מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה האקדמית נתניה?

השאר פרטים ונציג המכללה האקדמית נתניה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בנתניה
נתניה

תואר שני בתקשורת במכללת נתניה

בית הספר לתקשורת במכללה האקדמית נתניה פתח השנה, באישור המועצה להשכלה גבוהה, תכנית לימודים איכותית לתואר שני בתקשורת. התכנית מיועדת לבעלי תואר ראשון בתקשורת
ובמקצועות אחרים ומטרתה להקנות הכשרה אקדמית מתקדמת למבקשים לעסוק במקצועות התקשורת. חברי הסגל מוכרים כאנשי המקצוע וכאנשי מחקר והוראה מובילים.

ראש התכנית, פרופ´ דב שנער, מציין כי התכנית היא בעלת אוריינטציה מקצועית, תוך שימת דגש על הבנת הזירה התקשורתית המתהווה בראשית המאה ה -21.

פרופ´ שנער: "מטרת התכנית היא רכישה של כלים אקדמיים ביקורתיים להכרת הסביבה התקשורתית והכנה לשוק העבודה. חשוב לנו להקנות ידע מקצועי עיוני ומעשי בתקשורת. לומדים אצלנו סטודנטים המגיעים ממקומות ומרקע שונה. חלקם סיימו תואר ראשון לאחרונה וחלקם הם מורים, בעלי מקצועות חופשיים ואנשי תקשורת החוזרים ללימודים לאחר שנים בשוק העבודה. כבר השנה אפשר לראות מיזוג יפה וקשרים בין אנשים מגילאים ותחומים שונים, הלומדים זה מזה ולא רק ממוריהם".

התכנית היא היחידה מכל המכללות האקדמיות בישראל המציעה תואר שני בתקשורת ובכך מצטרפת לתכניות הקיימות באוניברסיטאות.

פרופ´ שנער מפרט: "בסיום הלימודים, יהיה בידי  הבוגרים  פורטפוליו מגוון, תיק עבודות שיוכלו להציג בראיונות עבודה ובמגעים מקצועיים. כל תלמיד משתתף בשתי "מעבדות" שנתיות, בהן  לומדים היבטים עיוניים בסמסטר הראשון,  ובשני כל אחד עובד על פרויקט מעשי אישי מודרך.  כל מעבדה קשורה לפרויקט אמיתי בתחום התקשורת ומתבצעת גם בשטח, תוך שיתוף פעולה עם גורמים מקצועיים. השנה למשל, יש לנו מעבדת "דיפלומטיה ציבורית", הקשורה בפרויקט מטעם מוסד "נאמן" בטכניון, הנערך ע"י צוות מתוך סגל המורים בשיתוף עם אגף ההסברה במשרד החוץ לגיבוש הצעות לשיפור ההסברה הישראלית.   בשנה הבאה מתוכננת מעבדה  בנושא "תקשורת במגזר השלישי"  שתפעל מול עמותות וגופי מתנדבים. מעבדה נוספת, בנושא  פרסום ודוברות, תתבצע מול מקצוענים בענף".

בנוסף ל"מעבדות", הסטודנטים מגישים שתי עבודות סמינריוניות, גם הן עם דגש מקצועי, בנושאים כגון "סיקור ריטואלים וטקסים" (למשל סיקור הגשת דו"ח העוני ודו"ח מבקר המדינה), תכניות מציאות, סיקור מלחמה ושלום, דיפלומטיה במזרח התיכון ועוד. בסיום התכנית, מגיש כל סטודנט פרויקט גמר שהוא פיתוח של אחת העבודות במהלך התואר.

ריכוז הלימודים ביומיים בשבוע בשעות אחה"צ של ימי ה´ ובימי ו´ מאפשר שילוב  עם עבודה. התוכנית נמשכת 4 סמסטרים, היא ללא תזה וכוללת 13 קורסים (39 שעות לימוד בסמסטר). יוכלו להתקבל בוגרי תואר ראשון בתקשורת ובמקצועות אחרים, בעלי ציון ממוצע של 80 לפחות בתואר הראשון. תלמידים שלא למדו תקשורת ילמדו קורסי השלמה, גם הם במסגרת גמישה.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.