זיו כספי בגרויות

 

זיו כספי, ביה´´ס לבגרויות

logo
קורסי בגרויות מתקיימים בנתניה וכפר-סבא
כפר סבא
נתניה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הכנה לבחינות הבגרות



מבנה הלימודים

זיו כספי-בגרות

לימודי בגרות בשיטת "כספי אקסטרה" - השיטה הבטוחה להצלחה
במציאות של ימינו, תעודת הבגרות היא הכרח לכל עתיד אקדמי אשר תבחר/י, ולכן בכדי שתוכל/י לעמוד על קו הזינוק בנקודת פתיחה טובה לעתידך, המקום הנכון עבורך הוא בית הספר של זיו כספי.
כל צורך שלך בנוגע לתעודת הבגרות - בין אם בשיפורה, השלמתה, או השגתה במלואה - ימולא על ידינו בדרך המקצועית והיעילה ביותר. אנו בזיו כספי עובדים בשבילך ואנו נכונים ללכת איתך יד ביד עד להשגת מטרותיך.

שיטת "כספי אקסטרה"
שיטת "כספי אקסטרה" מטרתה - להביא אותך להצליח בבחינות הבגרות!
אנחנו כאן כדי לוודא שבשום שלב לא תרגיש/י 'אבוד/ה' בחומר, וזאת באמצעות מעקב אישי אחר התקדמותך בלימודים, והרמה שלך בכל נושא מנושאי הלימוד בקורס. בכל שלב משלבי הקורס נחזק אותך בשיעורי "כספי אקסטרה" בנקודות החולשה שלך.כבר משלב הייעוץ אנו דואגים לכך שתעודת הבגרות תשרת במדויק את המטרה שלך ושלא יהיה בה אף מרכיב חסר או מיותר.בניית תכנית הלימודים האידיאלית עבורך והליווי התמידי מאפשרים לך למצות את יכולותך במידה המרבית.
ב"זיו כספי פסיכומטרי ובגרות", תהנ/יה מצוות המורים המעולים ביותר שעמד בתנאי סף גבוהים מבחינה אקדמית, ושיכולותיו הוכחו מול תלמידים רבים לאורך שנים.

לימודי השלמה ושיפור בגרויות בזיו כספי:
*ללמוד לתעודת בגרות מלאה - אם הגעת אל זיו כספי ללא תעודת בגרות, נתאים עבורך חבילת בגרות מלאה הכוללת את כל מקצועות החובה ובחירה מתוך מגוון מקצועות מורחבים, כך שתצא/י מפה עם תעודת בגרות מלאה המתאימה ליכולות ולצרכים האקדמיים שלך.
*השלמת בגרויות - אם יש לך בגרות חלקית, בשיחת הייעוץ בזיו כספי נתאים לך השלמה לבגרות מלאה באופן שיביא אותך לממוצע שאת/ה זקוק/ה לו בדרך היעילה ביותר.
*שיפור בגרויות - שיפור הבגרויות מטרתו להביא אותך לכך שתתקבל/י למסלול הלימודים האקדמי אליו את/ה שואף/ת להגיע. בשיחת הייעוץ נסייע לך לשפר הבגרויות באופן המהיר והחסכוני ביותר, תוך התחשבות במקצועות הבגרות הדרושים לך כדי להתקבל!


בזיו כספי בגרויות, אנו מתחייבים לציון של 90 לפחות בכל מקצוע בגרות שתבחר/י ובכל רמה! (מוסכם בטופס הרישום)
צוות המורים ב"זיו כספי" הוא מן המעולים שיש. כל הצוות עבר הליך סינון קפדני אשר ווידא שילמדו אותך רק הטובים ביותר. חומרי הלימוד לבחינות הבגרות הם המעודכנים ביותר ואנו כל הזמן עם "האצבע על הדופק", ערים לכל שינוי במבנה בחינות הבגרות, ולכל שינוי ולו הקל ביותר בדרישות משרד החינוך בנוגע לבחינה, כל זאת על מנת להביא אותך לבחינה ברמת המוכנות הגבוהה ביותר.
 
בית הספר זיו כספי מציע לימודי הכנה לבגרות במקצועות החובה ובמקצועות בחירה.
הכנה לבגרות במקצועות חובה:
אנגלית  - 4,5 יח"ל
מתמטיקה - 3,4,5 יח"ל
ספרות - 2 יח"ל
תנ"ך - 2 יח"ל
הבעה עברית - 2 יח"ל
היסטוריה - 2 יח"ל ומורחב
אזרחות
גיאוגרפיה - מורחב
פיסיקה - מורחב
מדעי החברה - מורחב


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.