Muzik

 

בית ספר גבוה ליצירה והפקת מוזיקה

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
בן שמן 4, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המסלול המשולב לתואר בוגר BA Music / BA Sound Technology - LIPA



מבנה הלימודים

Liverpool Institute for Performing Arts) LIPA), שהוקם בשנת 1996 ע"י פול מקרטני, נחשב למוסד הלימוד המוביל באירופה בתחום אמנויות הבמה. בית הספר מושך מדי שנה כ- 5,000 מועמדים, המתחרים על 300 מקומות בתכניות הלימוד ל- BA בתחומי המוזיקה, טכנולוגיות סאונד, מחול ותיאטרון. למעלה מ- 30% מתלמידי LIPA מגיעים מחוץ לבריטניה, מ- 40 מדינות שונות. פרטים נוספים על LIPA ניתן למצוא ב- www.lipa.ac.uk.
 
בשנת 2008 נחתם הסכם לשיתוף פעולה אקדמי בין LIPA ל- Muzik, במסגרתו משמש Muzik כנציג LIPA בישראל, ושני המוסדות מקיימים, החל משנת הלימודים הנפתחת באוקטובר 2009, מסלול לימודים משותף, הפותח בפני כישרונות ישראליים הזדמנות ייחודית להתחיל את לימודיהם ב- Muzik בישראל ולסיימם בתואר ה- BA המכובד של LIPA באנגליה.
 
המסלול המשולב מיועד לסטודנטים השואפים לקריירה בתחומי המוזיקה ו/או סאונד והפקה, החוצה את גבולות ישראל, ולמי שמעוניין לחוות גם לימודים במוסד בינלאומי, מהטובים בתחום, ולקבל פרספקטיבה בינלאומית רחבה לעיסוקו המוזיקלי. התלמיד האופייני במסלול ניחן, בנוסף על כישוריו המוזיקליים, גם באנגלית טובה (דיבור וכתיבה), ויש לו את הנכונות והאמצעים להעתיק את מקום מושבו לליברפול למשך שנתיים.       

תנאי קבלה

 גיל מינימלי – 18 שנה
• מעבר מבחן מוזיקליות – קצב ושמיעה
• מעבר מבחן יכולות מחשב בסיסיות
• מעבר אודישנים מעשיים
• מעבר ראיון אישי עם מנהל ביה"ס ועם המנהל הפדגוגי של ביה"ס
• שליטה באנגלית ברמה גבוהה  

 


משך הלימודים

מסלול הלימודים המשולב הוא בהיקף של 4 שנות לימוד אינטנסיביות. השנתיים הראשונות מתקיימות ב - Muzik בישראל, ומקבילות לשנתיים הראשונות במסלול לתואר בוגר Muzik, באחד מנתיביו (נגן – יוצר // זמר - יוצר // יוצר – מפיק). לקראת תום שנת הלימודים השנייה מקיימים נציגי LIPA אודישנים בישראל לתלמידי Muzik המעוניינים להמשיך ללימודים באנגליה. תלמידים העוברים את האודישנים בהצלחה, מתקבלים ישירות לשנת הלימודים השנייה ב- LIPA במסלול ה- BA Music או במסלול ה- BA Sound Technology, ולומדים ב- LIPA שנתיים (השנה השנייה והשלישית של המסלול אליו התקבלו). תלמיד המסיים את המסלול בהצלחה זכאי לתואר ה - BA היוקרתי של LIPA.

תעודה / הסמכה

     תואר ה - BA של LIPA הינו תואר אנגלי.
*    לתלמידים שאינם עוברים את האודישנים ל- LIPA בתום שנת הלימודים השנייה ב- Muzik עומדת עדיין האפשרות להשלים את לימודיהם לתואר בוגר Muzik.  

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.