מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג גליץ - בית ספר לצילום?

השאר פרטים ונציג גליץ - בית ספר לצילום יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, העצמאות 65
המשך...
סניף רמת גן
היצירה 26 רמת גן
המשך...
סניף ירושלים
ירושלים, יעקב שריינבום 26
המשך...
strip

קורס יסודות הצילום המקיף



מבנה הלימודים

קורס יסודות הצילום מאפשר לך לרכוש ידע ומיומנויות צילום יחד עם מיטב המדריכים בארץ אשר יגלו לך את השיטות להוציא את המירב מהמצלמה ומעצמך על מנת להוציא את התוצאות הטובות ביותר. הקורס כולל 12 מפגשים מתוכם יציאה ל-4 סדנאות של צילומי שטח בנושאים שונים בתגבור מדריכים נוספים ליחס החניכה האישי ביותר. כל השיעורים בליווי מצגות וצילומים מקוריים ולאחר השיעור יועבר הסיכום למשתתפים כדי לאפשר לכם להקשיב במקום לכתוב. הקורס כולל אחריות מלאה לכל החיים.

מטרת הקורס -  להיכנס לעולם הצילום, לשפר בצורה הטובה ביותר את רמת הצילום ולהעניק את הכלים להתפתח לרמה גבוהה בצילום, באחריות.

מיקום – הסניף הראשי במתחם הבורסה ברמת-גן, רחוב היצירה 26, בסמוך לרכבת תל-אביב מרכז, צמוד לנתיבי איילון ועם חניה חינם בערב, מוזמנים לבקר. בנוסף יש לנו שלוחות ברחבי הארץ: ירושלים, חיפה, באר שבע ועוד.

אודות בית הספר – גליץ בית הספר לצילום נחשב כיום לבית הספר המוביל לצילום בארץ. אלפי צלמים מצויינים, בוגרי הקורסים, פעילים כיום בקהילת הצילום הישראלית וצוות של 31 צלמים-מדריכים מהמובילים בישראל עומדים לרשותכם. בית הספר נחשב למקום חדשני עם שיטות לימוד מקוריות ומתקדמות כשעל דגלו חרוטה האיכות ושאיפה למצויינות. בית הספר מפיק את מגזין הצילום קומפוזיציה. כדאי לקרוא מה מייחד אותנו בהמשך העמוד, את דירוג בית הספר, חוות דעת הסטודנטים, ליצור קשר ולהצטרף לקבוצת הפייסבוק.

