מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.
על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791
הדרכת חתנים
מבנה הלימודים | | עתידים קורא לך –למדריך העתידי להצטרף להכשרה על מנת להיות תלמיד חכם ובנוסף להשתלב במקצוע הלכה ולהתפרנס בכבוד. כל מוסרי השיעורים ואנשי הסגל מאושרים ע"י ועדת פיקוח רבני וממשלתי בעלי תעודת הוראה וגישה מקצועית –בשבילנו כל תלמיד הוא עולם-ומעכשיו כל אחד יכול –הכשרה של מדריך חתנים היא מותאמת לאדם ירא שמים בעל גישה ייחודית לחתן ובעל הדרכה המותאמת לכך -ההכשרה של הדרכת חתנים מתקיימת בכל הארץ בפריסה ארצית מרכז-שפלה –דרום-צפון.
הגדרת התפקיד כאשר בחור סוגר שידוך עם בת גילו /זוגתו למעשה אחרי מספר פגישות קצרות של בני שלש שעות על פי זה יקבעו כל חייו עם אותה אישה כך שלמעשה מעבר לבירורים ומעבר להתרשמות והכרות קצרה מאוד הוא לא מכירה מה גם שבחורי ישיבות אין להם שום היכרות וידע עם המין השני מעבר להכרות עם אימו ואחותו המין השני בעיניו הוא חידה ואין לו ניסיון בהנהגות .ביחס .אין לו שום כלים ללא הדרכה וללא הכוונה הזיווג יתקשה בתחילת דרכו ויתגלעו ביניהם מצבים לא נעימים כדי להימנע מכל אלו כפי שהורנו גדולי עולם הן הסטייפלר והן החזון איש במכתביו וכן באיגרותיו שהדבר חובה וצורך השעה לעשות כן ואכן כל עולם התורה לגווניו הולך בתלם זה כאשר אחד מצוות הישיבה ממונה לכך לכן באו מרכז הכשרה עתידים עם מטרה נעלה להכשיר מדריכי חתנים איכותיים ומעולים לצורך מטרה חשובה זו כאשר הם מודרכים על מורי צדק ואנשי הוראה בהיבט ההלכתי כאשר ההכשרה היא בשני רבדים האחת הילכתי על מנת שהחתן יכיר על בוריין את הלכות טהרה עם גישה ברורה בחישובי העונות ואז נכנס האיש מקצוע לרובד השני של הדרכה זוגית.
נושאי הלימוד מבוא לפרק חיי הנישואין כתובה והמחויבות ליל הכלולות יום החתונה ההבדלים בין המינים מריבות וויתורים יחסי הורים בתום ההכשרה מתבצע מבחן וכאשר עוברים את רף ההצלחה רוכשים השכלה מהותית עם תעודת המעידה על כך הנותנת ביטחון ועוצמה לתלמיד |
|
תנאי קבלה | | מנחי נישואין /רבנים/משגיחי ישיבות/רמי"ם/יועצי חינוך/ אנשי הוראה/וכן אנשים בעלי כישורים להתערבות מקצועית לזוגות/אנשים הרוצים להעמיק ידע בנושא זה ברוח ההשקפה היהודית בלבד |
|
משך הלימודים | |
|
|
תעודה / הסמכה | |
|
|
התמחות | |
|
|