logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לשכת המהנדסים - הגוף המקצועי היציג של ציבור המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים בישראל - מהווה גוף לאומי מרכזי, שמטרתו לקדם ולטפח את המשק בתחום הטכנולוגי, ובמקביל לפעול לקידום המעמד המקצועי של המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים במדינה.

הלשכה הינה מסגרת גג לכל הדיסציפלינות ההנדסיות, ובמסגרתה פועלות אגודות מקצועיות בתחומים טכנולוגיים שונים: *הנדסת בניין ותשתיות, *הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, *הנדסת מכונות, *הנדסת כימיה, *הנדסת תעשייה וניהול, *אדריכלות  *תכנון ערים, *מדע, מחשבים ותוכנה *הנדסת בטיחות.
הלשכה מעמידה לרשותך מערך השתלמויות עשיר ומגוון, המסייע לך להיות מעודכן תמיד בחידושים ובהתפתחויות  בתחום עיסוקך ולשפר באופן תמידי את רמתך המקצועית

כנסים,

ימי עיון, ערבי עיון, הרצאות , סיורים, כנסי ההעשרה
לשכת המהנדסים יוזמת אירועים בהם היא מביאה למהנדסים והאדריכלים חידושים מקצועיים ופיתוחים טכנולוגיים מחזית החקר והעשייה בארץ ובעולם במסגרת מרוכזת עם מיטב המרצים, במקומות שונים בארץ. לעיתים משתפת פעולה עם ארגונים נוספים, אגודות מקבילות, חברות מסחריות ומוסדות אקדמיים, במטרה להגדיל את קהל היעד ואת מגוון הנושאים. האירועים מתפרסים על פני מספר ימים או במספר מושבים מקבילים על מנת להביא למיצוי המידע באופן איכותי.

קורסים
לשכת המהנדסים מקיימת קורסים בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה השונים, בהתאם לצורכי המהנדס והאדריכל והעדכונים להם הם נדרשים בעבודתם, כולל קורסי הסמכה ייחודיים.  לחברי הלשכה פתוחים הקורסים במחירים אטרקטיביים, אך הם מתאימים ומיועדים גם לציבור הרחב. ההשתתפות בפעילויות אלו, מעבר ללמידה עצמה, יוצרת גם אינטראקציה מקצועית בעלת חשיבות רבה ומפגש אינטלקטואלי של העוסקים בתחומים השונים, ממגוון מקומות עבודה.

השתלמויות מוסדיות
לשכת המהנדסים מארגנת השתלמויות על פי דרישות ספציפיות של ציבור מקצועי בלשכה, ממקומות עבודה שונים. ניתן לבנות השתלמויות רלוונטיות וייחודיות למהנדסים, על פי הצרכים בכל מקום עבודה ( ימי עיון מקצועיים, סמינרים מרוכזים, קורסים ייחודיים וכד´).

מחירים ותנאים אטרקטיביים לחברי הלשכה.

       * חברי הלשכה נהנים מהנחה של לפחות 25 אחוז (למעט סמינרים/כנסי העשרה)  בדמי ההשתתפות !         
       * דמי החבר הופכים ל'כוכבים' אשר ניתן לממשם כאמצעי תשלום להשתלמויות !
       * זכאי קרן ידע הנדסי-אקדמי יכולים לממש את מלגתם בהשתלמויות הלשכה, בנוסף להנחת חבר !



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.