מכללת ביטוי

 

מכללת בוטיק לאמנות ועיצוב

logo
הלימודים מתקיים ברמת גן
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מכינות קדם אקדמאיות והכנת תיקי עבודות



מבנה הלימודים

פעמים רבות, הכנת תיק עבודות, זוהי האפשרות היחידה להציג את היכולות והכישורים שלכם. ההזדמנות להביא לכדי ביטוי את היכולות האמיתיות היא זו החשובה ביותר, והיא תתאפשר רק בעזרת יצירה והכוונה מתמשכת.
וזוהי בדיוק מטרתן של מכינות לעיצוב!!!
מכללת ביטוי מזמינה אתכם להצטרף למכינות לעיצוב ולגלות את הפוטנציאל הגלום בכם. ד"ר בלה נוביצקי, נשיאת המכללה, מנחה את המכינות באופן אישי, ביחד עם סגל המורים ומזמינה אתכם למסע של גילוי, יצירה וחתירה למצוינות.
במכללת ביטוי מגוון מכינות קדם אקדמיות:
• מכינה לעיצוב פנים ואדריכלות
• מכינה לעיצוב אופנה
• מכינה לעיצוב תעשייתי ומוצר
• מכינה לתכשיטנות ועיצוב הגוף
• מכינה לעיצוב גרפי ותקשורת חזותית
• מכינה לאמנות
אנו במכללת ביטוי יודעים כי הכנת תיק עבודות הוא הכרחי ומשמש תנאי קבלה למוסדות להשכלה גבוהה. הדרך היעילה ביותר לצלוח את מבחני הכניסה למוסדות אלו היא מכינה קדם אקדמית ייעודית, באמצעותה אפשר לגבש הבנה מלאה אודות דרישות המוסדות להשכלה גבוהה. יתרה מכך, תהליך הלימוד הוא מהנה ויצירתי וחשוב מאוד לבחור את המסגרת שתדע לכוון אתכם למקום הנכון ולתוצאות הנדרשות.
אם נדרשתם להכין תיק עבודות למסלול אדריכלות, אופנה, תכשיטנות, עיצוב פנים, עיצוב גרפי, צילום או אמנות, מכללת ביטוי מעמידה לרשותכם מכינות קדם אקדמיות העומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
 במהלך המכינות יוכלו הסטודנטים להתנסות בתהליך היצירתי, בעבודה בסטודיו, ויחשפו אל פתרון בעיות ואתגרים חדשים מדי יום. ההדרכה הצמודה של המרצים, היחס האישי והתהליך היצירתי יביאו להכנת תיק עבודות מקצועי, ויאפשרו ביטוי אמיתי למעצב והאמן שמסתתר בכם.
מכינה לעיצוב זוהי הדרך שלכם להבטיח כי אתם מוכנים ללימודים גבוהים והוא צריך להביא לכדי ביטוי את היכולות האמיתיות שלכם. מכינה לעיצוב במכללת ביטוי – זהו מתכון בדוק להצלחה!!!

סולידריות עם הסטודנטים הדורשים צדק חברתי.
מחיר המכינה ירד ל-5900 ש"ח בלבד!
מחיר חסר תקדים בשוק המכינות לעיצוב ואמנות.
התקשרו עוד היום ליועץ הלימודים לקביעת פגישה אישית


משך הלימודים

המכינה כוללת 30 מפגשים, פעמיים בשבוע בשעות אחה"צ – סה"כ 120 שעות אקדמאיות

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.