שנקר – הנדסה, עיצוב ואמנות

 

שילוב ייחודי בין טכנולוגיות פורצות דרך ותפיסות עיצוביות עכשוויות

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

סניף רמת גן
רמת גן, אנה פרנק 12
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הנדסה כימית - תואר ראשון .B.Sc



מבנה הלימודים

* מסלול הנדסת סביבה: בכל העולם מושקעים תקציבי עתק בשמירה על איכות הסביבה, בכדי לקדם את הטיפול במים ובשפכים, התפלת מים, טיפול בשפכי תעשייה ובפסולות מסוכנות, בקרת זיהום אוויר ומניעתו. למהנדס הכימיה, בוגר שנקר יש את הכלים הטובים והמתאימים ביותר להתמודד עם האתגרים הללו. בישראל ובעולם כולו, אפשרויות התעסוקה בהנדסת סביבה עם רקע של הנדסה כימית הן רבות ומגוונות: החל במפעלי תעשייה הנדרשים לשינוי בתהליכי ייצור לטכנולוגיות "ירוקות" ומזהמות פחות כמו טיפול בפליטות מוצקות, נוזליות וגזיות, דרך גורמים ממשלתיים ועירוניים האחראים על בקרה ואכיפה וכלה במשרדי תכנון העוסקים בתכנון תהליכי ומפורט של מתקנים חרושתיים למניעת זיהום סביבתי.

* מסלול הנדסת חומרים ליישומים רפואיים וקוסמטיים: הדרישה למהנדסים לחומרים רפואיים בארץ ובעולם הולכת וגדלה. הנדסה ביו-רפואית והנדסת הקוסמטיקה התפתחו ב- 30 השנים האחרונות בקצב מהיר. במקביל התפתחו גם תשתיות התקשורת, טכנולוגיות המחשוב ואופן הטיפול במידע. כל אלו הפכו את ההנדסה הביו-רפואית לאחד התחומים המתקדמים והמשתנים בעולם. בשנקר, נכשיר אתכם להיות חוקרים ומהנדסים שיפתרו בהצלחה בעיות סבוכות הדורשות ידע רב תחומי והבנה של מערכות ביולוגיות לצד התפתחויות בתחומי ההנדסה השונים. אפשרויות התעסוקה בהנדסה ביו-רפואית היא נרחבת החל בתעשיית ההי- טק, האוניברסיטאות, מכוני מחקר ביו- רפואי, מפעלי קוסמטיקה וכן בארגוני בריאות ובארגונים כלכליים.

* מסלול כללי אינטגרטיבי: מהנדסי הכימיה של מחר מחויבים בראיה רחבה ככל הניתן. מסלול זה יחשוף אתכם למגוון רחב של מקצועות בחירה בתחומי הידע השונים. מסלול זה הנו שילוב של שתי ההתמחויות - הנדסת חומרים ליישומים רפואיים והנדסת סביבה.

* גז ואנרגיה: עיקר התוכן הוא עבודה על זיקוק נפט וטיפול בגז. עד עכשיו לא היו תחומי לימוד כאלה בארץ כי לא היה לנו נפט וגז. עכשיו יש גז מהים ונפט מעמק האלה ורמת הגולן ולכן כמות העבודה שהולכת להיות בתחום היא עצומה! הרבה מתוכנית הלימודים תתעסק באיך לטפל בחומרים מסוכנים אלו בצורה בטיחותית. טיפול נכון בחומרים של גז ונפט. אחת השיטות לטיפול בטיחותי בגז היא להפוך אותו לנוזלי ולא שקוף. זה כמובן גם יותר נח לטפל בחומר נוזלי ולא גזי כמו גז.

* ראש המחלקה: ד"ר יואב רוקמן.
* סה"כ נקודות זכות לתואר 161.
* נתוני מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה, יבדקו פרטנית וחלקם יופנו לוועדת קבלה או למכינות רלוונטיות.
* תכנית הלימודים נכתבת עם ראשי החברות המובילות בישראל בתחום הכימיה וביניהן: מקורות, מכתשים, נטפים, כתר, תרכובות ברום, AHAVA ,LOREAL, ד"ר פישר, איגוד התעשיינים, חברת EPT, כפרית, פלרם תעשיות, כרמל אולפינים ועוד.
* בסיום התואר יוכלו המתאימים להמשיך ישירות לדוקטורט PHD באוניברסיטת מסצ'וסטס היוקרתית שבארה"ב ללא צורך בתואר שני.
* הכנה לסטארט אפ - במסגרת התואר ניתנת הכשרה ליזום סטארט אפ או שילוב בסטארט אפ קיים.
* מרכז השמה לשילוב הבוגרים בתעשייה - בסיום הלימודים זוכה הסטודנט לסיוע מרכז שנקר להשמת בוגרים בתעשייה.
* ממהנדס למנהל תוך זמן קצר - רבים מבוגרי שנקר הופכים תוך זמן קצר ממהנדסים "נטו" למנהלים בשל ההשתלבות המהירה במקומות העבודה הנובעת מהדמיון הרב בין תוכנית הלימודים ל"עבודה בחיים האמיתיים".
* רק בשנקר - פרויקטי גמר ופרויקטים לימודיים המחברים בין הנדסה מתקדמת לפקולטה לעיצוב המובילה בישראל ומהמובילות בעולם. 


תנאי קבלה

- פסיכומטרי בציון 620 או ציון ממוצע 90 ומעלה בבחינות החיצוניות ובפרוייקט הגמר בלימודי ההנדסאי וממוצע בגרות 85

משך הלימודים

4 שנים.


תעודה / הסמכה

- בוגר במדעים B.Sc.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.