מכללת סלע

 

מובילים בהייטק

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

קמפוס מכללת סלע
ברוך הירש 14, בני ברק
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מסלול פיתוח תוכנה, אפליקציות ואתרי Web



מבנה הלימודים

מסלול פיתוח תוכנה- כולל אפשרות לתעודה בינלאומית MCSD
מכללת סלע - בית הספר למקצועות המחשב , מציעה מסלול הסמכה לפיתוח תוכנה ומחשבים כולל אפשרות לתעודה בינלאומית MCSD

מכללת סלע - מציעה מסלולי לימוד בפיתוח תוכנה, למעוניינים לרכוש מקצוע מוביל בעולם ההייטק (גם ללא ידע מוקדם) , בתכנות כמו גם לבוגרי מדעי המחשב, לבוגרי תארים אקדמיים ולאנשי מקצוע ובעלי ידע קודם המעוניינים להעמיק בתחום. תוכניות הלימוד של מכללת סלע זוכות להכרה בינלאומית ומותאמות באופן מלא לדרישות שוק העבודה. מסלולי הלימוד במכללת סלע פותחו על ידי אנשי מקצוע מובילים ומועברים על ידי מרצים בכירים מן השורה הראשונה העובדים בפועל כיועצים או כמנהלים בכירים בפרויקטי פיתוח תוכנה. ככלל בסלע מעל 30 מומחים בינלאומיים בסביבת מיקרוסופט, מרביתם בעלי תארים כגון MCT, MVP' MCPD של מיקרוסופט העולמית.
מכללת סלע - הינה מרכז הדרכה מוסמך של חברת מיקרוסופט ושותף זהב של מיקרוסופט לנושאי הדרכה. הנושאים הנלמדים במסגרת ההסמכה מאפשרים לסטודנטים לגשת למבחני ההסמכה הבינלאומיים והיוקרתיים של חברת מיקרוסופט - MCSD.  ההסמכה לפיתוח תוכנה במכללת סלע מבוססת על שילוב מנצח בין תיאוריה, טכנולוגיה ורכישת ידע מעשי בתכנות. המרצים בקורס צברו מוניטין ושם בינלאומי. השיעורים מתבצעים בכיתות חדישות וכן ניתן לצפות בשיעורים מוקלטים בבית בעת הצורך. בסלע המטרה היא להכשיר בוגרים המוסמכים בתכנות אשר יבינו הן נושאי יסוד מרכזיים במדעי המחשב, הן את תהליך הפיתוח במלואו וזאת בנוסף על ההבנה בכתיבת קוד.
בסלע, תוכנית הלימודים בפיתוח תוכנה הינה המסלול המקיף ביותר בארץ ובעולם, ההיקף והאיכות של ההסמכה, מאפשרים לבוגרים להציע את מועמדותם כמפתחי תוכנה לפרויקטים מהמובילים ומהמתקדמים בענף. בנוסף לכך, סלע הינה גם בית תוכנה מוביל, ולפיכך היא מציעה באופן תדיר משרות מאתגרות לבוגרים מצטיינים. כ-800 בוגרים מצטיינים הועסקו מ1997 ועד היום במרכז הטכנולוגי של קבוצת סלע.
 סלע הציבה לה למטרה את קליטת הבוגרים לעבודה, לכן במהלך הלימודים מתנסים התלמידים  בפרויקטים המדמים את סביבת הפיתוח הקיימת בתעשייה, ובנוסף עוברים סדנאות הכנה לראיון קבלה לעבודה. תוכנית קליטת הבוגרים של סלע – תוכנית יהלום, אשר הניבה כאמור כ800 יהלומים מועסקים בסלע עצמה במהלך השנים, (לצד אלפי בוגרים שנקלטו ישיר בתעשייה) זכתה בקיץ 2012 להכרה בינלאומית על ידי מיקרוסופט העולמית בהגעתה למקום השני בחזון ויצירתיות מקרב אלפי מוסדות הדרכה ברחבי העולם. הלימודים במסלול ההסמכה לפיתוח תוכנה משלבים בתוכם מגוון סביבות פיתוח ובדיקות בדגש מעשי.

נושאי הלימוד:

הכשרה כמפתח מגוון,
• תכנות מונחה עצמים, בעיקר בשפת התכנות #C
• שפת התכנות  C++
פיתוח ממשקי אדם-מכונה (GUI) בסביבת מערכת ההפעלה Windows8 ובסביבת HTML5
• אפליקציות רשת מבוזרות, תכנות אתרי  WEB ושרתי  WEB
• תכנות אפליקציות מבוססות ענן (Azure)
• הכרות סביבות פיתוח וכלי פיתוח עדכניים : ASP, EF, LINQ, Windows8, Azure, WPF, WCF/Web Services ועוד...
• לימוד נושאים טכנולוגיים מתקדמים: Remoting , Threading, Interoperability, Debugging, Operating Systems ועוד..

הנושאים הנלמדים במסגרת הלימודים, מאפשרים לסטודנטים לגשת למבחני ההסמכה הבינלאומיים של חברת מיקרוסופט MCSD –חברת מיקרוסופט העולמית בחרה במכללת סלע כספקית חומרי הדרכה מתקדמים למיקרוסופט עבור מרכזי הדרכה אחרים בעולם,  כאשר ספינת הדגל הינה פיתוח מערכי ההדרכה המרכזיים של מיקרוסופט בתחום Windows8, Azure , WCF  ו HTML5.


תנאי קבלה

 ראיון אישי, מבדק התאמה ייחודי, בגרות באנגלית ומתמטיקה


משך הלימודים

 המסלול מתחלק לחמישה סמסטרים עוקבים הנפרשים על פני כשנה ותשעה חודשים במתכונת לימודי ערב היקף הלימודים הינו 1200 שעות אקדמיות


תעודה / הסמכה

הסמכה לפיתוח תוכנה מטעם מכללת סלע , ואפשרות להסמכת MCSD מטעם מיקרוסופט

 


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.