מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אורין שפלטר?

השאר פרטים ונציג אורין שפלטר יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב ואונליין
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
יגאל אלון 123 תל אביב
המשך...
strip

מקצועית א



מבנה הלימודים

מקצועית א
מקצועית א' הוא קורס יסוד לאלו השואפים לגשת למבחני הרשות לניירות ערך. כאן תוכלו לקבל מידע נוסף אודות הקורס ותכנית הלימוד בו

לא כולם יודעים, אך מקצועית א הוא קורס בסיס שהוא חובה לכל מי שרוצה לעסוק בשיווק ובייעוץ פנסיוני ובעוד מספר רחב של מקצועות בשוק ההון. מכללת אורין שפלטר היא המקום הטוב ביותר להתמקצע וללמוד את קורס החובה הזה!

מקצועית א'
מקצועית א' הוא אחד המבחנים אותם נדרשים לעבור אנשים אשר מתעתדים לעבוד כיועצי השקעות, משווקי השקעות, מנהלי תיקים ויועצים פנסיוניים. מבחן מקצועית א' הוא חלק מסט המבחנים המקצועיים אותם קבעה הרשות לניירות ערך. ללא מעבר מבחן מקצועית א' לא ניתן לקבל רישיון באחד המקצועות הללו. קורס מקצועית א' מהווה בסיס לקורס מקצועית ב'.

נושאי הלימוד בקורס מקצועית א'
קורס מקצועית א' מתמקד בניתוח ניירות ערך ומכשירים פיננסיים שונים תוך שימת דגש על מתן כלים מדידים. התלמידים נדרשים במבחן להפגין ידע במכשירים הפיננסיים השונים, המודלים המשמשים לניתוחם וכן לשלוט בחישובים השונים המאפשרים ניתוחים מסוגים שונים וביצוע תחזיות פיננסיות.

במסגרת קורס מקצועית א' מתוודעים התלמידים למכשירי ההשקעה השונים בישראל והמיסוי עליהם,  לומדים על שיטות המסחר והרישום למסחר ולומדים על הגורמים המשפיעים על שווי ניירות הערך ברמת המיקרו והמאקרו. במסגרת תיאום שערים לומדים התלמידים לחשב דיווידנד וריבית, על מניות הטבה וזכויות וכן להעריך חבילה בהנפקה.

כיועצים פיננסיים ופנסיונים לעתיד על התלמידים להכיר שיטות שונות המשמשות להערכת חברות ולחשב ערך נכסי, מכפיל, שווי שוק ומדדי סיכון.

במהלך קורס מקצועית א' התלמידים מכירים את המבנה העתי של שערי הריבית, ולומדים להבין ולנתח תשקיפים, ובכלל זה הערכת שווי.

בתחום האג"ח, התלמידים בקורס מקצועית א' לומדים על סוגי האג"ח השונים ודרכי הנפקתם, הקריטריונים להערכת אג"ח,  לומדים את שיטות הרייטניג למדידת סיכון וכיצד לנתח אג"ח להמרה.

בנוסף, התלמידים בקורס מקצועית א' מתוודעים למכשירים הפיננסיים  השונים כאופציות, חוזים עתידיים ועסקאות SWAP תוך מתן דגש על לימוד אסטרטגיות שונות לניתוח, נושאי גידור סיכונים, ומודלים שונים לתמחור והערכת אופציות.

אחוז העוברים את מבחן מקצועית א'
רק כ-58% מבין הניגשים למבחן מקצועית א' עובר אותו. קורס הכנה יעיל למעבר מבחן מקצועית א' יכול לשפר באופן ניכר את הסיכויים לעבור את המבחן. קורס מקצועית א' מועבר על ידי מרצים מנוסים וכולל חלוקת חומרי עזר, ספרי לימוד, תירגולים והעברת מצגות. התלמידים בקורס אף יקבלו גישה לאתר אינטרנט מיוחד בו ניתן למצוא תרגול נוסף, פתרונות מפורטים והסברים.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.