מרכז אלון

 

לטיפוח כישורי למידה

logo
הלימודים מתקיימים בקבוץ אלונים
קרית טבעון

מפת הגעה

קיבוץ אלונים
קיבוץ אלונים, עמק יזרעאל
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מרכז אלון בקיבוץ אלונים שבעמק יזרעאל הוקם בשנת 1993 כמרכז למידה וסיוע לתלמידים בעלי לקויות למידה. בקמפוס החינוכי של מרכז אלון פועל בית ספר בחטיבה העליונה המגיש את תלמידיו לבגרות מלאה בהצלחה מרובה. כמו כן מכון לבני 20+ להשלמת בגרויות בכל המקצעות וסיוע לסטודנטים בעלי לקויות למידה. המרכז מיועד לתלמידים עם אינטליגנציה תקינה בעלי לקויות למידה/קשיים בקשב וריכוז (A.D.H.D), תלמידים בעלי קשיים על רקע התנהגותי ותלמידים בעלי צרכים מיוחדים על רקע רגשי. הלמידה בקבוצות קטנות (עד 10 תלמידים / סטודנטים בקבוצה). במהלך שנות הפעילות הצטבר במרכז אלון ניסיון רב בהוראה מתקנת במקצועות השונים.

צוות מרכז אלון, מאמין שלכל אחד מגיע סיכוי טוב והוגן להצליח בלימודים ובהמשך חייו - להפוך לאדם יוצר ומאושר בחברה. אנו

מאמינים שתלמידינו, בעזרה ותמיכה מתאימה, יתגברו על הקשיים ויתמודדו בהצלחה עם האתגרים העומדים בפניהם. הצלחה זו תחזק את ידיהם ותהפוך אותם לאנשים המאמינים ביכולותיהם ונכונים להתמודד עם אתגרי החיים.

מרכז אלון נמצא בקבוץ אלונים שבעמק יזרעאל, כ- 20 דקות מחיפה, נצרת ועפולה. הקמפוס ממוקם בלב חורש ירוק בסביבה רוגעת ונעימה.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.