Century 21 Effect

 

סנצ´ורי 21 EFFECT בילו סנטר

logo
הלימודים מקתיימים בביל"ו סנטר
רחובות
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip
חברת סנ´צורי 21 אפקט פועלת בענף הנדל'ן מזה 5 שנים, עם נבחרת יועצי הנדל'ן הגדולה ביותר באזור השפלה – 30 סוכני נדל'ן המתמחים כל אחד באזור ההתמחות שלו- כשכל אחד מהם הוא סוכן עצמאי שעובר הכשרה עיונית ומעשית בשטח, עם ליווי צמוד מול לקוחות, אימונים מדי בוקר, הדרכה צמודה בשלבי המו'מ עד לסגירת
העסקה. צוות החברה ומנהליה נמנים עם השורה הראשונה של אנשי הנדל'ן בארץ והינם בעלי ניסיון עשיר ומקצועי בליווי וביצוע עסקאות נדל'ן רבות ומגוונות.

כל סוכן הופך לעסק עם תכנית עסקית ויעדים בהתאם לסכום הכסף אותו הוא רוצה להרוויח בשנה – התכנית יעדים נקבעת בהתאם לרמתו האישית ומתורגמת לפעולות חודשיות ושבועיות שעל הסוכן לנטר. במסגרת שנות פעילות המשרד - צברנו ניסיון רב ופיתחנו שיטת עבודה ייחודית המקנה לסוכנים
ביטחון בניהול העסק, שיתוף פעולה בין כל סוכני המשרד ופוטנציאל ענק לסגירת עסקאות בזכות מארג הסוכנים הנרחב.

חלוקת העמלות במשרדנו היא חסרת תקדים כשהסוכן יוצא מורווח ועם מוטיבציה גבוהה לסגור יותר עסקאות מדי חודש.
כמו כן, מתקיים בחברתנו קורס הכנה למבחן המתווכים, אותו מעבירה עו'ד מוסמכת עם 100% הצלחה בתחום והמועמדים המתאימים זוכים להטבה משמעותית והכשרה מעשית בשטח.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.