logo
הלימודים מתקיימים באור יהודה
אור יהודה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש דו חוגי-



מבנה הלימודים

התכנית הדו-חוגית בניהול משאבי אנוש ופסיכולוגיה של המרכז ללימודים אקדמיים מציעה צירוף ייחודי ופרקטי המאפשר ללמוד באופן מעמיק שני תחומים חשובים הקשורים זה לזה.

פסיכולוגיה הינו מדע העוסק בהבנת ההתנהגות האנושית והתפתחותה. הלימודים בתוכנית מקנים לבוגריה ידע מעמיק בתהליכי התפתחות האדם וכן הבנת תהליכים חברתיים ובין אישיים. ניהול משאבי אנוש בוחן את האדם העובד לבד ובצוות ומתבונן בקשריו עם הממונים עליו והכפופים לו בתוך הארגון. השילוב בין שני התחומים מהווה מכפיל כוח ויקנה לבוגר יתרון תחרותי בשוק העבודה, שכן הוא מאפשר הבנה עמוקה יותר בתהליכי התנהגות האדם בכלל ובסביבות עבודה בפרט. כך שמלבד לימודי המשך בפסיכולוגיה, התואר מקנה גם אופק תעסוקתי ברור .

בפני בוגרי התוכנית עומדות אפשרויות קריירה רבות כגון: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פסיכולוגים (לאחר לימודי תואר שני),  שיווק ומכירות, ניהול, חינוך ועוד. בנוסף, בוגרי התוכנית יוכלו להמשיך ללימודים מתקדמים לתואר שני בפסיכולוגיה על ענפיה השונים , ולתארים שניים ב:  לימודי משפחה, ייעוץ ארגוני , לימודי עבודה, משאבי אנוש,  שיווק, ניהול, חינוך ועוד.



תנאי קבלה

ציון התאמה של 481  (ציון התאמה הינו שיקלול ציון הפסיכומטרי וממוצע משוקלל של בחינת הבגרות). מועמדים בעל ממוצע בגרות של לפחות 75 ושאינם בעלי ציון פסיכומטרי יוכלו להתקבל ללימודים על תנאי ציון ממוצע של 75 בסמסטר א' ללימודיהם.
בעלי תעודות בגרות שוות ערך מחו"ל.  
בעלי תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית  , השקולה לתעודת הבגרות, בממוצע משוקלל  75  ומעלה.
נרשם מעל גיל 30 אשר אינו זכאי לבגרות  חייב במכינת 30+.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ.
לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.