logo
הלימודים מתקיימים באור יהודה
אור יהודה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

כללי תואר שני MBA



מבנה הלימודים

תוכנית לימודי תואר שני במנהל עסקים (MBA) נבנתה במטרה להכשיר את הסטודנטים הלומדים לתפקידי ניהול בכירים בצמתי קבלת ההחלטות המרכזיים בארגון. תוכניות הלימוד שמות דגש על הכנת המנהלים להתמודדות עם סביבה משתנה ומציעות מגוון כלים יישומים וייחודיים שיסייעו לסטודנט ביצירת יתרון תחרותי אל מול בוגרי מוסדות אחרים:

סגל אקדמי מוביל ולמידה ברמה גבוהה המותאמת לצרכי שוק העבודה.
תוכנית מנטורינג – תוכנית ליווי ייחודית לסטודנטים מצטיינים עם בכירי המשק.
?  Master Class - כיתות אמן עם מנהלים בכירים.
משחק עסקים – סימולציה מעשית המדמה ניהול חברה בעולם האמיתי.
חדר עסקאות בחסות בנק לאומי המאפשר התנסות מעשית במהלך הלימודים .
מלגות למצטיינים.
מתכונת לימודים המותאמת לאנשי קריירה.

במסגרת לימודי ה- MBA , מציע מל"א 5 מסלולי התמחות מבוקשים:
MBA בהתמחות שיווק בהתמקדות שיווק דיגטלי.
MBA בהתמחות משאבי אנוש.
MBA בהתמחות ניהול בינלאומי.
MBA בהתמחות מימון ובנקאות בהתמקדות ניהול סיכונים.
MBA במסלול רב תחומי

במידה ואינך עומד בתנאי הסף, באפשרותך לבדוק הגשת מועמדות לועדת חריגים

התמחויות
תואר שני MBA  בהתמחות שיווק בהתמקדות שיווק דיגיטלי
השינויים הטכנולוגיים במהלך 10 השנים האחרונות הובילו לתמורות דרמטיות הן מצד הצרכנים והן מצד החברות והמותגים השונים, תמורות המציבות בפני מנהלי השיווק אתגרים חדשים ומשמעותיים.  דעיכתו של השיווק המסורתי ואובדן הנאמנות המותגית לצד עליית קרנן של הרשתות החברתיות וריבוי המידע ואיכותו מאפשרות לצרכנים גישה בלתי אמצעית למוצגים וכל זאת בלחיצת כפתור וללא התערבות אמיתית ומשפיעה מצד המותג עצמו.

שינוים אלו מחייבים את מנהלי השיווק להכיר את עולם השיווק החדש, להכיר את האמצעים הטכנולוגים המאפשרים שיווק אפקטיבי ולצבור מומחיות בניתוח המידע הרב המתקבל מאמצעים אלו.
תוכנית הלימודים לתואר מוסמך במנהל עסקים בהתמחות שיווק עם קורסי התמקדות בשיווק דיגיטלי תקנה ללומדים בה "ארגז כלים" ייחודי הכולל את מרכיבי השיווק החדשים בדגש על שיווק דיגיטלי ושמה דגש נרחב על יישומיות.  במהלך התוכנית ישולבו הרצאות אורח רבות של מנהל שיווק בכלל, ומומחים לשיווק דיגיטלי בפרט וזאת לצד ניתוחי אירועים (case study) של 

תואר שני MBA  בהתמחות מימון בהתמקדות ניהול סיכונים
תוכנית לימודי התואר השני במנהל עסקים בהתמחות במימון ובנקאות מכשירה את הסטודנטים לקראת תפקידי ניהול פיננסי בארגונים שונים ולעבודה בענפי המגזר הבנקאי והפיננסי. במהלך הלימודים ייחשפו הסטודנטים לדרכי ההתמודדות עם המציאות העסקית וייפתחו ראייה אסטרטגית-אינטגרטיבית בתחומי הליבה שלמנהל עסקים מצד אחד, והתמקדות בתחום המימון מהצד השני. בנוסף, תוכנית לימודי התואר השני  משלבת קורסים ייחודים בניהול סיכונים שהפך לאחד המקצועות החשובים והמבוקשים ביותר בעולם העסקי בשנים האחרונות. בישראל, בשנים האחרונות, גדל הביקוש למומחי ניהול סיכונים ובקרה במאות אחוזי, ונראה שמגמת גידול מואץ תימשך בשנים הקרובות.

