מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג גליץ - בית ספר לצילום?

השאר פרטים ונציג גליץ - בית ספר לצילום יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, העצמאות 65
המשך...
סניף רמת גן
היצירה 26 רמת גן
המשך...
סניף ירושלים
ירושלים, יעקב שריינבום 26
המשך...
strip

קורס צילום מקרו בטבע



מבנה הלימודים

קורס צילום מקרו למתקדמים יחשוף בפניכם עולמות חדשים, תרתי משמע. תלמדו את כל הטכניקות השונות לצילום, שימוש באביזרים בסיסיים ומתקדמים ויישום טכניקות התקרבות לרמה שתוכלו "ללטף זבובים". בלתי ייאמן, אך אפשרי.
הקורס מודרך ע"י אחד מצלמי המקרו הטובים בארץ, ארז מרום, במסגרת הקורסים המתקדמים לצילום בגליץ בית הספר לצילום.
שעות המפגשים בכיתה הם 18:30-21:30 והיציאות לשטח בימי ו' בוקר.
המפגשים התיאורטיים וביקורות העבודות מתקיימים בחדר הדיונים האיכותי של גליץ בית הספר לצילום במתחם הבורסה ברמת-גן, בסמוך לרכבת תל-אביב מרכז ועם חניה חינם.
 
 
הערה חשובה – זהו קורס צילום מקרו למתקדמים. עליכם להיות בוגרי קורס יסודות בבית הספר לצילום רועי גליץ או באחד מבתי הספר האחרים, או בעלי ידע קודם ומוכח ביסודות הצילום.
ציוד צילום נדרש – מצלמה היא חובה, רצוי מאוד מצלמת DSLR. אנחנו נשאיל לכם ציוד צילום ועדשות מאקרו ייעודיות לקנון וניקון על מנת שתוכלו להפיק את המקסימום מהקורס
 
 פירוט המפגשים:

מפגש 1 – מבוא לצילום מקרו
בשיעור זה ניכנס לתוך עולם המקרו, נבין את המשמעות של צילום במרחקים כל כך קטנים ובאיזה ציוד עלינו להשתמש וכיצד לנצלו בצורה הטובה ביותר בהתחשב במגבלות.
מפגש 2 – יציאה לצילומי שטח ראשונים
נצא בשעת בוקר מוקדמת לשטח, שעה בה החרקים עדיין לא התעוררו משנת הלילה לצילום מעשי של הטכניקות שנלמדו בכיתה. לאלו מכם שאין ציוד מקרו מקצועי, יושאל ציוד צילום המתאים לקנון וניקון.
מפגש 3 – ביקורת + צילום מקרו למתקדמים
נתחיל את השיעור בביקורת עבודות על הטכניקות שנלמדו בשיעור הראשון ונמשיך ונתקדם לתוך נבכי הטכניקה תוך כדי שנבין כיצד נתגבר על בעיות תאורה שונות ובחלקו השני של השיעור נבין באילו טכניקות נתקרב לנושאי הצילום שלנו
מפגש 4 – יציאה לצילום מעשי בשטח
נצא בשנית, לאחר שיעור ביקורת העבודות והטכניקות המתקדמות על מנת ליישם את החומר הנלמד בשטח ולשפר את התוצאה המושגת.
מפגש 5 – ביקורת עבודות ומפגש מסכם
כל משתתף יבחר תמונות אותן יביא לכיתה ובאמצעות ביקורת מודרכת נלמד כיצד יושמו הכלים שנרכשו וכיצד ניתן לשפר את התוצאה שהופקה. בחלקו השני של השיעור יועבר סיכום קורס וטיפים להמשך.
 
 
ציוד לסדנה: מצלמה, עם אפשרות לשליטה ידנית בתריס וצמצם. רצוי חצובה. אנחנו נשאיל ציוד לצילום מאקרו ועדשות מאקרו לקנון וניקון.
אחריות על הקורס: כמו בכל הקורסים בגליץ בית הספר לצילום, גם בקורס צילום מאקרו יש אחריות על הקורס. האחריות אומרת שאנחנו מתחייבים שאתם יוצאים עם כל הידע הנדרש מהקורס.
השלמת שיעורים: למקרה שפספסתם שיעור, אתם יכולים להשלים אותו ללא תשלום עם המחזור הבא.
מס' משתתפים: עד 8 משתתפים בקבוצה
עלות הקורס:  1480 ש"ח כולל מע"מ
רמת הקורס: קורס מתקדמים לבעלי ידע קודם ביסודות הצילום או בוגרי קורס יסודות הצילום


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.