מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג גליץ - בית ספר לצילום?

השאר פרטים ונציג גליץ - בית ספר לצילום יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, העצמאות 65
המשך...
סניף רמת גן
היצירה 26 רמת גן
המשך...
סניף ירושלים
ירושלים, יעקב שריינבום 26
המשך...
strip

סדנת Lightroom לצלמים



מבנה הלימודים

פוטושופ לייטרום היא התוכנה האולטימטיבית לצלמים ומאפשרת מגוון עצום של אפשרויות קטלוג, עריכה ותיקוני תמונה באופן אינטואיטיבי ומהיר. לייטרום הינה סטנדרט בעולם הצילום המקצועי, איתה עובדים רבים מהצלמים המקצועיים בתהליך העבודה על קבצי RAW, JPG ו-DNG. בסדנה זו נכיר את התוכנה, אפשרויות העריכה והייצוא הקיימות בה ואת תהליך העבודה המלא על הצילומים.
 
התכנים הנלמדים בקורס:
·          ממשק התוכנה
·          קטלוג וסידור, ניהול קטלוגים
·          ייבוא וייצוא מתקדמים
·          עבודה עם קבצי RAW ו-Jpeg
·           תיקוני צבע
·           תיקוני עיוותי עדשות
·           המרות לשחור לבן
·           שמירת הגדרות ויישומן למספר רב של תמונות
·           פרופילי צילום שונים
·          ריטוש פורטרטים בסיסי
·          תיקוני חשיפה
·           הכנה להדפסה ואינטרנט
 
משך הסדנה – 4 מפגשים של 3 שעות כל אחד
הסדנה נערכת בכיתת מחשבים שלכל משתתף מחשב אישי עם התוכנה בגרסתה המתקדמת ביותר.

 
מחיר הסדנה: 1200 ש"ח כולל מע"מ
 
 
 מה מייחד אותנו?
·   איכות הלמידה –מדריך הקורס הוא רני מושקוביץ', צלם מאוד מוכשר ובעל נסיון עשיר בתוכנת לייטרום .
·   אחריות מורחבת – אנחנו מתחייבים שתצאו מקורס עם כל הידע הנדרש! אם הרגשתם שחסר לכם ידע בנושא מסוים או ששכחתם משהו, אתם מוזמנים לעשות את אותו השיעור שנית, ללא תשלום וללא הגבלה בזמן, ולחזק את אותם הנושאים עד שתהיו בטוחים בכך ב-100%.
·   השלמת שיעורים – לכל אחד קורה שמפספס שיעור במהלך הקורס מכל סיבה שהיא. אם פספסתם שיעור, מכיוון שמחזור חדש נפתח כל חודש, עומדת לרשותכם האפשרות להשלים את אותו השיעור בהקדם, ללא תשלום!
·   המשכיות – מגוון עצום של קורסים מתקדמים עומד לרשות הבוגרים שלנו ולכל בוגרי קורס פוטושופ שמורה הנחה של 15% לכל הקורסים המתקדמים.
·   מובילי קהילת הצילום – אתם רוצים ללמוד מהמובילים בתחום הצילום בישראל. כחלק מהחזון שלנו לשיפור עולם הצילום בארץ, אנו מפיקים את מגזין הצילום של ישראל - קומפוזיציה,  אשר מופץ חינם באינטרנט לעשרות אלפי מנויים. בנוסף, אנו עורכים כנסי צילום ענקיים בהם אנו מרצים ומשתפים בידע על טכניקות צילום חדשניות וזוויות ראייה ייחודיות. כנס הצילום הגדול ה-5 היה מוצלח במיוחד
·   מבנה בית הספר – הסניף הראשי שלנו נמצא בבורסה ברמת גן ברחוב היצירה 26. כאן אנחנו קרובים לרכבת ולנתיבי איילון ועם חניה חינם כדי שיהיה לכם הכי נוח להגיע. בשילוב אווירה ביתית, הסטודנטים והבוגרים שלנו מוזמנים לבוא מתי שהם רוצים, להשתמש בכיתת המחשבים שלנו, לקרוא מגזינים וספרי צילום מרהיבים מהספרייה ולהשתמש בסטודיו שלנו. אתם, כמובן, מוזמנים לבוא לבקר ולהתרשם בתיאום מראש. כל יום הוא יום פתוח.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.