מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג גליץ - בית ספר לצילום?

השאר פרטים ונציג גליץ - בית ספר לצילום יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, העצמאות 65
המשך...
סניף רמת גן
היצירה 26 רמת גן
המשך...
סניף ירושלים
ירושלים, יעקב שריינבום 26
המשך...
strip

קורס צילום מתקדם



מבנה הלימודים

לראשונה בארץ, אנו גאים להציג את אחד הקורסים המקיפים ביותר לצלמים מתקדמים, לבוגרי קורסי היסודות ולצלמים שכבר שולטים ביסודות הצילום. בקורס צילום זה נלמד מגוון טכניקות מתקדמות שמשתלבות אחת בשנייה ומטרתן להביא את הצלם לרמה הבאה. נלמד את רזי התאורה הטבעית והמלאכותית, נפתח ראייה צילומית, נכנס לעולם צילומי הרחוב ונכיר עולמות שלמים ומיניאטוריים בצילומי המאקרו, נמשיך בסדנת צילומי עירום אומנותי ונקנח בטיפים שימושיים לעיבודים בפוטושופ ופיתוח אישי. לקראת סוף הקורס הסטודנטים יכינו פרוייקט אישי בהנחיית המדריכים והגשתו בשיעור המסכם. במהלך כל הקורס המדריכים ישתפו מניסיונם ומראיית עולמם הצילומית ויהיו זמינים לכל השאלות שלכם.

מטרת הקורס – פיתוח זהות צילומית ויצירתיות בצילום ע"י צוות הצלמים והמורים הטוב בארץ.
היקף הקורס - הקורס כולל 17 מפגשים בני 3 שעות כל אחד ומתוכם 8 יציאות לשטח לצילומים, שיעורי פוטושופ מעשי בכיתת מחשבים ופרוייקטים אישיים. לקורס מוצמד רכז קורס ליחס אישי ותגובות מיידיות. כבר למעלה מ-50 מחזורים של הקורס התקיימו בהצלחה מדהימה, אתם מוזמנים להצטרף ולהשתדרג לשלב הבא בצילום שלכם.
קידום אישי - הצילומים המובילים מהקורס הופיעו ויופיעו במגזין הצילום קומפוזיציה. ייעוץ וליווי אישי על ידי בית הספר לצילום הגדול בארץ מבטיחים את העלייה לרמה הבאה בצילום שלכם.
המלצה - מאחר וזהו קורס צילום מתקדם, מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ והתרשמות. מוזמנים לקרוא את  המלצות הסטודנטים
  
פירוט המפגשים:
 
מפגש 1 – ראייה צילומית ופיתוח חשיבה יצירתית בצילום - מדריך: גלעד בנארי
נתחיל במבוא לקורס עם רועי גליץ ונמשיך עם אחד מהצלמים הטובים בארץ, גלעד בנארי, שיפתח לכם את הראש (בצורה מטאפורית) ויציג לכם את הדרך לפיתוח ראייה צילומית מתקדמת, פיתוח חשיבה יצירתית ויצירת זהות צילומית אישית. נכיר טכניקות לבניית פריימים וקומפוזיציות מתקדמות, צילום אבסטרקטים ויצירת קונספט בשטח. תינתן לסטודנטים משימת בית ליישום הכלים שנלמדו בשיעור. ביום ו' הקבוצה תצא באופן עצמאי למטרת התמודדות עם התיאוריה בשטח.
 
מפגש 2 – ראייה צילומית מעשית - מדריך: גלעד בנארי
נצא לשטח לאזור אותו גלעד יבחר ליישום התיאוריה בשטח. בשיעור זה גלעד יעבור ביניכם וייתן את הדגשים תוך הצגת הזוויות השונות שניתן לתפוס כל פריים ופריים. בשיעור זה תכירו את הדרך בה גלעד מתבונן על העולם ומצלם אותו.
 
