מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי רופין?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי רופין יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בעמק חפר
עמק חפר

מפת הגעה

קמפוס רופין
המרכז האקדמי רופין
המשך...
קמפוס מכמורת
קמפוס מכמורת, המרכז האקדמי רופין
המשך...
strip

תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה



מבנה הלימודים

הנדסת חשמל ואלקטרוניקה (EE – Electronics Engineering) היא תחום הנדסי המבוסס על מניפולציה של גלים אלקטרומגנטיים. מהנדס חשמל עוסק בחשמל כאמצעי להעברת אנרגיה. לעומתו, מהנדס אלקטרוניקה עוסק בשימוש בחשמל כאמצעי להעברת אינפורמציה. הנדסת החשמל כרוכה לרוב בתכנון מעגלים חשמליים ובהתאמתם ליישום הדרוש והיא כוללת מגוון רחב של תת-תחומים ובהם הספק, אלקטרוניקה, אלקטרואופטיקה, בקרה, עיבוד אותות ותקשורת ועוד. הנדסת האלקטרוניקה עוסקת במערכות אלקטרוניות זעירות כמחשבים ומעגלים משולבים ובבעיות הכרוכות במערכות חשמליות גדולות כגון מערכות ייצור חשמל ובקרה.   

מיתרונות המסלול:

לפי בדיקת בית הספר הנערכת מדי שנה, כל בוגרי התכנית בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מועסקים כמהנדסים בתחום הכשרתם כבר במהלך הלימודים או מיד בסופם.

על התכנית:

תכנית הלימודים פותחה על פי אמות המידה המקובלות באוניברסיטאות בארץ ובעולם במטרה להקנות לבוגרים בסיס ידע הנדסי רחב ומוצק הנחוץ להתמודדות עם האתגרים הטכנולוגיים בתעשייה המודרנית. תכנית הלימודים עדכנית ומשנה את פניה תדיר לפי דרישות התעשייה כדי לאפשר לסטודנטים של היום, הם המהנדסים של המחר, להתאים עצמם לסביבה הדינמית של תהליכי הייצור והפיתוח בתעשיית ההייטק.        
תכנית הלימודים בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מתבססת על תחומי הדעת המרכזיים של הנדסת החשמל: תקשורת, מחשבים (חומרה, רשתות מחשבים ותוכנה), עיבוד אותות ומערכות רפואיות.           
כך אנו מעניקים לבוגרינו בסיס ידע איתן ומאפשרים את השתלבותם בתעשיות המתקדמות במנעד תפקידים רחב ובתפקידים מגוונים – מהנדסי פיתוח בתחומי חומרה, תוכנה ועיבוד אות, מהנדסי אינטגרציה, מהנדסי מערכת ועוד.

אשכולות התמחות לבחירה: עיבוד אות ותמונה, תקשורת, מחשבים, מערכות רפואיות.

הסטודנטים בתכנית יכולים לבחור באשכול ההתמחות במערכות רפואיות. התמחות זו ייחודית לבית הספר בהנדסה של המרכז האקדמי רופין.  ומתמקדת בשני תחומים עיקריים: מכשור רפואי ועיבוד אותות רפואיים.        
הסגל האקדמי שוקד כל העת על עדכון תוכני הלימוד. הקורסים ושיעורי המעבדה המתקדמים מספקים מענה גמיש לצורכי השוק ועוקבים אחר החזית הטכנולוגית וההנדסית המתפתחת דרך קבע.


תנאי קבלה



משך הלימודים

במתכונת לימודי בוקר – 4 שנות לימוד אקדמיות, הנפרסות על 8 סמסטרים, 3–5 ימים בשבוע.

במתכונת לימודי ערב – 4 שנים קלנדריות, 12 סמסטרים רצופים, 2 ערבים בשבוע + בוקר יום שישי.

המעוניינים יוכלו לפרוס את הלימודים על פני תקופה ארוכה יותר.

הנדסאים בעלי פטור יוכלו לקצר את משך הלימודים על פי היקף הפטור.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.