מעגלים

 

המרכז לפיתוח כישורי מטפלים ומאמנים

logo
הלימודים מתקיימים בבינימינה
בנימינה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס לאימון וליווי תהליכים של הלוקים בהפרעות אכילה



מבנה הלימודים

קורס  לאימון וליווי תהליכים של הלוקים בהפרעות אכילה
 
רקע:
בעשורים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית באחוזים של הלוקים בהפרעות אכילה. נערות, נשים ואף לא מעט גברים מגיעים למצבים קיצוניים של הפרעות אכילה מסוגים שונים.
ישנן גישות שונות ומגוונות לטיפול בפרעות אכילה, אצלנו תוכלו למצוא גישה חדשנית שפותחה מתוך ניסיון אישי של מחלה והחלמה של מפתחת השיטה.

בבסיס השיטה ההבנה העמוקה (כמובן מתוך ניסיון אישי וניסיון בטיפול בהפרעות אכילה של 17 שנה) שהלוקים בהפרעות אלה מוותרים על החיים עצמם ונסחפים לתוך העולם הפתייני וחסר השליטה של הפרעות אכילה.
מתוך הבנה זו מיקוד הטיפול עוסק בבניה של חיים חדשים המציעים אלטרנטיבה איכותית למצב בו הם נמצאים. חיים אלה נבנים לאט, צעד אחר צעד, בשיתוף פעולה מלא בין המטפל למטופל ובקצב מותאם אישית להתפתחות תהליך ההחלמה. בכל פעם מציבים יעד בונה חיים חדש ומתמקדים בו עד ליצירת הצלחה. חוויות הצלחה אשר נאספות יחד יוצרות למטופל תחושה חדשה של מסוגלות ובניית ביטחון עצמי מבוסס וחזק.

מטרת הקורס:
במהלך הקורס תרכשו כלים חדשניים ישימים וייחודים אשר נולדו ופותחו מתוך ניסיון אישי מעולם הפרעות האכילה. כלים אלה לא ניתן ללמוד מתוך הספרים וזה הדבר המייחד אותם.
כל הכלים והטכניקות שמציעה השיטה נוסו בתוך מאות רבים של מקרים במהלך השנים והוכיחו הצלחה יוצאת דופן בעבודה תהליכית עם הלוקים בהפרעות אכילה.

הקורס מיועד לכל אנשי המקצוע המטפלים בהפרעות אכילה: דיאטנים, פסיכולוגים, צוותים רפואיים, מאמנים, מאמני תזונה, חונכים, מטפלים אלטרנטיבים.
 
•  הפרעות אכילה – הבסיס- סקירה של סוגי הפרעות האכילה הקיימים היום וגישות
•  גישות טיפול והגישה הקונבנציונלית - הרחבה
•  סיפור מזווית אישית – מסקנות ותובנות טיפוליות
•  הפרעת אכילה כזהות אישית – זיהוי התמודדות ופתרונות
•  הנחת בסיס לשיטת העבודה – בסיס מחשבתי חדש
•  הבנייה של דרך העבודה האישית המותאמת לכל מטופל
•  ריפוי והחלמה – חמישה שלבים של ריפוי
• בנייה של חיים אלטרנטיבים–יצירה של חיים חדשים–עבודה תהליכים מדויקת לחיים אשר מהווים תחליף לחיים עם הפרעות אכילה
•  דילמות משפחתיות – פתרונות למצבי משבר בתוך המשפחה והנחייה של הסביבה התומכת
•  ניתוחי מקרה והעמקה בתוך שיטת העבודה החדשה



תנאי קבלה



משך הלימודים

עשרה מפגשים, מפגש ראשון 28.05.15 09:00-12:00 ימי חמישי

תעודה / הסמכה

בסיום הקורס תינתן תעודה לעומדים בדרישות הקורס

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.