מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג בית 9 - הבית ללימודי בובנאות, תיאטרון פרינג´ וגילוף בעץ?

השאר פרטים ונציג בית 9 - הבית ללימודי בובנאות, תיאטרון פרינג´ וגילוף בעץ יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
strip

בית 9, בית הספר ללימודי תיאטרון בובות, סיפור, משחק וטיפול, פועל בקמפוס הנמל בחיפה כדקת הליכה מרכבת מרכז השמונה. בית הספר ייחודי לתיאטרון בובות ומרכז שוקק ללימודי בובנאות. זהו בית ספר שהוא גם בית המאפשר תהליכי יצירה, תוך חיפוש, הקשבה וגילוי.
בית-9 לוקח על עצמו כמטרה להכשיר אומנים יוצרים, מטפלים ומדריכים בתחומי הבובנאות. בבית הספר מלמדים מורים שהינם אומנים יוצרים בולטים בתחומם, מהשורה הראשונה של אומני הבובות והתיאטרון החזותי, כולם אנשי תיאטרון ובמה פעילים. בית-9 הוא גם בית יוצר ובמה פעילה לאומנים בתחום.
 
הלימודים בבית הספר נערכים בקבוצות קטנות, באווירה תומכת ומעודדת יצירה. ניתן ללמוד במסלולים מלאים או חלקיים, על פי התאמה אישית. בוגרי בית-9 משתלבים בעשייה התיאטרונית כאומנים יוצרים,

בתחומי הבמה, החינוך, ההדרכה והטיפול. עבודות הסיום לוקחות חלק בפסטיבלי עכו, חולון, ובתערוכת הבובות בבית הכט בחיפה.
 
שעות הלימודים מתאימות גם לאנשים עובדים.
בסיום הלימודים – תינתן תעודת ´אומן מנחה´ בתחומי הבובנאות.
בהנהלת יעל ארליך מורג.

תוכנית הלימודים בבית 9 מפגישה את הסטודנט עם עולם תיאטרון הבובות על תחומיו המגוונים,
כדי לגרות את הסטודנט , ולתת  בידיו ידע  , כלים וטכניקות ומלווה אותו בדרכו בבניית שפה אישית. התוכנית מפגישה את. הסטודנט עם תפיסות במה שונות, טכניקות וחומרים ומעודדת את הסטודנט לחפש ולחקור. וכל זאת כדי ליצור ולהביא את היצירה מול קהל. המורים בבית 9 הינם אומנים מובילים בתחום, כולם אנשי תיאטרון ובמה פעילים. בית 9 הינו גם בית ספר יוצר וגם תיאטרון יוצר. מתוך מבנה זה מתאפשר לבוגרים בית 9  לקחת חלק בעשייה תיאטרונית בפועל , ואף להשתלב בתיאטרון בית 9 בסיום הלימודים.  התוכנית מאפשרת לסטודנט ללמוד יום בשבוע במהלך שלוש שנים סה'כ- 1158 שעות. בית 9  מכוון את עיקר מאמציו ללומדי המסלול ומספרם גדל.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.