מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג גליץ - בית ספר לצילום?

השאר פרטים ונציג גליץ - בית ספר לצילום יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, העצמאות 65
המשך...
סניף רמת גן
היצירה 26 רמת גן
המשך...
סניף ירושלים
ירושלים, יעקב שריינבום 26
המשך...
strip

קורס תאורה מעשית



מבנה הלימודים

האור הינו המרכיב החשוב ביותר בתהליך הצילום ולמרות זאת מרבית הצלמים מנסים רק להסתגל אליו ולא ליצור אותו בעצמם. קורס צילום תאורה מעשית נלמד כיצד ניתן, באמצעים פשוטים וזולים, להפוך את האור בתמונות שלכם לשכבת עניין אותה יצרתם בעצמכם.
בקורס זה אנחנו נתחיל מהבסיס ונלמד איך להשתמש בתאורה מלאכותית במגוון מצבים, נלמד מדוע וכיצד להפעיל מבזקים במרחק מהמצלמה וכיצד ניתן לעשות שימוש יעיל באמצעים ביתיים כדי לשלוט בתאורה, נתרגל רבות בשטח ובכיתה שיטות מעשיות מקוריות בליווי אישי ומקצועי. מדריך הקורס הוא תומר יעקבסון, צלם עצמאי, מנהל את בלוג הצילום TheTomer  והעורך בפועל של מגזין קומפוזיציה.
כיום, לאחר למעלה מ-20 מחזורים מוצלחים ביותר של קורס תאורה מעשית, ניתן לומר בוודאות כי השימוש בתאורה מעשית משפיעה ומשפרת את הצילומים של בוגרי הקורס ללא היכר. מומלץ לקרוא את משובי הסטודנטים כדי להתרשם מניסיונם של אחרים.
 
 פירוט המפגשים
 
 שיעור ראשון – מבוא לתאורה מעשית
בשיעור זה נסקור את הדרכים השונות להפעלת המבזק שלכם ידנית וכיצד להפעיל אותו הרחק מהמצלמה,  נלמד את עקרונות הצילום הבסיסיים עם מבזק במצבים שונים תוך דגש על ההבדל בין צילום עם מבזק וצילום בתאורה טבעית בלבד. נכיר אמצעים מקצועיים ואלטרנטיבות DIY לשליטה על האור, נכיר עזרים שמרככים ומצמצמים את האור וכיצד ניתן לבנות אותם לבד, נבין את ההבדל בין אור רך לאור נוקשה ונלמד כיצד לשלב ביניהם,  נכיר רפלקטורים ונלמד איך להכין אותם לבד, נציג שיטות מעשיות לשליטה בצבע אור התאורה ושילובו בתנאי תאורה ואיזוני לבן (WB) שונים

 שיעור שני – שליטה מלאה על התאורה של התמונה שלכם
בשיעור זה נלמד כיצד לצלם עם תאורה מלאכותית ללא אור סביבתי.  מרבית השיעור יוקדש לתרגול צילום פורטרט בעזרת דוגמנית מקצועית בבית הספר וסביבתו. השיעור יכלול יישום ותרגול של כל החומר התיאורטי אשר נלמד עד כה.

 שיעור שלישי – שילוב המבזק ומקורות אור חיצוניים \ יפו העתיקה
חזרה על עקרונות השימוש במבזק בשלוב עם אור יום ושקיעות, נלמד טכניקות מילוי\איזון ושימוש בהצלבה עם אור השמש, נראה כיצד לכוון את הWB של המצלמה למצבי תאורה טבעית שונים וכיצד לשלב תאורה מלאכותית עם תאורת רחוב. השיעור הינו מעשי ברובו ויכלול תרגול של כל התלמידים. השיעור ייערך ביפו העתיקה.

 שיעור רביעי - צילום קונספטואלי
צפייה בתוצאות של צילומי השקיעה ודיון קצר על ההתנסות. צילום קונספטואלי בעזרת תאורה מעשית, האור כשכבת עניין בצילום וכעזר למימוש הרעיונות שלכם הקמה ביחד של מערך תאורה לצילומי עשן בכיתה תוך כדי יישום של כל החומר הנלמד עד כה וצילומים של התלמידים בליווי הדרכה אישית וצמודה.

 שיעור חמישי – תרגיל מסכם  וסיום קורס
תרגיל מעשי ומסכם מתחם הבורה ברמת גן . התלמידים יקבלו משימת צילום שבה הם יישמו את החומר שנלמד בקורס בהדרכה אישית.  נחלק טיפים מקצועיים לעבודה מעשית בשטח ולבסוף נעבור שיעור ביקורת על צילומי התלמידים נסכם את הקורס ונחזור על העקרונות הבסיסיים שנלמדו בו.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.