תפנית

 

בית ספר למנהלים

logo
הלימודים מתקיימים און ליין (בZoom)

מפת הגעה

מרכז ארצי
רבוצקי 108 רעננה
המשך...
קמפוס חיפה
שדרות אבא חושי 15, חיפה
המשך...
קמפוס רמת אביב
קלאוזנר 16, תל אביב
המשך...
קמפוס ראשון לציון
אבני החושן 2, ראשון לציון
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

אסטרטגיה, יח"צ ומיתוג תקשורתי



מבנה הלימודים

מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן-סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה
מרכז מקצועי: מר ברק רום, מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי הציבור ברק רום מרצים בכירים בקורס: מר ברק רום, מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור וד"ר דן הרמן, אסטרטג בכיר ומומחה בעל שם בניהול, מנכ"ל משותף בחברת יעוץ ומחברם של ספרים רבי מכר בתחום.

בין המרצים האורחים:
גב' אפרת אהרוני, כתבת מדור צרכנות, "גלובס"
גב' שיר-לי גולן, כתבת לייף-סטייל במוסף "זמנים מודרניים" של "ידיעות אחרונות"
גב' איילת צור, עורכת מדור כלכלה, YNET מר אליעד רגב, מנכ"ל חברת המיתוג 361
מר יהודה גולן, בעבר עיתונאי ב"מעריב" ובערוץ הכנסת, כיום דובר של חברת תזרים מזומנים
מר רון שמעוני, מרצה בין-לאומי למוטיבציה ומכירות

רקע אודות קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי

לתקשורת יש כיום השפעה מכרעת על פעילותם של חברות וארגונים. התקשורת מהווה מקור מידע חשוב ללקוחות, וערוץ יעיל לחברות להשפיע עליהם. בעולם העסקי המאתגר והצפוף מבחינה תחרותית חייב כל בעל עסק למתג את עצמו מבחינה תקשורתית בזירה המסורתית והמקוונת, ולדעת לנצל את כלי יחסי הציבור לקידום עסקיו.

קורס אסטרטגיה, יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי הינו הקורס היחיד בארץ ובלעדי לתפנית - בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה בשיתוף עם מר ברק רום מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי הציבור "ברק רום". בקורס, המטפל בסוגיות הבוערות ביותר בחייו של כל עסק, מוגשת לכם נוסחת ההצלחה השלמה לעסקים קטנים ובינוניים.

הקורס בנוי משלושה חלקים:
בחלקו הראשון, ד"ר דן הרמן יחשוף אתכם לכלי האסטרטגיה המתקדמים והיעילים ביותר ויתווה בשיתוף אתכם את הדרך המתאימה ביותר עבורכם להצלחה עסקית.
בחלקו השני, מר ברק רום יסייע לכם לאתר את הייחוד של העסק שלכם ולמתג את עצמכם כמומחים ביותר בתחומכם בדרך לחיסכון משמעותי בהוצאות הקידום שלכם ולהשגת לקוחות חדשים.
בחלקו השלישי, העיתונאים, מבכירי אנשי התקשורת בישראל, ישתפו אתכם ברזי המקצוע ותוכלו ליצור איתם קשרים מנצחים להשגת כתבות על המוצר או השירות שלכם כבר במהלך הקורס!

יח"צ גורר יח"צ - בקורס אסטרטגיה, יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי נתחיל להעביר לך את רזי מקצוע יחסי הציבור באופן מעשי, שיהפוך אותך לשחקן-על במגרש התקשורתי, כולל סדרת מפגשים מעניינים עם עיתונאֵי הצמרת של התקשורת הישראלית - ברדיו, בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות המודפסת, מפגשים שיסייעו לך להתחבר לחבל הטבור של התעשייה ויפתחו לך דלתות לעולם היח"צ.

בונים מערכות יחסים – בקורס אסטרטגיה, יחסי ציבורומיתוג תקשורתי תהיה לך הזדמנות ללמוד ממרצים בכירים מהתחום ולעבור שיעורים עם אמן יחסי ציבור ברק רום מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור ותיק ומצליח, שבין לקוחותיו נמנים אלון גל, חברת LG, הפלסטיקאי דב קליין ועוד, וכן נוספים העוסקים במלאכה זו לפרנסתם מדי יום ביומו.

ידע הוא כוח, אבל ידע תקשורתי הוא כוח בריבוע - בקורס אסטרטגיה, יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי שבנינו עבורך, עמדה לנגד עינינו מטרה אחת; להתמקד בפרקטיקה.

