מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג גליץ - בית ספר לצילום?

השאר פרטים ונציג גליץ - בית ספר לצילום יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, העצמאות 65
המשך...
סניף רמת גן
היצירה 26 רמת גן
המשך...
סניף ירושלים
ירושלים, יעקב שריינבום 26
המשך...
strip

קורס צילום אופנה



מבנה הלימודים

קורס צילום אופנה הינו קורס המקנה לצלמים ידע ומיומנויות מעשיות וטכניות בעולם צילום האופנה והזוהר, זהו קורס שיקנה לכם את היכולות לפתח את צלם האופנה שבכם ולהיכנס לתעשייה זוהרת ונוצצת בה הכל קורה. מדריך הקורס הוא שי קדם, צלם אופנה מוביל אשר הוביל קמפיינים בארץ ובחו"ל ומוערך על ידי רבים בתעשייה. כמדריך מצויין, שי דואג להעביר את החומר ומוודא את היישום שלו בכל שיעור תיאורטי וצילומים מעשיים.
 
הקורס כולל :
·         חלק עיוני – תולדות האופנה והיסטורית צילום האופנה, הבנת עולם האופנה ומרכיביו.
·         לימוד טכניקות שימושיות, תאורה, העמדה, סגנונות צילום, סטודיו ו-OUTDOORS.
·         בניית הפקת אופנה – איך מתחילים ואיך מסיימים בהצלחה הפקה.
·         עבודה עם דוגמניות – תקשורת, העמדה, אופן בחירת דוגמנית, אופן פניה לסוכנות.
·         תקשורת מול צוות מקצועי (סטייליסטית, מאפרת, מעצבת שיער, תכשיטנית וחנויות אופנה)
·         תקשורת מול לקוחות, תיאום ציפיות, הכנת הלקוח לקבלת חומרי הגלם, העברת מדיה.
·         סגנוּן –סטיילינג - הבנת מרכיבי הבגד האיפור והשיער בצילום
·         תכנון מקדים לצילום וניהול משאבי פרויקט הצילום
·         איך בונים כתבת אופנה – נרטיב, השראות, הכנת סטורי-בורד ומציאת רפרנסים
·         אופן בחירת הפריימים ופוסט פרודקשן – חשיבות בחירת פריימים וכלי עבודה טכניים.
·         הכנה לפרסום עבודה ומרכיביה הקריטיים.
·         פרסום העבודה – יצירת קשר עם מגזיני אופנה ויצירת SELF PROMO שיווקי.
·         בכל שיעור נסקור צלם מוביל וננתח את פעילותו
 
הקורס כולל 9  מפגשים מלאי תוכן המכילים מפגשים עיוניים ומעשיים, כולל מפגש צילומי דוגמנית בסטודיו עם צוות. הקורס כולל העברת חומר עיוני, צילומי תרגול, תרגול מעשי בבית וביקורות עבודות של החניכים. בכל שלב יתבצע סיכום שלב בו החניכים ידרשו להציג את עבודותיהן.
 
 מפגש ראשון - תולדות האופנה וצילום האופנה
הכרות עם עולם צילום האופנה, תולדות תעשיית האופנה. הכרת מושגי הבסיס בעולם האופנה, חשיבות הצלם ההיסטורי וחשיבות הצלם המודרני, תרבויות והשפעתן, השפעות מגזינים מובילים ומדיה מודרנית (אינטרנט) על התעשיה, מובילי דעת קהל וטרנדים צילומיים בעולם האופנה.
מתן שיעורי בית  - ניתוח פעילותו של צלם אופנה מפורסם, הבאת מקורות.
 
 מפגש  שני- מבוא להפקת אופנה – בדגש סטודיו (עיוני)
הכרת הצדדים הטכניים, הכנת הסטודיו, הכירות עם עולמות הביוטי ועולמות הפאשן וההבדל ביניהם, הכירות עם צילום אופנה אמנותי. הכרת טכניקות הארה שונות – תאורת קולנוע, תאורת פלאשים, שימוש בעמודי תאורה, גרידים, סנוטים, גריפים, מרכזיות, תאורות חמות וקרות, תאורות קשות ורכות וההבדל השימושי ביניהם. סקירת סגנונות צילום אופנה שונים (סנאפשוט, פולורוייד, טסטינג, נובו-ארט, גלאמור, ביוטי, מגזין-ארט ועוד). בחירת נושאי הצילום והכנה לשיעור הבא – הפקות אופנה
מתן שיעורי בית – ניתוח תאורות בצילומי אופנה שונים בסגנונות שונים.
 
