logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע
באר שבע
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
החלוץ 47 ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
המסגר 14 תל אביב
המשך...
סניף חיפה
שער פלמר 4 חיפה
המשך...
סניף באר שבע
באר שבע, דרך המשחררים 7
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ללמוד ביטוח בגוף מקצועי – הדרך הקצרה להצלחה !!!
המכללה לפיננסים וביטוח ע'ש שלמה רחמני ז'ל שייכת ללשכת סוכני ביטוח בישראל ונחשבת כמוסד המוביל בתחומו. סגל הוראה איכותי ומיומן, ליווי מקצועי, אחוזי הצלחה הגוהים ביותר.
מגמות הלימוד העיקריים:
- המגמה להכשרת סוכני ביטוח, משווקים ויועצים פנסיוניים
- המגמה להכשרת עובדי חברות וסוכנויות ביטוח 
- המגמה להעשרה מקצועית
מחויבות אנושית, מסירות ומקצוענות - חלק בלתי נפרד מהשירות!

המכללה לפיננסים וביטוח ע'ש שלמה רחמני ז'ל נוסדה בתחילת שנות ה-90

ונחשבת למובילה בתחומי ההכשרה המקצועית בביטוח, פנסיה ופיננסים. היא פועלת מכוח הגדרתה של לשכת סוכני ביטוח בישראל, כחותם המקצועי של סוכני ביטוח בישראל. משכך, מבטאת המכללה את עוצמתה של הלשכה ורואה עצמה מחויבת לרמה מקצועית גבוהה ולערכים של האתיקה המקצועית.

במשך שנות קיומה הרבות צברה המכללה ניסיון רב ועשיר בלימודי ביטוח ופיננסים, הן מבחינת שיטות לימוד ייחודיות והן מבחינת איכות המרצים וחומר הלימוד. במכללה מאמינים שמטרתה העיקרית היא לתרום בצורה המרבית להכשרתם המקצועית של חניכיה והדבר מתבטא בגישה האוהדת של הנהלת המכללה ועובדיה, באיכות המרצים, במחירי הקורסים וההשתלמויות וברמת הציונים.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.