מפגש 3 – צילום רחוב - מדריך: פליקס לופה
פליקס לופה, אחד מצלמי הרחוב הטובים בישראל אשר יציג בפניכם את אחד העולמות המרתקים ביותר. נכיר מהו צילום רחוב דוקומנטרי וכיצד ניתן להיכנס אליו, מהן ההכנות לפני היציאה לצילום, כיצד רוכשים מודיעין איכותי וכיצד עובדים בשטח תוך הסוואה. בסוף השיעור תינתן לסטודנטים משימת בית.
 
מפגש 4 – צילומי רחוב מעשי - מדריך: פליקס לופה
נצא עם פליקס לצילומי רחוב בהם נכיר מגוון טכניקות עליהן פליקס שוחח בשיעור ונכיר את ההבדלים הקטנים שהופכים תמונה רגילה לצילום עוצר נשימה. פליקס יעבור בין הסטודנטים ויציג להם את הדרכים בהן הוא משתמש כדי להסוות את עצמו, להתקרב אל המצולמים ויצירת קשר אישי תוך שילוב הנושא עם סביבתו.
 
מפגש 5 – צילום נוף מעשי -  מדריך: ארז מרום
נצא לקראת השקיעה לצילומים בחוף פלמחים עם אחד מצלמי הנוף המובילים בארץ, ארז מרום, לצילומי שקיעה מתקדמים עם פילטרים. נכיר את הכלים של צילומי הנוף, טכניקות לקומפוזיציה ובניית הפריים. בשיעור זה מומלץ לבוא עם חצובות, אך נשאיל ציוד למי שאין לו.
 
מפגש 6 - טריקים וטיפים לעיבוד בפוטושופ - מדריך: אדם שול
בשיעור זה נכיר טריקים וטיפים לעיבוד יעיל ונכון עם התוכנה. נכיר את הכלים המתקדמים לעבודה שוטפת עם התוכנה לשיפורי צילומי רחוב, פורטרטים ונופים מרמת הצילום ועד רמת הפרסום באינטרנט. נכיר טכניקות HDR, ניצול עקומות, תיקוני צבעים וטכניקות נוספות. השיעור ייערך בכיתת המחשבים שלנו בבית הספר.
 
מפגש 7 – ביקורת וניתוח תמונות - מדריך: ואדים סיגלוב
ואדים סיגלוב, צלם ומרצה לרומנות, ילמד אתכם על ניתוח תמונה ויבצע יחד עם הקבוצה ביקורת עבודות לצילומים שלכם בקורס עד לשלב זה. בשיעור זה ננתח את הצילומים שלכם ונשים דגש על היבטים אומנותיים וטכניים בצילומים שלכם.
 
מפגש 8 – תאורה מעשית -  מדריך: תומר יעקבסון
בשיעור זה נלמד מבוא לתאורה בו נכיר את יסודות האור, כיצד האור עובד, סוגי תאורה שונים והשפעתם על הצילום. נלמד עבודה עם פלאש ותאורה מלאכותית, אביזרי צילום לפלאש כמו מרככים, מחזירים, כוורות ומצלילים ונלמד כיצד משתמשים בציוד זה בסטודיו ובשטח באמצעות מספר מקורות תאורה מזוויות שונות. הסטודנטים יקבלו משימות צילום עם תאורה.
 
מפגש 9 – תאורה מעשית – שטח - מדריך: תומר יעקבסון
במפגש זה אנחנו ניצור "סטודיו" בשטח לסדנת אומן עם תומר יעקבסון, אחד המומחים לתאורה מעשית בארץ ליישום התאוריה של השיעור הראשון. נכיר כיצד עובדים עם הפלאשים השונים וכיצד משתמשים באביזרים השונים ליצירת עומק בתמונה. בשיעור נצלם דוגמנית וכמובן אחד את השני. היתרון בשיעור זה על פני סטודיו מסורתי הוא הזמינות של החומרים והיכולת שלכם ליישם זאת בסופו של דבר מבלי להשקיע אלפי שקלים בסטודיו רגיל אלא ליצור סטודיו נייד וגמיש.
 