תואר שני MBA  בהתמחות משאבי אנוש
תוכנית לימודי תואר שני במנהל עסקים בהתמחות בניהול משאבי אנוש פונה אל המעוניינים להתמקד ברבדים השונים של הניהול המודרני מהזווית של המשאב האנושי.

במהלך התוכנית  יתמקדו הסטודנטים בפיתוח ידע תיאורטי, כלים יישומיים והבנה מעמיקה של מערכות המחשוב בתחום ניהול משאבי האנוש. הסטודנטים ילמדו קורסים העוסקים בפיתוח טכניקות לשיפור ויעול משאבי האנוש לארגוןובניית תוכנית אסטרטגית של מערכות ארגוניות שונות. כמו כן, יירכשו הסטודנטים את הכלים ההכרחיים לאבחון הסביבה בה פועל הארגון מהיבטים שונים: היבט עסקי, שיווקי, פיננסי, תרבותי, טכנולוגי וחברתי. בתום תוכנית הלימודים יירכשו הסטודנטים את הכלים להבנה שלמה של עולם ניהול משאבי האנוש.

תואר שני MBA  בהתמחות ניהול בינלאומי
מהפכת הטכנולוגיה, האינטרנט ותהליכי הגלובליזציה הפכו את העולם ל"כפר גלובלי". כל השינויים הללו מציבים אל מול הארגונים הזדמנויות ואתגרים שונים. תוכנית הלימודים מספקת לסטודנטים את הכלים הדרושים להתמודדות עם עולם העסקים הגלובלי מחד, ועם השפעות הסביבה הבינלאומית על ארגון מקומי מאידך.

תוכנית MBA תואר שני במנהל עסקים בהתמחות ניהול בינלאומי תקנה לסטודנטים את ארגז הכלים הניהולי הדרוש להם על מנת לזהות ולנתח את האירועים הכלכליים הבינלאומיים המתחוללים בעולם. כמו כן, יושם דגש על חיבור לעולם העסקים הרלוונטי, על ידי הרצאות אורח של מנהלים בארגונים בינלאומיים שידונו בהצלחות וכשלונות וינתחו את מהלכיהן האסטרטגיים של חברות בינלאומיות שונות כגון: איקאה, ישקר, אמאזון ועוד.

תואר שני MBA  במסלול רב תחומי
תוכנית הלימודים הרב תחומיים במנהל עסקים נבנתה מתוך הצורך לספק מענה לסטודנטים שאינם מעוניינים לבצע התמחות, אלא להיחשף למגוון של מתודות ושיטות ניהוליות.

מטרת תוכנית זו הינה להפוך את הסטודנטים לאנשי עסקים מקצועיים בעלי ארגז כלים רחב בעזרתו יוכלו להתפתח ולצמוח מבחינת הקריירה שלהם כמנהלים בעלי מיומנויות מגוונות.


תנאי קבלה

תעודת תואר ראשון בממוצע 80 ומעלה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה.
ראיון אישי.
בוגרי מוסדות מחו"ל חייבים להציג, בנוסף לאמור לעיל, אישור שקילות לתואר מהלשכה להערכת תארים ודיפלומות מחו"ל (משרד החינוך) ותרגום גליון ציונים חתום על ידי נוטריון.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 סמסטרים  ומאפשרת לימודי קיץ.
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.