 מפגש שלישי  -הכנת  הפקת אופנה - (עיוני)
ביקורות עבודות בית, מתן הערות והארות. הנחיה לצלם האופנה :  איך לבנות צילום אופנה,  מהי קומפוזיציה ואיך בונים אותה  איך מתבוננים בצילום ואיך בונים אותו לצופה, מהי הולכת העין הטבעית. יישום עקרונות צילום האופנה בשימושים שונים, בניית קונספט להפקת אופנה, הבאת מקורות השראה ויצירת סטורי-בורד, יצירת קשר עם צוות מקצועי, תבנית עבודה מול צוות בהפקה, חשיבות עבודת הצוות, תאורה מלאכותית, תאורת אור יום, שילובים.
מתן שיעורי בית – התלמידים יתבקשו לכתוב סטורי בורד ולהביא השראות לקראת עבודת הגמר.
 
מפגש רביעי –עיוני ומעשי– ביקורות עבודת בית ותרגול
ביקורת עבודות בית, מתן הערות והארות. תרגול מעשי בסטודיו, בשיעור התלמידים יחוו הפקת אופנה משלב התכנון ועד לשלב הביצוע כולל עבודה מול טכניקה בסטודיו – בחירת תאורות, הנחיות להקמת התאורה, שימוש ברקעים, שילוב תאורות שונות. עבודה עם מאפרת, בחירת צבעוניות סקין-טון, עבודה עם מעצבת שיער ודוגמנית.
כל תלמיד יצלם את עבודתו שאותה הוא יגיש בשיעור הבא.
 
מפגש חמישי- עיוני -ביקורת עבודות בית, פוסט פרודקשיין
מעבר על שיעורי הבית, מתן הערות והארות, שיפור הטכניקה. לימוד חדר חושך וחדר אור, מהו פוסט פרודקשיין והכלים השונים, עבודה מעשית עם קבצים, עבודה עם תוכנת LIGHTROOM. הכירות עם כלים מתקדמים בתעשיה (C1, PHOCUS), שיחה על פרופילי צבע ושימוש ב-CASTING ליצירת אווירה, טרנדים בעיבודים מתקדמים.
איך בונים סדרת צילומים, טכניקה רעיונית ומעשית לבניית הסדרה, סיכום שיעור ומתן שיעורי בית.
 
 
 מפגש שישי  הפקת צילום חוץ
במפגש זה נבחן את הכלים והידע שצברנו ונעמיד אותם למבחן מעשי. הסדנא תכלול הרצאה על צילומי אופנה מחוץ לסטודיו בשילוב סגנונות צילום שונים. בסדנת החוץ (יבחר לוקיישן בעל תוכן צילומי מעניין) נבחן את תאורת ה-DAYLIGHT ונלמד לעבוד איתה, שימוש בסאנלבוקים, רפלקטורים וניצול אור שמש.פיתוח תשומת הלב לאירועים על הסט,תפיסת 'רגעי צילום' המתאימים לצילום אופנה.
שיעורי בית – כל תלמיד יתבקש להכין את הפקת הגמר שלו תוך התייחסות לנושא, תקופה, סטיילינג, איפור, לוקיישן ודוגמנית.
 
מפגש שביעי -  הכנה לעבודת הגמר, פרסום, הכנת כתבת אופנה (אדיטוריאל)
מעבר על שעורי הבית, הכנת התלמיד להפקת הגמר תוך הכוונה, טיפים, הארות והערות. נלמד על עולם הפרסום, תעשיית האופנה, יחסי הגומלין בין צלם למגזין, פרסום במגזין והכנת כתבת אופנה, תהליכי עבודה, בחירת צוות קבוע, דגש על פיתוח אישי, הכנת SELF PROMO ככרטיס הביקור של הצלם לתעשייה, שימוש בכלים מקוונים (בלוגים, אינטרנט, באנרים, פרסום אקטיבי).
שעורי בית – הכנת הפקת אופנה עצמאית של החניכים.
 
מפגש שמיני - ביקורת עבודות גמר וסיכום
החניכים יציגו את עבודת הגמר, החניך יתאר את סדרת הצילומים אותה הוא בחר, בפרה-פרודקשיין ובפוסט פרודקשיין, בחירת תאורה, בחירת דוגמנית, סטיילינג, איפור, לוקיישן, השפעות תקופתיות וההתכתבות עם הנושא אותו בחר הצלם.
הביקורת תבהיר לצלם נקודות לשיפור, טכניים ועיוניים.  סיכום סדנא, סיכום הכלים והידע הנצבר בקורס ומתן כלים לעתיד.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.