מכללת ביטוי

 

מכללת בוטיק לאמנות ועיצוב

logo
הלימודים מתקיים ברמת גן
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

כל מי שעוסק באמנות ובעיצוב מכיר בכוחה של היצירה הנובעת מבפנים. את הצורך העז ליצור מזינים, בין היתר, הכישרון הטבוע בנו, ניסיון החיים שצברנו, המשפחה והחברים, טיול  ביבשת רחוקה או אפילו רביצה שקטה מול הים. כך, נצברות חוויות היום-יום והופכות להיות חלק ממי שאנחנו!

זו בדיוק התפיסה שהנחתה את ד'ר בלה נוביצקי כאשר הקימה בשנת 2000 את מכללת ביטוי לאמנות ולעיצוב ומשמשת כיום כנשיאת המכללה ויועצת אקדמית. גם השם המחייב 'ביטוי' לא נבחר באקראי. המכללה פועלת באופן המאפשר לכל סטודנט לתת ביטוי אמיתי ליצירתו, אך קודם כל  לעצמו. שיטת הלימוד הייחודית שפותחה על-ידי ד'ר בלה נוביצקי מתבססת על ההבנה, לפיה צמיחה אישית ויצירה אמיתית יוכלו להתקיים רק מתוך אותו עולם פרטי של כל אחד ואחת; מתוך הבטן, דרך

פיתוח תחומי העניין האישיים ובשילוב התבוננות רחבה ומעמיקה על העולם. המכללה מתמחה בהכשרת אנשי מקצוע איכותיים: מעצבים, אמנים ומטפלים ברמה הגבוהה ביותר, ומוּנעת מתוך השאיפה המתמדת למצוינות. כל זאת מתאפשר על-ידי מתן ביטוי לאמן, ליוצר, למעצב או לאדריכל שנמצא בכל סטודנט, בסביבה אישית ומצומצמת ועם זאת מעצימה ומפתחת, תוך התנסות מעשית בעולם העיצוב והאמנות.

חזון המכללה
אנו במכללת 'ביטוי' מאמינים שכל אדם באשר הוא טומן בחובו את זרעי היצירתיות. השילוב של הנחלת ידע מעמיק, יחד עם טיפוח הביטוי האישי, מובילים לצמיחה ולגילוי עצמי. דרכנו הינה שאיפה למצויינות ונתינה הבאה מאהבת האדם.

מתוך ראייה שהאדם שלם יותר כאשר הקשר עם הסביבה היומיומית הדוק ואקטיבי, אנו מעודדים התהוות שדה פעולה בו קיים דיאלוג מתמיד בינינו לבין כל מימדי הסביבה העוטפת אותנו, מהמקום הקטן והאינטימי ביותר עד למרחבי היקום: אם בציור, פיסול וצילום, או בעיצוב תכשיטים, בגדים, מוצרים, בתים, ערים, נופים...

מעצם העובדה שפעילות זו מתרחשת תחת קורת גג אחת, נוצרות נגיעות בין תחומי העיצוב והאמנות השונים ותחומים חדשים מתגלים. האדם היוצר מתוך אמונות אלו מעצב את סביבתו, יוצק לתוכה את ה'אני' הפרטי שלו ועומד נפעם מול יכולותיו המחוללות את פלא תהליך היצירה.

סולידריות עם הסטודנטים הדורשים צדק חברתי.
מחיר המכינה ירד ל-5900 ש'ח בלבד!
מחיר חסר תקדים בשוק המכינות לעיצוב ואמנות.
התקשרו עוד היום ליועץ הלימודים לקביעת פגישה אישית



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.