logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

יזמות נדל"ן



מבנה הלימודים

קשפלואו ישראל הינו הגוף המוביל בתחום לימודי נדל"ן מאז שנת 2003. רבים מהזימים הקיימים היום בתחום לימודי הנדל"ן והמרצים הקיימים היום בשוק הינם בוגרי קשפלואו או החלו את דרכם כמרצים אצלנו.

לא בכדי קשפלואו החלה את פעילותה דווקא בתחום לימודי נדל"ן וזאת כיוון שהשקעה בנדל"ן הינה מנוע הצמיחה הנפוץ והבסיסי לבניית עושר כלכלי, תזרים מזומנים והשגת עצמאות כלכלית.

היתרון החשוב ביותר בהשקעת נדל"ן הינו האפשרויות הרבות והבלתי נגמרות למימון וזאת כיוון שהשקעה בנדל"ן נחשבת, ובצדק, להשקעה סולידית ויציבה.

בקורס לימודי יזמות נדל"ן המתקיים אצלנו יקבל היזם והמשקיע כלים תיאורטיים ומעשיים מתקדמים לפעילות השקעה בנדל"ן בישראל ובחו"ל וילמד את אופן ניצול ההזדמנויות הרבות שיש לשוק להציע כל הזמן.

במהלך הלימודים נחשפים לאנשי מקצוע המומחים התחומם על מנת להיחשף לצורת העבודה של כל המומחים אותם תצטרך לביצוע השקעתך בנדל"ן.

בקשפלואו הלימודים והעשייה נחלקים לנדל"ן יזמי ומניב, פרטי ומסחרי, בישראל ובחו"לכיחיד או חלק מקבוצה.

חשוב לנו להמשיך ולהוביל את בוגרינו יד ביד גם לביצוע עסקאות מניבות ולממש את הידע אותו רכשו במהלך הקורס לצורך כך הוקם בקשפלואו מועדון משקיעים ייחודי המכיל בתוכו את המאגר העצום של בוגרי המכללה הפיננסית המציעים השקעות או מחפשים בתחומים אלו.

כל זאת כדי לתת לבוגרים שלנו את מירב הכלים שיאפשרו לצאת לעצמאות כלכלית ולהיות בעלי נכסים מניבים משמעותיים


תנאי קבלה

רצון להיות עשיר ומצליח

משך הלימודים

12 מפגשים


תעודה / הסמכה

יזם לעתיד / עצמאי כלכלית


התמחות

התחדשות עירונית, סיור משקיעים בחו"ל


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.