מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

מנהל רשתות, תשתיות ענן ואבטחת מידע, מומחה CCNA



מבנה הלימודים

ג'ון ברייס מכללת הי-טק מציגה לראשונה בישראל את הקורס המקיף, המעודכן והמתקדם ביותר לתואר מנהל רשתות מוסמך   MCSA 2012הכולל גם התמחות בתשתיות הענן הפרטי והציבורי, לינוקס, סייבר ותקשורת.
אנו משמשים כמרכז הדרכה מורשה של יותר יצרני חומרה ותוכנה מכל מרכז הדרכה אחר. יתרון זה מאפשר לשלב את מגוון הסביבות הנפוצות במסלול אחד לרבות Microsoft, VMware, CISCO וכו'.

חדש! מיקוד בסביבת הענן . שני מודולים ייחודיים שפיתחנו כמרכז הדרכה רשמי ובלעדי בישראל של Amazon  ו- EMC.

הקורס שם דגש מעמיק על הפן המעשי של הלימוד, ומלווה בפרויקטים מעשיים שבמהלכם יתנסו הלומדים בישום הידע שרכשו בסביבת אמת. במהלך הקורס על התלמידים להפגין את הידע שרכשו ולבצע משימות יום יומיות של מנהל תשתיות בסביבה הארגונית.
החלק המרכזי בקורס יקיף את השרת המתקדם מבית מיקרוסופט  Windows Server 2012 - מערכת ההפעלה העדכנית והמאובטחת ביותר עבור שרתים של  מיקרוסופט. Windows Server  הנה מערכת הפעלה רבת שימושים לרשת, אשר משרתת ארגונים בגדלים שונים. משפחת שרתי מיקרוסופט החדשה מאפשרת אבטחה טובה יותר. ליישום תשתית זו משמעות רבה לארגון, תוך יכולת חסכון ב- TCO (עלות הבעלות הכוללת של תוכנה).
בצד הלקוח נלמד לעומק את רזי Windows 8 - מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט למערכות לקוח, ונדון בהקשרים בין מערכת זו לבין אפשרויות הניהול והחיבור השונות לרשת.
עולם ה-IT  עובר שינויים רבים, אחד מהמשמעותיים הינו נושא הענן Cloud בחלק זה נלמד לתכנן ולהקים תשתית ענן פרטי בארגונים, כיצד לנהל תשתית זו  וכיצד ניתן  לאבטח את השימוש בפלטפורמת הענן הפרטי .נלמד על פתרונות הענן השונים וכיצד אילו ישתלבו בתשתיות הארגון. פתרונות הענן הפרטי כוללים את תחום הווירטואליזציה והניהול של תשתיות הענן השולטות בשוק: VMware ,Microsoft Hyper-v & SCVMM. החלק האחרון של פרק זה ידבר על שרותי מחשוב ציבוריים, פתרונות SaaS המאפשרים לארגונים לקבל שרותי תשתית מחשוב מהאינטרנט, התשתית בה נתמקד הינה מוצר הדגל של מיקרוסופט, פלטפורמת הענן Microsoft Office365. שילוב תשתיות הענן במסלול יבטיחו לבוגרי המסלול יתרון גדול בשוק העבודה וניסיון עם תשתיות הענן המתקדמות ביותר ואשר מצעידות את עולם המחשוב קדימה.
מודול מהותי נוסף במסלול זה הוא מערכת הפעלה לינוקס. מערכת ההפעלה החופשית המבוססת על מתודולוגיית הקוד הפתוח והקוד החופשי. בעזרתם של מתנדבים ושל חברות גדולות היא זוכה לאמון ולשימוש בכל סביבות ה IT וצוברת תאוצה רבה.  במהלך המודול נלמד כיצד לעבוד בסביבת Linux, לתפעל מערכתLinux  וכיצד לנהל אותה
במודל Cyber Security נסקור ונדגים טכניקות תקיפה כנגד תשתיות, שרתים ותחנות קצה; כיצד מתבצע איסוף נתונים המשמש מודיעין מקדים לתקיפה, כיצד תוקפים שרתי אינטרנט וכיצד נשתלט מרחוק על תחנת קצה מבלי להזדקק לשיתוף הפעולה שלה.  בחלק השני של המודול נסקור טכניקות הגנה על תשתית, רשתות ארגוניות, שרתים ותחנות קצה; כיצד מגדירים ומפעילים חומות-אש (firewalls), כיצד מגדירים ומפעילים VPN's (תקשורת מוצפנת) וכיצד נזהה תקיפות עוד בטרם יגיעו ליעדן (IPS). המודול יספק "טעימה" מעולם התוכן של תקיפות מערכות מידע והגנה עליהן, ויספק לתלמיד מבט מבפנים על העיסוק באבטחת מידע והכלים שבנמצא, כמו גם על עולם ה-hacking וטיבן של מבדקי חדירות ופגיעות.
מסלול זה משלב פרויקט מעשי שבו מקים התלמיד תשתית מחשוב באופן עצמאי. לאורך הפרויקט מתמודד התלמיד עם האתגרים השונים בהקמת תשתית מחשוב מלאה, בתקלות בניהולה בסביבה אמיתית.

על מנת לגשת לבחינות הסמכה חברת Microsoft ממליצה:
- להשתתף בכל הקורסים של מסלול הכשרה
- לרכוש ניסיון מעשי עם המוצר של שנה לפחות.


תנאי קבלה

קהל יעד:
המסלול מיועד לבעל ידע טכני בסיסי בתחום מחשבים ומעוניינים לרכוש ידע מקצועי מעשי בניהול רשתות תקשורת.

תנאי קדם:
 ראיון אישי / ייעוץ להכוונה מקצועית
 הכרת האינטרנט ומערכת הפעלה חלונאית ברמת המשתמש
 יכולת קריאה והבנה ברמה טובה של אנגלית טכנית
 מבחן התאמה שפותח בלעדית עבור ג'ון ברייס מכללת הי-טק ע"י מכון אדם מילוא


משך הלימודים

564 שעות 17:00-21:45, שני מפגשים שבועיים
400 שעות לימוד חובה
124 שעות לימוד CCNA
40 שעות לימוד    EXCHANGE 2013

תעודה / הסמכה

תארים ובחינות הסמכה:
הצלחה בשלוש בחינות ההסמכה תזכה אותך בתואר MCSA: Windows Server 2012


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.