מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג גליץ - בית ספר לצילום?

השאר פרטים ונציג גליץ - בית ספר לצילום יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, העצמאות 65
המשך...
סניף רמת גן
היצירה 26 רמת גן
המשך...
סניף ירושלים
ירושלים, יעקב שריינבום 26
המשך...
strip

גליץ בית-ספר לצילום הוקם מתוך מטרה ברורה לשפר את תחום הצילום בישראל ולהיות מקור ראשון במעלה ללימוד צילום לקהל הרחב ולצלמים מקצועיים. אנחנו גאים להיות הבית של צוות הצלמים ומדריכי הצילום הטובים בארץ ולאלפי סטודנטים שלמדו איתנו וממשיכים ללוות את בית הספר גם הרבה לאחר שהקורס הסתיים.
היכן אנחנו? הסניף הראשי של בית הספר ממוקם ברחוב היצירה 26 במתחם הבורסה ברמת גן, סמוך לתחנת רכבת תל אביב מרכז ועם שפע חניה חינם בשעות הערב. בבית הספר כיתת הרצאות, כיתת מחשבים, חדר דיונים לשיעורים של קבוצות קטנות בקורסים המתקדמים וסטודיו צנוע להדגמות. שלוחות נוספות: ירושלים, חיפה, נתניה, כמו כן בית הספר מעביר קורסי צילום לחברות כגון: HP, תנובה, בזק בינלאומי, סיסקו, רפא'ל, דלויט, אימפרבה, אפלייד מטריאלס, משרד הבטחון

וחברות נוספות.

כיצד אנחנו מלמדים?
טכניקות לימוד חדשניות, בשילוב עם מדריכים מקצועיים וליווי של בית הספר יוצרים אווירת לימוד מיוחדת. ההדרכה היא באווירה של כיף עם מצגות מחשב ודוגמאות של המדריכים מהשטח עם טיפים מניסיונם הרב. זאת, יחד עם חלוקת חומר מסוכם בסוף השיעור, מאפשר לסטודנטים שלנו להקשיב במקום לכתוב ומותירים זמן רב לשאלות ותשובות ולהתפתחות אישית. בזכות המשוב עליו אנו מקפידים בסיום כל קורס, אנחנו נמצאים במגמת שיפור מתמדת ובזכות אלפי הסטודנטים שכבר למדו אצלנו, שומרים על הקורסים ברמה גבוהה ביותר ועדיין ממשיכים להשתפר מקורס לקורס.

מה מייחד אותנו?
לא רק העברת חומר הלימוד חשובה לנו, אלא גם ההנאה שבאה ביחד עם הלימודים ולכן אנו שמים דגש רב על גיבוש הקבוצות. ביציאות לשטח אנו היחידים שמקפידים על ריבוי מדריכים על מנת להגיע ליחס החניכה הטוב ביותר ואנו היחידים שמעניקים אחריות מלאה על הקורס והשלמת שיעורים תוך שבועיים. ההמשכיות בצילום היא חשובה מאוד ולכן קיים מגוון עצום של 18 קורסים מתקדמים שמועברים על ידי 24 מדריכים מקצועיים, 6 ימים בשבוע וכל מה שנותר זה רק לבחור. לבסוף, אנו עורכים ערבי העשרה ענקיים באולמות קולנוע אחת לרבעון עם כניסה חינם והרצאות של המדריכים הטובים בארץ ובעולם.

מוזמנים להכיר
מוזמנים לקרוא מאמרים בנושא צילום, מוזמנים לראות צילומים של הסטודנטים שלנו, מוזמנים להגיע אלינו לבית הספר ולהתרשם, מוזמנים להכיר את המדריכים שלנו, מוזמנים לקרוא את המלצות הסטודנטים ומוזמנים להצטרף לקהל הסטודנטים האיכותי שלנו במגוון קורסי צילום, מוזמנים ליצור עמנו קשר.

חברות נוספות בקבוצת גליץ בע'מ
פוטוטבע מסעות צילום בעולם מתמחה בטיולי צילום למקומות האקזוטיים ביותר בגלובוס. למעלה מ-21 יעדים בהדרכת צלמים מומחים בתחומם לאותם מקומות ובהתאמה מירבית לצלמים תוך הגעה לפינות שאף אחד לא מכיר ועם הקניית כלים וידע ייחודיים בכל אחד ממסעות אלו. 
 
כנס הצילום של ישראל, קונגרס הצילום הישראלי, וסדרת המאסטרים הם חלק מהפעילויות שלנו לקידום עולם הצילום בישראל שהחלו בשנת 2009. למעלה מ- 2,400 צלמים וחובבי צילום השתתפו בכנס, בקונגרס הצילום באילת, ובסדנאות המאסטרים במהלך שנת 2011 בלבד. 

מגזין קומפוזיציה הינו מגזין הצילום של ישראל ובהוצאה לאור של קבוצת גליץ בע'מ ורועי גליץ הינו העורך הראשי של המגזין. המגזין מופץ ללא תשלום באינטרנט ולמעלה מ-12,000 צלמים וחובבי צילום קוראים אותו מדיי חודש.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.