סטודיו שיק IT

 

קורסים מובילים בתחום הציפורניים

logo
הלימודים מתקיימים בחדרה
חדרה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס בניית ציפורניים



מבנה הלימודים

הציפורן הוא אחד הדברים שנשים אוהבות לטפח. לאורך השנים, נשים שמרו על ציפורניים מעוצבות, משויפות ובשלל צבעי לקים. במשך השנים האחרונות, מלבד הלקים, נוספו רעיונות לטיפוח הציפורניים. כגון: ציפורניים מלאכותיות ומקושטות המקנות מראה נקי ונשי.

מכיוון שהביקוש לבניית ציפורניים גדל מאוד בקרב נשים בכל הגילאים, נפתחו קורסים לבניית ציפורניים. הביקוש גדול והרווח הוא מיגיעת כפיים. בניית ציפורניים הוא מקצוע המאפשר לעוסק/ת בו הכנסה בשפע, מאפשר לעסוק בעבודה יצירתית-אומנותית וההוצאות הנדרשות עבור חומרים לעבודה, שוות לכל כיס.

גם מקום העבודה מגוון: ניתן לעבוד מהבית כעצמאי/ת או השכרת חנות בעלות נמוכה או להיות שותפ/ה

כחלק מצוות החנות כגון מספרות, מכוני ספא, מכוני יופי וקוסמטיקה ועוד. קהל היעד של הלקוחות הן בנות כל הגילאים ואף מבוגרות. נשים מחפשות לטפח ציפורניים לפני אירועים משפחתיים או פגישות רומנטיות ובעיקר כלות בליל חופתן. בניית ציפורניים נמצא כפיתרון מושלם, בזמננו, לבנות הכוססות ציפורניים ובעקבות זה גדל עוד הביקוש לבניית ציפורניים גם למטרה נעלה זו.

 

מה מלמדים בקורס בניית ציפורניים?

א. בניית ציפורניים באקריל - אפשרי באבקה ואפשרי בנוזל על ידי מריחה במכחול. שתי האפשרויות האלו יוצרות ציפורן עבה וחזקה.  אחת מהשיטות הפופולאריות ביותר בארץ.

ב. בניית ציפורניים בג'ל

ג. טבילת משי

בקורס בניית ציפורניים לומדים להכיר את כל סוגי הג'לים למיניהם, שימוש במנורת U.V.  לייבוש מהיר של סוגי הג'לים השונים. בקורס בניית ציפורניים לומדים להכיר את מבנה הציפורניים לסוגיו השונים, לימוד כל סוגי השיוף, מילוי ועיצוב צורת הציפורן ודרך קישוט הציפורן, הדגמת פרנץ' מניקור ופדיקור מקצועי לכל סוגי השיטות והכול על ידי מוצרים הטובים והיקרים בעולם של OPI ו- IBD הידועים.

 בקורס בניית ציפורניים מתורגל על לקוחות כולל פרנץ' מניקור ופדיקור (הקו הלבן הנמרח על קצות הציפורניים).שימוש במכשיר חשמלי לציפורניים שנועד לשיוף, שימוש בתבנית לציפורן, לימוד כל סוגי החומרים המשלימים בעבודה עם אקריל, שימוש בג'לים ובסילר על ידי טבילה או מריחה.

 חיטוי, עיקור ומה חשיבותם
בקורס בניית ציפורניים יושם דגש על אבחון וטיפול פטרת הציפורניים, מניעה ושימוש במבנה אנטומי לציפורן. כמו כן, זיהוי בעיות אלרגיה.  

 *ניתן לשלב לימודים נוספים עם קורס בניית הציפורניים כגון: עיצוב גבות, שעווה, מריטת שערות מאזורי הרגליים, ידיים, מפשעות, שפם, בית שחי ועוד.

 הציוד הנדרש לביצוע בניית ציפורניים הוא: שולחן מתאים לעבודה, אבקות, דבקים, נוזלים, קישוטים, ציפורניים מלאכותיות, לקים בשלל צבעים, אבני קישוט פשוטים ואבני סברובסקי, פצירות, משייפים ומכחולים.

 

המחירים לצרכנים בשוק בניית הציפורניים הם:

 150 עד 200 שקל חדש לבנייה (מדי חודש מילוי, בעלות 80 עד 100 שקל חדש, הוספת אבנים בעלות כ-10 שקל חדש).

לסיכומו של דבר, במהלך הקורס לבניית ציפורניים יתקבל כל הייעוץ הדרוש לבניית ציפורניים, מהם המוצרים החשובים יותר ופחות, איך ובמה להשקיע ובסך הכל בלימוד של כחודשיים ויש לך משלח יד עם שכר בצידו.


תנאי קבלה



משך הלימודים

הקורס כולל 12 עד 15 מפגשים כאשר בכל שבוע יתקיימו שני מפגשים.

משך הלימודים של קורס בניית הציפורניים הוא כ- 6 עד 8 שבועות, בתוך זמן קצר יחסית, ניתן להתפרנס מעבודה יצירתית, מהנה ופרנסה בשפע.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.