מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי רופין?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי רופין יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בעמק חפר
עמק חפר

מפת הגעה

קמפוס רופין
המרכז האקדמי רופין
המשך...
קמפוס מכמורת
קמפוס מכמורת, המרכז האקדמי רופין
המשך...
strip

תואר ראשון בביוטכנולוגיה ימית



מבנה הלימודים

הים מכיל אורגניזמים רבים מאוד שטרם נחקרו. רבים מהם מייצרים חומרים העשויים לשמש ברפואה, בחקלאות ובתעשייה. תחום הביוטכנולוגיה הימית מתפתח ברחבי העולם במהירות וכעת ניתן ללמוד אותו גם בישראל, במרכז האקדמי רופין.

מיקום הלימודים:

הלימודים נערכים בקמפוס רופין במכמורת וכוללים התנסות בשיט, בצלילה ובמחקר ימי.

מיתרונות התואר:

תואר ראשון (.B.Sc) בביוטכנולוגיה ימית הוא התואר היחיד בישראל בתחום זה המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ועל ידי כל האוניברסיטאות ומכוני המחקר בישראל. שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי (מתוקצב). תכנית הלימודים עשירה בשעות מעבדה, בסיורים ובפרויקטים מחקריים וכוללת לימודי ימאות שבמהלכם מפליגים לאורך חופי ישראל, לקפריסין וליוון. סטודנטים המעוניינים בכך יכולים לעבור קורס משיטי ספינה (סקיפרים) וקורסי צלילה במועדונים שבקרבת הקמפוס. אווירת הלימודים בבית הספר מיוחדת ונעימה ומתקיימת בו פעילות חברתית וקהילתית עשירה.

מטרות התכנית:
• להקנות לסטודנטים ידע אקדמי יישומי נרחב בביוטכנולוגיה ימית.

• להכשיר את הסטודנטים בהיבטים האקדמיים העיוניים המשותפים לכל תחומי הביוטכנולוגיה.

• לפתוח אופקים חדשים במחקר ופיתוח של הביוטכנולוגיה הימית בישראל כדי לנצל את הפוטנציאל הגלום בתחום זה.

• להכשיר את הסטודנטים להשתלבות בתחומי עיסוק רלוונטיים כגון חברות ביוטכנולוגיה, חברות פרמה, חקלאות ימית, תעשייה ושירות לתעשייה. הסטודנטים הלומדים בתכנית לביוטכנולוגיה ימית יזכו להכשרה אקדמית רחבה וייחודית בתחום וירכשו רקע גם בהנדסה, במנהל ובכלכלה כדי לפתוח בפניהם את האפשרות לשיתופי פעולה עם יזמים בתעשייה.


תנאי קבלה



משך הלימודים

3 שנים אקדמיות, 4–5 ימים בשבוע

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.