Muzik

 

בית ספר גבוה ליצירה והפקת מוזיקה

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
בן שמן 4, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המרכז ללימודי נגינה



מבנה הלימודים

בישראל לא חסרים מורים לנגינה. יש ביניהם טובים יותר, יש טובים פחות.
מורה טוב באמת - כזה המפתח את עולמו המוזיקלי של התלמיד, מחדיר בו תשוקה בלתי מתפשרת לנגינה ומאתגר אותו ללא הרף להתקדם ולשאוף למצוינות - הוא זן נדיר.
במרכז ללימודי נגינה ב- Muzik קיבצנו עבורכם רק את המורים מן הזן הנדיר: נגנים משכמם ומעלה, הרואים בנגינה דרך חיים וכלי לביטוי ולפיתוח עצמי; מוזיקאים יוצרים, שאינם מסתפקים בהקניית טכניקה, אלא שמים דגש על פיתוח יכולות אלתור ויצירה; מורים אמיתיים, שניחנו בניסיון עשיר, סבלנות, קשב, רגישות ויכולת לפתח קשר אישי, פורה וארוך טווח עם התלמיד.
את המרכז ללימודי הנגינה ב- Muzik מוביל אלברט בגר, חתן פרס ראש הממשלה לקומפוזיציה בג'אז, ומי שנחשב לאחד המוזיקאים המובילים בעולם בתחום האלתור החופשי והנגינה היצירתית.      
החזון המוזיקלי של המרכז מכבד את המסורת המוזיקלית הקלאסית והג'אז, אך בו זמנית מכוון את התלמיד למיצוי הפוטנציאל היצירתי הטמון בכלי, תוך חיפוש מתמיד אחר חדשנות מוזיקלית ופיתוח יכולות להפקת צליל ייחודי וגיבוש סגנון אישי. 

הלימוד מתבצע בשיעורים אישיים, בהיקף של 45 דקות אינטנסיביות לשיעור. בנוסף, נדרש התלמיד לכמות נכבדת של שעות אימון, תרגול ויישום, שבאפשרותו לבצען בחדרי הנגינה האקוסטיים שב- Muzik.
באפשרותם של תלמידי המרכז להשתתף, במקביל לשיעורי הנגינה האישיים, גם במסגרות לימוד נוספות - קורסים, סדנאות והרכבים - מתוך ההיצע הרחב של תוכניות הלימוד ב- Muzik, בתחומי הנגינה, היצירה וההפקה המוזיקלית. כמו כן עומדת לרשות תלמידי המרכז האפשרות לקבלה ישירה למסלול לתואר בוגר Muzik, בנתיב נגן – יוצר.


תנאי קבלה

המרכז פתוח לכל הגילאים (מ- 14 ומעלה), הן לנגנים ברמה מתקדמת (ובתנאי שיש בהם את הפתיחות והמחויבות הנדרשות), והן לתלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בנגינה (בתנאי שהם בעלי שמיעה מוזיקלית טובה, מכוונים גבוה ומודעים להשקעה הנדרשת על מנת להגיע לשם).
לכל אחד מהמועמדים לקבלה ללימודים נערך מפגש ראשוני עם המורה, שבתומו מקבל הפונה תשובה – האם התקבל ללימודים במרכז, ואם כן – מהם דגשיה של תכנית הלימוד האישית שתיבנה עבורו ומהו קצב הלימוד המומלץ לו.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.