מטרות קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי:
• פיתוח חשיבה אסטרטגית הלכה למעשה
• הקניית  יֶדע בתחום התקשורת ויחסי הציבור
• הדגש בקורס הוא על רכישת כלים יישומיים לשימוש יעיל בכלי יחסי הציבור והמיתוג התקשורתי
• במהלך הקורס תיבנו אסטרטגיה תקשורתית מצליחה ותיק עיתונות אופטימלי להשגת ניראוּת וביצועים

קהל היעד:
קורס אסטרטגיה, יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי מיועד למעוניינים לעסוק בתחום יחסי הציבור, או למי שכבר עוסק בתחום ומייצג חברות מול התקשורת, וכן לכל בעל עסק קטן-בינוני, או יועץ עסקי או שיווקי המעוניין לרכוש יֶדע וכלים כיצד להתמודד בצורה יעילה עם האתגרים שמציבה התקשורת, ולקדם את עסקיו באמצעות יחסי ציבור.
אם יש לכם מוצר או שירות מעולה, שעדיין לא פרץ, או שאתם חשים שלא קיבל את החשיפה המגיעה לו ואין לכם תכנית אסטרטגית כיצד לקדמו להצלחה, הקורס נועד עבורכם.

נושאי לימוד עיקריים
• כלים אסטרטגיים לקידום עסקים
• מי הם השחקנים במגרש התקשורתי ומה הם כללי המשחק שבו
• כלי העבודה של איש יחסי הציבור
• עקרונות הכתיבה השיווקית והתקשורתית
• כתיבת קומוניקט (הודעה לעיתונות)
• העבודה מול כתבים ועורכים
• הדרך להשגת כתבה עיתונאית
• בין מיתוג ליח"צ
• בין מכירות ליח"צ
• עבודת הדוברוּת
שיטת הלימוד

קורס אסטרטגיה, יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי כולל הרצאות פרונטליות המשלבות חומר עיוני, ניתוח אירועים וכתבות, תירגול מעשי והרצאות אורח

דרישות קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי:
• נוכחות ב-80% מהמפגשים
• הגשת פרויקט גמר
משך הקורס:

ברק רום:

היי, אני ברק רום, אמן ביחסי ציבור. בשני העשורים האחרונים הובלתי עשרות ארגונים לחשיפה תקשורתית שיצרה עבורם מערכת מצוינת של שיווק ומכירות. מי שמכיר את רזי המגרש היחצ"ני ושולט בו - יסלול את דרכו להצלחה עסקית.
בבית ספר תפנית אני מנהל את קורס יחסי הציבור שהינו קורס פרקטי, קצר, יעיל וממוקד, שיהפוך אתכם לשחקנים רציניים במגרש התקשורתי. תלמדו ממני ומהמרצים הטובים ביותר את התהליך המלא שיהפוך אתכם לאוטוריטות בעיני כלי התקשורת, וגם בעיני הלקוחות הפוטנציאליים.

בקורס יחסי הציבור מלמדים אנשי יחסי ציבור מקצועיים, אלה שעושים במלאכה זו לפרנסתם מדי יום ביומו. אין כאן תיאוריות. מהמפגש הראשון - הכל פרקטיקה . והבונוס: מפגשים מעניינים עם עיתונאֵי הצמרת של התקשורת הישראלית - ברדיו, בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות המודפסת.

אל תהססו. רוצים ללמוד בקורס מהיר וממצה שיכשיר אתכם מיד לפעילות בתחום יחסי הציבור? חשוב לכם להראות תוצאות במהירות? רוצים ליצור קשרים מנצחים עם האנשים הבכירים בתחום? לחצו עכשיו והבטיחו את מקומכם בקורס יחסי ציבור הקורס המקצועי מכולם. הירשמו עכשיו.

מס' הקורס: 70919


תנאי קבלה

• 12 שנות לימוד ומעלה

משך הלימודים

קורס יחסי ציבור, דוברות, ומיתוג תקשורתי נלמד בהיקף של 65 שעות לימוד אקדמיות, על פי החלוקה הבאה:
20 שעות אקדמיות שנושא אסטרטגיה, 20 שעות אקדמיות בנושא יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי, 20 שעות אקדמיות המוקדשות למפגשים עם בכירי התקשורת וליצירת Networking ומפגש מסכם חגיגי בן 5 שעות אקדמיות.
בנוסף, הלומדים בקורס יקבלו שעת יעוץ אישית חינם עם מר ברק רום כבונוס.

תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות קורס אסטרטגיה, יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי תינתן תעודה מטעם לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.