מבנה הלימודים | | המסלול המקצועי לקריירה בתחום ניהול רכש וקניינות
מידע כללי תפקידו של מנהל הרכש הוא להפחית את ההוצאות הכספיות של הארגון תוך שמירה על איכות המוצרים וחומרי הגלם שהארגון זקוק לו. הקורס הינו קורס מקיף ורב תחומי המכשיר אנשי רכש להשתלבות במערך הארגוני של עסקים וחברות. מאחר שניהול רכש וקניינות באופן יעיל ומקצועי הוא אחד מהתנאים החשובים לניהול כספי מוצלח של מערך לוגיסטי וניהול בכלל של עסקים וחברות. בשל התקדמות הטכנולוגיה האירגונית מנהל רכש מחויב בידע וניסיון בסביבת מערכות מידע מתקדמות כגון ERP אותם ירכוש במסגרת הקורס. מטרת הקורס היא הקניית ידע תיאורטי ומעשי מקיף בכל הנושאים הנדרשים להסמכה מקצועית בתחום ניהול הרכש והקניינות ושימוש במערכות הטכנולוגיות התומכות. תכני הקורס בין הנושאים שילמדו בקורס: מבוא לקניינות ולרכש, ארגון מחלקת הרכש, סקירת תהליך הרכש , ייזום דרישת רכש, איתור מקורות אספקה, הכנת בקשה להצעת מחיר , ניהול משא ומתן, הערכת ההצעות ובחירת ההצעה הזוכה, הזמנת רכש/חוזה , ניהול הקשר עם הספקים, רכש בין-לאומי, רכש מיוחד, יצר או קנה, מדיניות הרכש , תכנית העבודה ברכש, מערכות מידע וטכנולוגיות תומכות, היבטים משפטיים ברכש , היבטים כלכליים ברכש, מלאי ולוגיסטיקה, תקשורת, הנעת עובדים, התמודדות עם לחצים , ניהול זמן וקבלת החלטות, מקצועות ניהול וכלים ניהוליים, אנגלית עסקית- מדוברת. פרנסה וקריירה בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בעולם הרכש והלוגיסטיקה במגוון תפקידים בחברות וארגונים. |