פירוט המפגשים:
מפגש 1 – יסודות הצילום חלק א'
פתיחת קורס והיכרות עם הסטודנטים. נמשיך להיכרות זריזה עם ההיסטוריה של הצילום, הכרת מושגי היסוד החשובים ביותר, לימוד חשיפה ומדידת אור, תריס, צמצם, ISO, הבנת עומק שדה, הכרת מבנה המצלמה, עדשות ואופן העבודה עם המצלמה.
מפגש 2 - יסודות הצילום חלק ב'
המשך לימוד מושגי היסוד ולימוד המערכת הדיגיטלית, ההבדלים בין דיגיטל לפילם, הבנת רזולוצייה ודחיסה, איזון לבן, טווח דינמי ועבודה עם מאפייני המערכת הדיגיטלית, RAW, קריאת היסטוגרמה והבנת האור על מאפייניו השונים.
מפגש 3 – קומפוזיציה ופילטרים
בשיעור מרתק זה נלמד כיצד בונים תמונה בצורה נכונה, מהי הולכת עין ומה העין אוהבת, מהי קומפוזיציה וכיצד ניישם אותה בצילומים השונים. בחלקו השני של השיעור נלמד את נושא הפילטרים (מסננים), כיצד משפיעים על הצילום ומתי נשתמש באיזה פילטר.
מפגש 4 – צילום שטח ראשון – פארק הירקון (יום ו' בוקר)
יציאה לצילומים בפארק הירקון ליישום הנלמד בשיעורים העיוניים. תרגול חשיפה, עומק שדה, מדידת אור, קומפוזיציה, צילום בתנועה, תפעול המצלמה, ראייה צילומית ועוד. בשיעור זה יחס החניכה עומד על מדריך לכל 5-6 סטודנטים על מנת להפיק את המקסימום.
מפגש 5 – ביקורת עבודות ותוכנות עריכה
תוסבר אמנות מתן הביקורת תוך מעבר על צילומי החניכים במפגש הקודם והעברת ביקורת עם דגש על הטכניקה ועל אפשרויות לשיפור התמונות. חשיבות הביקורת היא לא רק להבין היכן טעינו בצילומים, אלא בפעם הבאה להבין לפני הצילום ותוך כדי הצילום כיצד ניתן לשפר את התמונה.
מפגש 6 – פוטושופ ועריכה דיגיטלית
תוכנות עריכה הן החדר חושך שלנו בעולם הדיגיטלי. כלים אלו הינם חיוניים ביותר לתהליך העבודה הדיגיטלית. בשיעור זה יועברו הכלים הבסיסיים הדרושים לעבודה עם תוכנות אלו. שיעור זה ייערך בכיתת המחשבים שלנו מול תוכנת הפוטושופ.
מפגש 7 – צילום שטח שני – ספארי רמת גן (יום ו' בוקר)
ניפגש בבוקר בכניסה לספארי רמת גן לצילום בעלי חיים תוך שימת דגש על תאורה, קומפוזיציה, לכידת רגעים מיוחדים ותשומות לב לפרטים. במפגש זה נבין כיצד להציג את בעלי החיים בצורה מחמיאה ולבודד אותם מתוך המולת הספארי וכיצד להשתמש בתאורה הטבעית לטובתנו.
מפגש 8 – ביקורת עבודות והרצאה בנושא פורטרטים וצילומי רחוב
החניכים יציגו את התמונות שלהן מהספארי לפני ואחרי יישום עריכה דיגיטלית ותועבר ביקורת בונה על התמונות תוך העלאת הצעות לשיפור. בחלקו השני של השיעור תועבר הרצאה בנושא צילומי רחוב ופורטרטים – נבין את סוד היופי, את הדרך להעברת אופי המצולם לצופה ועוד.
מפגש 9 – צילום שטח שלישי - צילומי רחוב (יום ו' בוקר)
יציאה לצילומים בנחלת בנימין בת"א תוך כדי תפיסת התרחשויות ברחוב, צילום פורטרטים ותשומת לב לפרטים הקטנים תוך חלוקה לקבוצות קטנות. בסיוע המדריכים שלנו, כל אחד יחזור עם פורטרטים מיוחדים.
מפגש 10 – ביקורת עבודות, פלאש והכנה לצילומי לילה
החניכים יציגו את תוצאות הצילומים מנחלת בנימין ושינקין לפני ואחרי פוטושופ למטרת ביקורת בונה. בחלקו השני של השיעור תועבר מצגת בנושא פלאש (מבזק) חיצוני ופנימי על כל האפשרויות המגוונות שלו ונלמד צילומי לילה ושימוש בחצובה לקראת השיעור הבא.
מפגש 11 – צילום שטח רביעי - צילומי לילה ביפו (יום ה')
יפו העתיקה היא אחד המקומות הפוטוגניים ביותר בארץ. נתחיל בצילומי שקיעה על הגלים שנשברים לסלעים ומשם נמשיך לתוך סימטאות יפו העתיקה ליישום של חשיפות ארוכות בסמטאות ושימוש בפלאשים בצורה יצירתית בחשיפות מרובות.
מפגש 12 – הצגת עבודות וסיכום הקורס
החניכים יציגו את הצילומים המסכמים ממפגש צילומי הלילה לביקורת עבודות, בהמשך הרצאת "התפתחות אישית בעולם הצילום לאחר הקורס" בה נכיר פורומים, גלריות ודרכים להשתפר בהמשך. בחלקו השלישי של השיעור יועבר סיכום קורס וחלוקת תעודות סיום.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.