מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה העסקית של לשכת המסחר?

השאר פרטים ונציג המכללה העסקית של לשכת המסחר יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

המכללה העסקית של לשכת המסחר

שלום רב, שמי עדי נחמיאס, למדתי אצל אלי לוי בשנת
עדי נחמיאס

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

בית לשכת המסחר
חשמונאים 84, תל אביב
המשך...
strip

קורס ניהול התפעול מתקדם - AOM



מבנה הלימודים

קורס ניהול תפעול בכיר – AOM
כל מוצר או שירות אשר אנו צורכים עובר תהליך תפעולי מקיף הכולל תחומי אחריות רבים, בניהם: תהליכים טכנולוגיים, קיבולת, לוגיסטיקה, איכות ומשאבי אנוש. זהו תהליך מורכב הדורש מיומנויות, והיום יותר מתמיד ארגונים גדולים מבינים כי המנהל התפעולי הוא איש מפתח, שכן הוא האחראי של השירות או המוצר מרגע יצירתו ועד צריכתו כמוצר סופי ע"י הלקוח.
הקורס בחסות 3 ארגונים בינלאומיים: International Chamber of Commerce , EUROCHAMBRES ו-World Chambers Federation

מטרת הקורס :
להרחיב ולהעמיק את הידע התיאורטי והמעשי במגוון הנושאים התפעוליים , לרבות תחומי ניהול ייצור , רכש, מלאי, לוגיסטיקה, איכות שירות ואחזקה. 

מרכז הקורס:
מר דני חייט - בעל תואר שני בניהול, מנהל פרויקטים בפועל בתחומי בינוי, לוגיסטיקה, ייצור, הטמעת תכנה בחברות. משמש כמרצה בכיר במשטרת ישראל בקורסי פיקוד ומטה, חברת חשמל, משרדי ממשלה שונים וחברות רבות במגזר הפרטי.

עיקרי הנושאים:
*אסטרטגיה תפעולית  *ניהול על פי אילוצים *ניהול רכש מלאי ולוגיסטיקה *ניהול פרויקטים *מערכות מידע תפעוליות  *ניהול איכות ובטיחות  *דיני חוזים והתקשרויות  *ניהול שירות ואחזקה *ניהול פיננסי  *סימולציות וניתוח אירועים




תנאי קבלה

מיועדים לקידום לתפקידי ניהול בתחומי: התפעול היצור והלוגיסטיקה בארגונים, מנהלי מחלקות תפעוליות, מנהלי צוותים, אנשי תפ"י (תכנון ופקוח על היצור) וכל שכיר או עצמאי אשר אחראי על תכנון וניהול עבודה.


משך הלימודים

104 שעות לימוד אקדמאיות
מועד ערב: כולל 26 מפגשים בין השעות 17:00-20:15

תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת מנהל תפעול (AOM) מטעם המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז. בחסות 3 ארגונים בינלאומיים - International Chamber of Commerce, Eurochambers, World Chambers Federation.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.