מכללת סלע

 

מובילים בהייטק

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

קמפוס מכללת סלע
ברוך הירש 14, בני ברק
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

 מכללה להייטק וגרפיקה הוותיקה בישראל!

סלע הינה בית תוכנה ומרכז הדרכה טכנולוגי המוביל בתעשיית ההייטק למעלה מ- 22 שנה, המונה מעל 400 עובדים בארץ ובעולם. בסלע מבחר מסלולים מן הנדרשים ביותר בתעשייה: פיתוח תוכנה, בדיקות תוכנה ופיתוח אתרים, לוחמת סייבר, אבטחת מידע וניהול רשתות , גרפיקה, מולטימדיה ואנימציה תלת ממדית.

ייחודה של סלע הוא בשילוב הנדיר בין בית תוכנה ומרכז הדרכה מוביל בו סגל של למעלה מ-30 מומחים בעלי שם עולמי . סלע מציעה חווית לימוד שונה ומקפידה על תוכניות לימוד עדכניות ומבוקשות בתעשייה. כמו כן מציעה סלע חומרי לימוד ברמה גבוהה, כיתות מחשב המאובזרות בתוכנות העדכניות ביותר, יחס אישי לסטודנט ,תרגול עם מדריך גם מחוץ לשעות הלימוד וכן אפשרות לסטודנטים לשלב לימודים עם

עבודה.

סלע מקיימת קשרי עבודה אל מול התעשייה ויועציה הטכנולוגיים מועסקים בחברות הגדולות ביותר, בהתאם לזאת תוכנית הלימודים מתעדכנת תדיר בהתאם להתפתחות הטכנולוגית והיא מביאה עמה את החדשות האחרונות בתחום.

סלע הינה המכללה היחידה שהינה גם בית תוכנה המציע באופן תדיר משרות לבוגרים מצטיינים. כ-1000 בוגרים מצטיינים הועסקו עד היום במרכז הטכנולוגי של סלע.

סלע הינה מרכז הדרכה מוסמך ומורשה מטעם החברות המובילות :  Microsoft,
- Adobe יצרנית התוכנות הגרפיות ו- Autodesk- יצרנית התוכנות לאנימציה ותלת מימד
וכן מרכז בחינות רשמי להסמכות בתחום בדיקות  התוכנה מטעם ארגון ISTQB העולמי.

מיקרוסופט- סלע היא שותפת זהב של מיקרוסופט העולמית ב- 4 קטגוריות והיא החברה הישראלית היחידה אשר נבחרה בקפדנות ואושרה לכתוב קורסים רשמיים של מיקרוסופט ((MOC.
עד היום נכתבו בסלע 8 מדריכים רשמיים לתוכנות מיקרוסופט, האחרון שבהם – וינדוס 8.
סלע זכתה זו השנה השנייה ברציפות, בפרס מטעם מיקרוסופט העולמית, בתחום החדשנות והיצירתיות, בתחומי ההדרכה.

הלימודים מתקיימים סמוך לקניון איילון ברמת גן!

סלע הבינלאומית פרושה בסיאטל ארה'ב, טורונטו קנדה ופונה בהודו, עם מרכזי שת'פ נוספים בסינגפור, רוסיה וגרמניה.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.