מנטור – המכללה למקצועות העיצוב

 

המכללה לצילום , גרפיקה ועיצוב למדיה דיגיטלית- תלמד לעבוד!

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

מנטור – המכללה למקצועות העיצוב

כבר במהלך הקורס ביצעתי מספר עבודות צילום והתחלתי
גלית אשל

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

רמת גן
זבוטינסקי 1 רמת גן
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המלצות על מנטור – המכללה למקצועות העיצוב

תחום לימודים: המסלול לצילום ועיבוד תמונה

  

שנת לימודים: 2017

תאריך השארת המלצה: 01/01/2017

כבר במהלך הקורס ביצעתי מספר עבודות צילום והתחלתי להקים סטודיו ולאורך כל הדרך קיבלתי לווי מאווה והדרכה כיצד דברים צריכים להתנהל.
בהמשך הכנתי תלמידים בגימנסיה להרצליה לבגרות במגמת צילום והשתתפתי בקמפיינים לחברות ציבוריות ולקוחות פרטיים.
מעבר לכלים והתמיכה המקצועית שקיבלתי במנטור נהניתי מאוד מאווירה הקיימת ותחושת המשפחה אשר נוצרה.

תחום לימודים: המסלול לצילום ועיבוד תמונה

  

שנת לימודים: 2017

תאריך השארת המלצה: 01/01/2017

למנטור הגעתי אחרי לימודים במכללה כושלת שהשאירה אותי ללא הפיקדון הצבאי שלי ועם צורך בתיקון.
למרות שהגעתי כאוטו-דידקט, גיליתי במנטור מורים מקצועיים ברמות שלא הכרתי. הם ידעו הכל על התוכנות שלימדו וזה היה שינוי מרענן שנתן תחושה נפלאה של ביטחון ומקצועיות. מהר מאוד הבנתי שמצאתי קרקע פוריה ללימודים מקצועיים בזכות מרצים כמו ערן בורוכוב ויגאל לוי ולא היתה לי כל בעיה להשתלב מיד בתום הלימודים במשרד הפרסום הראשון שלי, פובליסיס אריאלי.

תחום לימודים: קורס יסודות הצילום

  

שנת לימודים: 2017

תאריך השארת המלצה: 01/01/2017

אני בוגרת קורס P2d (מפרינט לדיגיטל),ועובדת היום בחברה המפעילה אתרי קזינו אונליין. צוות הקריאטיב מורכב מארבעה אנשים (כולל תוכן ופיתוח), כולם שותפים בתהליכי חשיבה וביצירת קונספט.
בין השאר, אני אחראית על תהליכים מרעיון עד לביצוע: תכנון ואיפיון ויזואלי של אתרים, יצירת מיתוג ושפה עיצובית ועיצוב חומרים שיווקיים: דפי נחיתה, ניוזלטרים, באנרים וכשאפשר אז גם קצת איור.

תחום לימודים: קורס עיצוב לדיגיטל (P2d)

  

שנת לימודים: 2017

תאריך השארת המלצה: 01/01/2017

קורס מקצועי שבמהלכו נחשפתי לתכנים מדהימים בתחום העיצוב העכשוי. כיום, כמה חודשים לאחר שהקורס כבר הסתיים, אני מהווה חלק מצוות R&D (מחקר ופיתוח) בו אני יזמית ומעצבת אינטרקטיבית UI/UX מאפיינת ובונה ארכיטקטורות מידע IA.
בעבודה אני בונה תהליך שלם של מוצר משלב המחקר עד לאפיון מעמיק ועיצובו, ונהנית מכל רגע :)

תחום לימודים: המסלול לעיצוב גרפי

  

שנת לימודים: 2016

תאריך השארת המלצה: 01/01/2016

סיימתי מספר קורסים במכללות שונות וחייבת לציין שעוד לא פגשתי יחס אישי ומקצועיות כמו במכללת מנטור. החומר הלימודי וההגשה מעניינים ומעשירים מאוד, והמרצים מקצוענים ומשקיעים המון! ללא ספק הרחבתי את ידיעותיי המקצועיות ורכשתי תחושת בטחון עצמי, וכבר במהלך הקורס מצאתי עבודה! במיוחד רציתי להודות למנהל המכללה ערן בורוכוב ולצוות המכללה על אכפתיות, התחשבות והשריית אווירה ביתית וחמה.

תחום לימודים: קורס צילום מתקדמים

  

שנת לימודים: 2006

תאריך השארת המלצה: 01/01/2006

עם היכרות עם מנטור של למעלה משש עשרה שנה, החל מתחילת דרכי המקצועית כצלמת. בשלושה סבביי לימוד שונים לאורך השנים כמו גם היום בלימודים לרענון בכל מה שחדש בתוכנות הגרפיות השונות. מי שנמצא בתוך הענייניים, מי שעובד כצלם, כגרפיקאי ומשתמש בתוכנות השונות יודע שבמנטור יש את המדריכים הטובים ביותר שעובדים בשוק העבודה

תחום לימודים: המסלול לעיצוב גרפי

  

שנת לימודים: 2007

תאריך השארת המלצה: 01/01/2007

לפני קצת יותר מעשור החלטתי לעשות הסבה מקצועית ונרשמתי למכללת מנטור למסלול עיצוב גרפי (או בשמו המקורי ״מבצעים גרפיים״).
במכללה ניתן למצוא סביבת לימודים מרתקת, סגל מרצים מקצועי ואנושי ומנהל מכללה אחד (ערן בורוכוב) שנתן לי את הדרייב ללכת על זה בכל הכוח ואף התעקש ודאג לסדר לי ראיון עבודה ראשון בתחום (WOW), למרות שהייתי באמת רק בתחילת הדרך.
הראיון עבר בהצלחה והתקבלתי לעבודה הראשונה שלי בעולם ההייטק (אהלן "זלנגו"!).

תחום לימודים: המסלול לעיצוב ופיתוח משחקים

  

שנת לימודים: 2016

תאריך השארת המלצה: 01/01/2016

החוויה שלי במנטור תרמה לי רבות בפרסקטיבה שלי כלפי העולם שבחוץ, באתי בתור ילדה שלא הבינה הרבה על שוק משחקי המחשב בארץ ובעולם ונפתחתי לתחומים שכלל לא ידעתי על קיומם. התחלתי לצבור ביטחון, להכיר אנשים בתחום ולהתחבר לשאר חברי הצוות והמרצים המדהימים שבמנטור שבסופו של דבר רוצים להגיע לאותה תוצאה כמו זו שאני כיוונתי אליה: לפתח משחקי מחשב.
אז מי צריך יותר...

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.