logo
הלימודים מתקיימים בנתניה
נתניה
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס הכנה למבחן המתווכים - הוצאת רישיון תיווך ע"פ משרד המשפטים



מבנה הלימודים

קורס הכנה לבחינה
קורס הכנה לבחינת התיווך במקרקעין על פי משרד המשפטים

בשנים האחרונות בעקבות התמסדות מקצוע התיווך בנדל”ן בישראל, ניתן לפתח קריירה בתחום הנדל”ן הכולל שיווק ומכירת בבתים בעיקר מיד שנייה ולהתפרנס בכבוד.
ההשקעה הנדרשת קטנה יחסית לסכומי העסקות בהם מעורבים המתווכים כאשר עם קבלת רישיון תיווך ישנה יכולת להתפרנס כאשר, ההכנסה הצפויה היא של אחוז עד שני אחוז ממחיר המכירה! בניכוי הוצאות שוטפות.
למי זה מתאים? לכל מי שרוצה להיכנס לעולם של אתגרים של יכולת השתכרות גבוהה לאנשי מכירות לבעלי יכולת ביחסי אנוש ובעיקר למי שרוצה לשנות את גורלו, למי שנמאס לו להרוויח כמו כולם.

כמו כן העבודה בתחום זה מתאימה מאוד:
– לאימהות וגם לחד הוריות, לפורשים ממעגל העבודה או למחפשים משכורת שנייה,
– למי שיש לו מספר אילוצי זמן ורוצה לתמרן עבודתו עם לוח זמנים לחוץ,
– למי שרוצה להביא עצמו לידי ביטוי בעסקים מכניסים עם סיכון ידוע ומוגבל בהיקפו בגלל סף כניסה נמוך להשקעה הנדרשת ועם סיכוי טוב להצליח שכמעט כולו תלוי בכישורים האישיים ויכולת השכנוע.

הדרישות החוקיות
על פי חוק המתווכים חייב כל עוסק/ת בתחום תיווך הנדל”ן, לקבל רישיון ממשרד המשפטים, הרישיון ניתן למי שעובר בחינה שנערכת ע”י משרד המשפטים, ארבע פעמים בשנה.

את הקורסים מנחים מספר עורכי דין מהשורה הראשונה באזורים: ירושלים, חיפה, באר שבע, השרון ותל אביב.

נושאי הלימוד:
- חוק המתווכים
- חוק הגנת הצרכן
- חוק החוזים + תרופות + חוזים אחידים
- חוק המקרקעין
- חוק מיסוי המקרקעין
- חוק תכנון ובניה
- חוק הגנת הדייר
- רישוי עסקים
- חוק העונשין
- חוק הירושה
- הוצאה לפועל
- חוק מקרקעי ישראל
- חוקים נוספים כפי שדורשת הבחינה

הנחיות למבחן ותעודת מתווך
בסיום הקורס התלמידים ניגשים למבחן של משרד המשפטים לצורך קבלת רישיון תיווך מורשה. המבחן נערך 4 פעמים בשנה.
הרשמה

יש להירשם למבחן ע”י רישום באתר  האינטרנט של רשם המתווכים, כאשר בזמן ההרשמה יש לשלם אגרת מבחן ע”ס כ- 500  ש”ח. לאחר ההרשמה תשלח למשלם הזמנה לבחינה לכתובת שצוינה בעת התשלום. בהזמנה יצוינו הפרטים הבאים: מקום הבחינה, מועד הבחינה, שעת הבחינה ומספר השולחן בו יבחן. חשוב לזכור מספר נבחן.

הבחינה הינה בכתב הכוללת 25 שאלות בשיטה אמריקאית, כאשר משך הבחינה הוא שעה וחצי. אל הבחינה נכנסים עם חוברת דיני מקרקעין חלק ראשון שמקבלים במקום.
רשם המתווכים שולח הודעה תוך 30 ימים לנבחן על תוצאות הבחינה. על מנת לעבור את הבחינה יספיקו 60 נקודות הינו הצלחה ב-15 שאלות של המבחן.

מחיר הקורס וסימולטור:
800 ₪ כולל מע”מ.

הלימודים מתקיימים ב:
חיפה, הרצליה, תל אביב, ירושלים ובאר שבע


תנאי קבלה



משך הלימודים

הקורס מונה כ-7 מפגשים, אחת לשבוע מפגש, מסלול ערב בשעות 17:00-21:00. כמו כן יש גם מסלול בוקר המונה 5 מפגשים משעה 9.00 ועד 15.00.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.