מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג זמן אמיתי?

השאר פרטים ונציג זמן אמיתי יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, טבריה, חיפה, הרצליה ירושלים, באר שבע ואילת
אילת
באר שבע
הרצליה
חיפה
טבריה
ירושלים
תל אביב

שאלות ותשובות על קורס ברמנים – זמן אמיתי

o כמה מרוויח ברמן בממוצע?
משכורתו של הברמן מורכבת על פי רוב משכר בסיס ומטיפים. גובה הטיפים משתנה בהתאם למקום העבודה, כמובן, אך רוב הברמנים מתחילים עם משכורות של 35-40 ₪ לשעה, ודי מהר מטפסים מעלה לרמת שכר של 50-60 ₪ לשעה.
אזהרה: כברמנים את תסחבו עליכם כסף מזומן ובכמויות... היזהרו לא לבזבז יותר מידי במהלך החודש.

o קורס ברמנים - מחיר ?
מחיר קורס ברמנים יכול להשתנות מבית ספר לבית ספר. כאשר אתה בא לבחון אפשרויות לקורס ברמנים השאלה אינה "מה המחיר של הקורס?" אלא "מה אני מקבל תמורת המחיר שאני משלם?". הצעות מסוימות יכולות להיראות קורצות אולם כשמסתכלים על הצעת מחיר של קורס ברמנים צריך לבדוק מה בדיוק כולל הקורס, כמה מפגשים, מי הם המדריכים, באיזה ציוד משתמשים, ומי עוד יהיה בקורס - האם הם אנשים שבאמת מתעניינים בתחום וייצרו אווירה לימודית חיובית או כאלה שרק הצטרפו לקורס כדי להתחיל עם בחורות? שאלה נוספת ואולי החשובה מכולם היא האם מחיר הקורס כולל פתיחת דלתות להזדמנויות תעסוקה? הדרך הכי טובה לעשות זאת היא ללכת לבר ולנהל שיחה עם הברמן על קורס ברמנים, מחיר והאם זה השתלם לו בסופו של דבר. את הברמן תוכלו לאתר בקלות - הוא הבחור המגניב עם הקעקוע שעומד מאחורי הבר.

o האם יש עבודה בתחום הבר? כמה ברמנים צריך בכלל?
בתי הספר לברמנים מכשירים, אומנם, כל הזמן, ברמנים נוספים, אך התחלופה הגדולה בענף שומרת על מצב מתמיד של צורך בברמנים. קריירת ברמן ממוצע אורכת בין שנה לשלוש, במהלכן יחליף לפחות שלושה מקומות עבודה.

o מדוע כל כך הרבה סטודנטים בוחרים לברמן במהלך הלימודים?
מסתבר שעבודת הבר היא אחת העבודות הנוחות ביותר לשילוב עם לימודים. מדובר בעבודת משמרות גמישה יחסית, בשעות שאינן חופפות לרוב עם שעות הלימוד, עם אפשרות לעבוד בסופ"שים וכסף מצויין. עכשיו התשובה ברורה, לא?

o אילו עוד יתרונות יש בלהיות ברמן?
טוב, הרשימה היא באמת ארוכה: קודם כל, עבודת בר בדרך כלל מייצגת תקופה בלתי נשכחת בחיים, אתם הולכים לשלב עבודה ובילוי ולהכיר אנשים חדשים (ולא כל כך רגילים) ובכמויות מסחריות. לעולם לא תמצאו את עצמכם נרדמים לבד (אלא אם כן באמת נמאס לכם להתעורר בבוקר ולנסות לשחזר את אירועי הלילה שהיה) ותמיד יהיה לכם כסף לדרינק הבא (אמרנו כבר שברמן מסובב עם קאש מני בכיס?). נראה שזהו המקצוע הטוב ביותר לחשוב על מה רוצים להיות כשתהיו גדולים ולחסוך כסף תוך כדי. חוץ מזה, הקורס עצמו, חוץ מהרבה ידע, הוא גם חווייה בפני עצמה שמומלץ לעבור.
callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.