מפגש 10 – תאורה מעשית – ביקורת וטכניקות מתקדמות - מדריך: תומר יעקבסון
נתחיל את השיעור בביקורת עבודות על התוצאות מהשיעור ועל משימות הבית שלכם תוך מתן דגשים לשימושים טובים יותר בתאורה ובחלקו השני של השיעור אנחנו נעבור תרגול נוסף תוך שימוש בכלים מהשיעור.
 
מפגש 11 – צילום מאקרו – תיאוריה - מדריך: ארז מרום
ארז מרום, אחד מצלמי המקרו הטובים בארץ ובעולם, יכניס אתכם לעולם שלם שנמצא ממש מתחת לאף. נכיר את הציוד המשמש לצילומי מקרו, כיצד עובדים עם תאורה טבעית ומלאכותית בצילומים מהסוג הזה, כיצד מתקרבים לחרקים וכיצד ניגשים לצילום מקרו בזוית אחרת.
 
מפגש 12 – צילום מאקרו מעשי - מדריך: ארז מרום
ניפגש בשעת בוקר מוקדמת לצילומי מאקרו וניישם את התיאוריה אותה למדנו בשיעור הקודם. נתרגל טכניקות של התקרבות, בחירת רקע וכיווני מצלמה. ארז יעבור בין המשתתפים וידגים כיצד הוא משיג את התוצאות הטובות ביותר. למי שאין ציוד מאקרו איכותי, אנחנו נשאיל ציוד המתאים לקנון ולניקון.
 
מפגש 13 – טכניקות צילום מתקדמות - מדריך: רני מושקוביץ
ניכנס ונעמיק בנבכי הטכניקה ונלמד מספר נושאים בצורה מתקדמת ומעניינת: מדידת אור מתקדמת, קומפוזיציה מתקדמת, טכניקות לפוקוס וטכניקות צילום שונות לרבות HDR, צילום לילה מתקדם ועוד.
 
מפגש 14 – צילום גאוגרפי מעשי - מדריך: עודד ווגנשטיין
ניפגש בשוק הפשפשים וניישם כלים לבניית כתבה מצולמת. נבין כיצד אנחנו בונים סדרה בפועל בשטח, איך יוצרים קשר בלתי אמצעי עם המצולמים וכיצד משיגים את הסיפור המעניין והאמיתי. משימת בית: לכתוב אייטם בן 500 מילה בליווי צילומים מהשטח.
 
מפגש 15 – צילום פורטרטים ועירום אומנותי - מדריך: ואדים סיגלוב
נכיר את סודות היופי וטכניקות להצגת המצולם בדרך המחמיאה ביותר ונלמד קומפוזיציות שונות לצילום פורטרטים מסוגים שונים. בהמשך נלמד את סודות צילום העירום, החל מניתוח צילומים של צלמים מפורסמים ועד לצילום בפועל. נתכונן לקראת הצילומים המעשיים ביום שישי.
 
מפגש 16 – צילום עירום מעשי  - מדריך: רודי אלמוג
ניפגש לצילומים של מודליסטית עירום ונכיר טכניקות לשימוש נכון בעדשות, זווית צילום, תאורה יצירתית, יצירת תמונה מופשטת וצילום אומנותי. כל סטודנט ילמד בימוי וכיצד ליצור פריימים יצירתיים בסוג זה של צילום.
 
מפגש 17 – ביקורת עבודות, סשן שאלות ותשובות וסיכום קורס - מדריך: רועי גליץ
השיעור יתחיל בביקורת עבודות על הצילומים הטובים ביותר שלכם מהקורס ועל פרוייקט הגמר. בהמשך נעבור הרצאה בנושא קידום אישי, יצירת מותג ובידול בעולם הצילום. בהמשך סשן שאלות ותשובות של הסטודנטים, כאן תקבלו את התשובות המקיפות לכל השאלות שיש לכם בכל נושא. בסוף השיעור יועבר סיכום הקורס וחלוקת תעודות סיום למשתתפים.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.