logo
הלימודים מתקיימים בבני ברק, חיפה, באר שבע, רחובות, נתניה, חדרה, אשדוד וצפת
אשדוד
באר שבע
בני ברק
חדרה
חיפה
נתניה
צפת
רחובות
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הכשרת מנחי נישואין



מבנה הלימודים

עתידים קורא לך –למנחה העתידי להצטרף להכשרה על מנת להיות מנחה מוצלח ובנוסף להשתלב במקצוע הנחייה ולהתפרנס בכבוד.
כל מוסרי השיעורים ואנשי הסגל מאושרים ע"י ועדת פיקוח רבני וממשלתי בעלי תעודת הוראה וגישה מקצועית –בשבילנו כל תלמיד הוא עולם-ומעכשיו כל אחד יכול –הכשרה של מנחה נישואין היא מותאמת לאדם בעל גישה והדרכה לזוגות -ההכשרה של מנחה נישואין מתקיימת בכל הארץ בפריסה ארצית מרכז-שפלה –דרום-צפון.

הגדרת התפקיד
הכשרת מנחי נישואין מטרתה להכניס אנשי מקצוע מהגזר החרדי /דתי לתוך המגזר עצמו לענות על הצורך הגובר במנחי נישואין כאשר צצות בעיות הקיימות בין בני הזוג חשיבות הדבר נעוץ בכלל הרווח היום אין זוג לא מוצלח יש זוג לא מודרך דהיינו שההדרכה היא הבסיס לפתרונות וכאשר נותנים את ההדרכה המתאימה נפתרות המון בעיות שמוזנחות בעיות קטנות שמתפתחות לממדים ענקיים שכמעט אין חזרה מהם ונוצרים שקעים וחטטים לא הפיכים מה שאומר שמומלץ לפתור את הבעיה שהיא קטנה ומתפתחת וללא הזנחה לצערנו אחוזי הגירושין בציבור שלנו גדלים משנה לשנה והדבר נובע מחוסר הדרכה מוחלטת וחוסר השקפה נכונה מה שהיה ברור לכל אחד לפני חמישים שנה היום צריך ללמד.להפנים. ולהעצים את הזוגיות משום שזוגיות לא פורחת היא זוגיות נובלת אין אמצע.. אין סטטי.. דבר המצריך טיפוח. השקיה. והעצמה .ורק אז נוצרת תשוקה לנתינה הדדית אין ספק יש הרבה מאוד מה ללמוד בתחום זה ברמה פסיכולוגית תורנית.

הבהרה
הלימודים מתקיימים לפי החלטת הוועדה הרוחנית לאור רגישות העניין והנושא {הוועדה מורכבת מרבנים דיינים מוצ"ים} לעת עתה ללא גורמים אקדמאיים שאינם שומרי תורה ומצוות משתי סיבות עיקריות האחת המרצה האקדמאי הלא דתי מוכנסים בהרצאותיו המון תכנים שאינם הולמים ולא מתאימים לרוחנו והשקפותינו הדברים נקלטים בתת מודע או אז נוצר קונפליקט וסתירה לרוח סבא שנית כאשר מנחה נישואין מגיע לבני זוג הם אינם שואלים אם ברשותו תעודה אקדמאית או לא כי מסתמא זה פחות חשוב עבורם אלא כמה ניסיון יש למרצה עם זוגות ומה מידת הצלחתו איתם כמו בעבר כאשר הרב היה משכין שלום בית בעיירה או בכפר בהצלחה רבה ללא הכשרה אקדמאית ובהצלחה רבה לכן תכני הלימוד יהיו מורכבים ממרצים בעלי ניסיון עצום של הדרכה והנחייה כאשר הם בעצמם אנשים תורניים ולא חלילה מרצה שאינו שומר תורה או דתי לייט שאינו מכיר את מציאות ההלכה בה הם חיים בני הזוג כך שהפתרון השורשי רחוק מלהיפתר.

נושאי לימוד
מבוא לחיי נישואין
פתרון קונפליקטים
תקשורת ישירה
הדדיות לעומת פנקסנות
נישואין יציבים
לימוד תורת הנחיית לזוגות
פיתוח כישורים וסימולציות בהדרכת זוגות
תירגול ויישום


תנאי קבלה

מדריכי חתנים /רבנים/משגיחי ישיבות/רמי"ם/יועצי חינוך/ אנשי הוראה/וכן אנשים בעלי כישורים להתערבות מקצועית לזוגות/אנשים הרוצים להעמיק ידע בנושא זה ברוח ההשקפה היהודית בלבד

משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.