מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

הכשרת מומחה BI מוסמךMCSE בסביבת SQL Server 2012 עם התמחות ב- Big Data Analytics



מבנה הלימודים

Business Intelligence אחד התחומים בלעדיו ארגון לא יכול לשרוד בתנאי השוק של היום.
עולם ה- BI  מכיל מתודולוגיות סדורות לגבי יישום הפרויקט בארגון, ליישום מתודולוגיות אלו קיימים כלים טכנולוגים רבים בשוק. הגרסה האחרונה של מייקרוסופט  Microsoft SQL Server 2012 הינה גירסה פורצת דרך בתחום ה- BI  ומכילה מגוון רחב של כלים ליישום מתודולוגיות הפרויקט.
יתרונה הגדול של מיקרוסופט בתחום הוא מגוון הכלים, היכולות והפתרונות לכל צורך ודרישה בתחום מסדי הנתונים והבינה העסקית וחיבורם לנתוניו העסקיים של הארגון. הטכנולוגיות המתקדמות ב- SQL Server 2012 מסייעות להפחית את העלות הכוללת של הבעלות (TCO) ולשפר את יעילות הארגון באמצעות ניהול נתונים בארגון ובינה עסקית.

"חדש- המסלול מתקיים גם במתכונת בוקר".

המשתתפים בקורס ילמדו בצורה מעמיקה אודות מגוון הטכנולוגיות, הכלים השונים והפתרונות המסופקים בגרסת 2012. הקורס יכלול העמקה ביכולות מפתח רבות כולל בנייה מהירה של יישומים על-ידי שיפור יעילות ומהירות הפיתוח, יכולות ניהול שונות כולל אבחון, התאמה וקביעת תצורה אוטומטיים לצמצום עלויות התפעול תוך הפחתת הצורך בתחזוקה וניהול כמויות גדולות מאוד של נתונים בקלות וכן בינה עסקית והשגת תובנות עמוקות יותר מתוך נתוני הארגון באמצעות ניתוח ודיווח משולבים לצורך קבלת החלטות.
במסגרת המסלול בצמוד למתודולגיית ה- BI נלמד כלים טכנולוגיים למימוש אסטרטגיית ה- BI,  וביניהם: SSIS / SSAS / SSRS.
 קיים קשר הדוק בין בינה עסקית לבין Big Data. הקשר הנובע מהצורך להשתמש בכמויות מידע גדולות מאד על מנת לבצע ניתוחי בינה עסקית. התחום של בינה עסקית מבוססת Big Data, מתפתח בקצב מהיר וחלק עיקרי של הקורס משלב התמחות ב- Big Data Analytics – ניתוח של כמויות מידע גדולות ע"י כלי בינה עסקית יעודיים ל- Big Data
בנוסף, המסלול משלב מודול לימוד על פתרונות הבינה העסקית (BI) של SAP BusinessObjects מספקים יכולות BI מקיפות ורחבות, שיעצימו את המשתמשים ויסייעו להם להפיק החלטות יעילות ומושכלות, בהתבסס על ניתוחים ונתונים אמינים.
הקורס מכין למבחני ההסמכה של חברת מיקרוסופט בגרסת SQL Server 2012, לקבלת תואר MCSA: SQL Server 2012  וכן תואר מתקדם ביותר בתחום ה BI: MCSE: Business Intelligence.

ליווי מקצועי
צוות המרצים: המסלול מועבר ע"י אנשי מקצוע בתחום, בעלי נסיון מעשי והדרכתי. כל המרצים משמשים במקביל בתפקידי BI בחברות מובילות בישראל


המסלול מועבר בסביבת הפיתוח SQL Server 2012.
במהלך המסלול יועברו שיעורי פרקטיקה שבמהלכם יקבל התלמיד כלים להתמודדות יומיומית עם אתגרים אשר נבחרו בקפידה ע"י טובי המרצים בג'ון ברייס-מכללת היי-טק. ג'ון ברייס-מכללת היי-טק רואה חשיבות רבה בשיעורי הפרקטיקה שכן באמצעותם המכללה מכשירה ומכינה  את התלמידים לעבודה המעשית לאחר גמר הלימודים
על מנת ליצור חווית למידה אפקטיבית והכנה מקיפה לעולם האמיתי, הסטודנט יעבוד על פרויקט מקיף. הפרויקט מחולק לאוסף של תרגילים ושעל הסטודנט להגיש אותם במגבלת זמן ידועה מראש. 

הפרויקט מחולק לתרגילים המסכמים הבאים:

• כתיבת מסמך אפיון
• פיתוח מחסן נתונים
• פיתוח תהליך גזירה וטעינה אל מחסן הנתונים
• פיתוח קוביית OLAP
• פיתוח דוחות בעזרת Reporting Services ו Excel


תנאי קבלה

 הנדסאים ובוגרי אוניברסיטאות בעלי רקע בעולם מערכות המידע
 תוכניתנים
 מנהלי תשתיות
 מנתחי מערכות
 אנשי מערכות מידע
המעוניינים להשתלב בעבודה בסביבה המתקדמת והחדשה של Microsoft SQL Server 2012 ולהתמחות בפתרונות ה- Business Intelligence הייחודים של גרסה זו.

 
 מילוי שאלון אישי וקורות חיים.
 ניסיון קודם בתחום מערכות מידע.
 ראיון אישי יעוץ עם גורם מקצועי בתחום מערכות מידע


משך הלימודים

 290 שעות לימוד
לימודי ערב מ- 17:30- 21:00


תעודה / הסמכה

 בסיום הלימודים תלמיד יוצא מוכן למבחני הסמכה של מיקרוסופט לקבלת התואר MCSE: Business Intelligence .

בקורס זה ישנה התחייבות לעבודה לעומדים בתנאי הקורס!


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.