מכללת גבע

 

מכללה ללימודי מקצועות התקשורת | ייצוג קריינים, מנחים ושחקנים | הפקות טלויזיה ופרסומת

 
logo
הלימודים מתקיימים בגבעתיים
גבעתיים

מפת הגעה

סניף גבעתיים
גבעתיים, רחוב רמז 40
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי קריינות ודיבוב



מבנה הלימודים

כמו בדיבוב גם בקריינות, יש הרבה אופנים שונים בהתאם לצורך. קריין חייב להיכנס לדמות אותה הוא מדובב. בקורס קריינות ודיבוב, התלמיד מתנסה על הטקסט מול המיקרופון ותוך כדי הדרכה אישית הוא עובר מן הכר של קולו וחווה עוד תהליך כמו שימוש נכון שקול תוך צבירת מיומנות ומקצועיות. קורס של קריינות ודיבוב, מתאים במיוחד לבעלי אוריינטציה מעולם המשחק, הקורס מקנה לתלמיד ידע מעמיק בכל הנוגע לאופן השימוש בקול כחלק בלתי נפרד מאומנות המשחק ומתנסה בפעילויות שונות בתחום זה בלימודים.

מה לומדים בקורס קריינות ודיבוב?
קורס קריינות ודיבוב, יכול להתאים לכל מי שעוסק בתחום התקשורת. מי שמעוניין להתפתח שתהיה לו איזו שהיא דריסת רגל בעולם הקריינות והתקשורת חייב לעבור את הקורס. בוגרי הקורס לקריינות ודיבוב, יוכלו להשתלב בטלוויזיה או לעסוק רק בדיבוב, רוב העבודה הזאת עיקרה בדיבור. יש מכללות בהן לומדים את תחום הדיבוב בנפרד, אך יש כאלה שמוסיפים את תחום הדיבוב כחלק נוסף בלימודי הקריינות.. יש לציין שתחום הדיבוב, נחשב לפחות רציני מהקריינות אך תחום זה הוא מאוד מבוקש, והביקוש הגבוה, הוא לרוב עבור דיבוב סרטים וסדרות רבות לטובת הילדים. תלמידי הקורס, לומדים להכיר סוגים שונים של קריאה, אם זה בהגשת תכניות ספורט, בישול פרסומות או קריאת אקטואליה. בקורס זה יילמדו תכנים שונים כמו למשל: מבוא לרדיו, עקרונות השפה והלשון, מנגנון הקול, פיתוח קול, התנהגות באולפן, כללים לניסוח של טקסט תקין, הגשת תכניות רדיו והגייה נכונה. לימודי קריינות ודיבוב מושתתים על נושאים עיוניים ומעשיים כמו התנסות רבה באולפן ותרגול רב.

היכן לומדים קורס קריינות ודיבוב?
יש מספר מוסדות ברחבי הארץ, בהם ניתן ללמוד קורס קריינות ודיבוב, מכללת הרדיו של תל אביב, מרכז ההשתלמויות ללימודי תקשורת, ובמכללת גבע , שהיא המכללה הוותיקה והידועה ביותר בתחומים אלה. תנאי הקבלה לאלה המעוניינים להתקבל ללימודי קריינות ודיבוב במכללת גבע זה מבחן קול. משל הקורס הוא כ-12 מפגשים של ארבע שעות כל אחד. לאחר סיום הקורס, התלמידים ייצאו לשוק העבודה עם תיק עבודות מרשים וקלטות

ייעוץ והכוונה למצטיינים.
הקורס מוכר כגמול השתלמות.



תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.