה מגוון רחב ועשיר של תכני ליבה במנהל עסקים כמו גם תכנים מתקדמים למנהלים בדרגים ובתפקידים שונים, במטרה להקנות ולפתח את הידע, המיומנויות והכישורים של מנהלים לכל אורך הקריירה הניהולית שלהם.

הלימודים בלהב משלבים בין הקניית ידע תיאורטי ועיוני נרחב, לבין כלים וכישורים מעשיים, כך שהכשרת הבוגרים הינה מן השורה הראשונה. חוויית הלימודים הנעימה והמפתחת, וסגל ההוראה האיכותי, תורם לפיתוח כישורי הניהול של המשתתפים ומקנה תועלת רבה הן למשתתפי הקורסים, והן למקום עבודתם. תכניות הניהול של להב הן המתקדמות והאיכותיות ביותר בתחום הניהול והעסקים, ומשקפות את עולמות התוכן העדכניים

ביותר, המבוססים על שילוב הידע המפותח והקיים בארץ ובחו'ל, הן מהאקדמיה והן מהשטח.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.