logo
הלימודים מתקיימים בירושלים עבור המגזר החרדי
ירושלים
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תקשורת וממשל לגברים



מבנה הלימודים

ראש החוג :
פרופ’ א. נאור

רקע ומבוא:
מקצוע מעניין ודינמי עם חוויה עשירה בתחום מרתק ומאתגר.
כידוע, שני הכוחות המשפיעים ביותר על סדר היום הציבורי בארצנו הינם הפוליטיקה והתקשורת, אשר כרוכים ושלובים זה בזה. הפוליטיקאים זקוקים לתקשורת ומשתמשים בה בכדי להשפיע ולשכנע, והתקשורת  זקוקה לפוליטיקאים ומשתמשת בהם בכדי להעביר מסרים בעלי משמעות פוליטית. חוג זה משלב בתוכו התמחות בשני תחומים אלו בכדי להכשיר אנשי מקצוע מיומנים במקצועות המבוקשים ביותר בארץ בתחום הציבורי.

החוג מקנה ידע עיוני ומעשי בתחומי הפוליטיקה והתקשורת והקשר ההדוק ביניהן, במציאות החברתית והטכנולוגית של המאה ה-21. הסטודנטים נחשפים להשפעתה של תקשורת ההמונים על עיצוב מדיניות ועל בניית דימויים וסטריאוטיפים, לאסטרטגיה וטקטיקה של מערכות פוליטיות ושל שינויים במדיניות הציבורית, לניהול משברים פוליטיים ותקשורתיים ועוד
ירושלים היא המעבדה היישומית של התוכנית, הכוללת שיתוף פעולה עם רשויות השלטון הפועלות בירושלים, ועם שדולות הפועלות מול הכנסת והממשלה, וכן עם אמצעי התקשורת הישראליים והזרים הפועלים בבירה.
לבוגרים בחוג זה מוענק תואר אקדמי B.A.  המוכר ע”י המוסד להשכלה גבוהה (מל”ג).

החוג ילווה ע”י ראש החוג פרופ’ א. נאור, לשעבר בעמדת ניהול מזכירות הממשלה, עם וותק של למעלה מ-20 שנה בעיתונות המודפסת וברדיו, בהתמחות בלימודי ישראל עם ניסיון עשיר בהוראת מדעי המדינה, מדיניות ציבורית ותקשורת, בין השאר באוני’ העברית ובאוני’ בן גוריון.

יעד ומטרה:
הכשרת דור מומחים חדש היודע לשלב מיומנות פוליטית ברמה גבוהה יחד עם מיומנות תקשורתית טכנולוגית מתקדמת.
התנסות מעשית במציאות הפוליטית – תקשורתית בזמן הלימודים, הכרת מערכות השלטון בארץ ופגישות עם אישי ציבור ואנשי תקשורת בכירים.

תחומי לימוד עיקריים:
תקשורת בינלאומית
תקשורת המונים
תעמולה ואסטרטגיה של מסעי בחירות
קמפיינים פוליטיים בארץ ובעולם
אסטרטגיה פוליטית ודיפלומטיה
אתיקה ותקשורת
שיח הביטחון בישראל

סביבת העבודה :
מגוון תפקידים בעולם התקשורת הפוליטית, העסקנות הציבורית  והמדיה בכלל :
יועצי תקשורת, יועצים אסטרטגיים, יועצי תדמית. עוזרים פרלמנטרים, יועצים פוליטיים. פרשנים פוליטיים, כותבי נאומים, דוברים פוליטיים. רעיונאים פוליטיים (קופירייטרים), משווקים פוליטיים. מנהלי שדולות, מנהלי קמפיינים.


תנאי קבלה

תעודת בגרות או סיום מכינה קדם אקדמית בהצלחה
מבחן התאמה וראיון אישי.


משך הלימודים

הלימודים יתפרשו על פני 3 שנים  (120 נ”ז).


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.