logo
הלימודים מתקיימים בתל-אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip
ארנון גולני (M.Sc), מעביר קורסים וסדנאות בנושאים פיננסים מומחה בכלכלת משפחה. חבר באיגוד היועצים והמאמנים לכלכלת משפחה בישראל. ארנון הינו מרצה בכיר, מנהל את תיק ההשקעות המשפחתי, מורה למתמטיקה, משקיע, מתכנן עירוני ומתכנן תחבורה בהכשרתו. לארנון ניסיון של למעלה מעשר שנים בנדל”ן, משכנתא, והשקעות בניירות ערך. כולל ניסיון שצבר בחברה המובילה בארץ בתחום ניהול אשראי וסיכונים. הקורס השכלה פיננסית מעשית נולד לאחר שנים של לימודים אינטנסיביים בתחומי נדל”ן, פנסיה והשקעות בניירות ערך. המחויבות שלי היא ללמד אותך להשיג מקסימום תשואה על הכסף שלך. זהו קורס 'בוטיק”, שהוא לא זכיין, לא מכללה ענקית, לא גוף מסחר, לא בית השקעות וללא אג´נדה נסתרת.

קורס השקעות מעשי. קל. פשוט. חכם, קורס מעשי ובו כל מה שצריכים

לדעת כדי לצאת לעצמאות כלכלית, על נדל'ן, פנסיה ותיק השקעות. הידע הנלמד בקורס הוא בבחינת ידע חובה לכל אחד שרוצה בטחון כלכלי. קורס בגובה העיניים שהולך איתך יד ביד בדרך לעצמאות כלכלית. הקורס הינו השילוב המושלם בין הפרקטיקה לתיאוריה ומיועד למי שרוצה להשקיע בעצמו. מטרת הקורס היא ללמד איך לעשות כסף. לא תיאוריות על איך עושים כסף. שלושת התחומים – נדל'ן, פנסיה והשקעות הן הכרח עבור כל אחד ואחד מאיתנו. התועלת העיקרית של הקורס היא בכך שהוא נותן מענה למצבים מהחיים שבהם חייבים לקבל החלטות. קבלת החלטות לא נכונה עלולה להגביל את האפשרויות הכלכליות שלנו, לפעמיים אף לכל חיינו. יתרון הקורס הוא ביכולתו לתרגם את מה שנלמד להחלטות שישפיעו על חיינו יותר מהמשכורת שנקבל. הקורס מלמד סוד גלוי שקיים כבר כמאה שנים ועובד עבור המשקיעים הטובים בעולם


כל מה שצריך לדעת על נדל'ן, משכנתא, פנסיה ותיק השקעות – בקורס אחד

קורס בגובה העיניים שהולך איתך יד ביד בדרך לעצמאות – עם ארנון גולני

מועדון משקיעים – חינם

הקורס היחיד שהוא לא זכיין, לא מכללה, לא גוף מסחר, לא בית השקעות וללא אג´נדה נסתרת.

**לא רישיון לברוקרים/יועצי השקעות**



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.