Muzik

 

בית ספר גבוה ליצירה והפקת מוזיקה

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
בן שמן 4, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מוזיקאי אלקטרוני (מסלול מקצועי)



מבנה הלימודים

המסלול מיועד לפתח את הכישורים הדרושים למי ששואף ליצור ולהפיק מוזיקה בהתבסס על כלים אלקטרוניים – סינטיסייזרים, סמפלרים ותוכנות מחשב. התלמיד האופייני במסלול הוא בעל עניין במוזיקה אלקטרונית, והוא מגיע ללימודים לאחר התנסויות ראשוניות ביצירתה בסביבת המחשב.
ייחודו של המסלול בכך שהוא מספק, בזמן קצר יחסית (16 חודש), הכשרה כוללת, הן במישור המוזיקלי והן במישור הטכני, הממוקדת באלמנטים הדרושים ליצירתה, פיתוחה וגימורה של מוזיקה בז'אנרים האלקטרוניים.

הלימודים במסלול הם בהיקף של 404 שעות לימוד מודרכות, בשני ימי לימוד בשבוע, 3-4 שעות אקדמיות בכל יום, בשעות הערב, לאורך שנתיים אקדמיות, הנחלקות ל- 4 סמסטרים. באפשרותו של התלמיד לקחת את כל ארבעת הסמסטרים ברצף, כולל סמסטר קיץ, ולסיים את המסלול תוך 16 חודש בלבד.    
שני הסמסטרים הראשונים מיועדים להקנות לתלמיד כישורים טכניים ליצירה ולהפקת מוזיקה אלקטרונית – יסודות בסאונד, פלטפורמות ממוחשבות (cubase ותוכנות נוספות), יסודות בסינטזה, פרוגרמינג, מיקס ומסטרינג. הסמסטר השלישי מקנה לתלמיד את הבסיס הדרוש לכל מוזיקאי - תיאוריה, הרמוניה, שמיעה ונגינה במקלדת. הסמסטר הרביעי מוקדש ליישום מלוא היכולות שצבר התלמיד, ביצירה והפקה של תוצרים מוזיקליים מוגמרים – טראק ורמיקס, ובנגינתם באמצעות תוכנת Ableton Live

שכר הלימוד במסלול מוזיקאי אלקטרוני הינו 9,950 ₪ לכל אחת משנות הלימוד*.

* שכר הלימוד מעודכן לשנת הלימודים תש"ע. במסלולים העולים על שנת לימוד אחת, מתבצע עדכון של שכר הלימוד מדי שנה.  
* חיילים משוחררים זכאים לשלם את שכר הלימוד באמצעות הפיקדון הצבאי. 
* שכר הלימוד ניתן לתשלום ללא רבית או הצמדה, בפריסה עד ל- 4 תשלומים חודשיים עוקבים, מיום פתיחת הלימודים. שכר הלימוד ניתן לתשלום במספר תשלומים רב יותר בקרדיט, או בתוספת רבית של 5% לשנה.  
* שכר הלימוד כפוף לתקנות שכר הלימוד של ביה"ס, לרבות בענייני דחיית קורסים, ביטולם, הקפאת לימודים וזיכוי כספי במקרים של הפסקת לימודים. 
 


משך הלימודים

מועדי פתיחת המסלול בשנת הלימודים תשע"א: 12.6.11, 6.2.11, 17.10.10

תעודה / הסמכה

המסלול מסתיים בערב פרזנטציה, בו מציג התלמיד את יצירותיו המוקלטות – טראק ורמיקס, ומנגן אותן ב- live. 
עבודות הגמר המצטיינות עשויות להיכלל בדיסק האוסף השנתי של יצירות תלמידי ביה"ס –  selected works.
תלמיד המסיים את המסלול בהצלחה יהיה רשאי להמשיך ולהתמקצע בקורסי התמחות מתקדמים בסינטזה, עיצוב צליל (contact ו- reaktor), הלחנה ועיבוד מוזיקלי, וכן להגיש את מועמדותו להשתתפות כלפטופיסט באחד מהרכבי ביה"ס ובפרויקטים הבאים:
• פרויקט tribute, המוקדש ליצירת אלבום אלקטרוני שלם, במבוסס על חומרי גלם מוזיקליים קיימים;
• פרויקט יצירת פסקול לויז'ואל, בו מפיקים התלמידים מוזיקה מקורית לתוצר ויזואלי כגון מופע מחול, הצגה או סרט קולנוע

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.